Og³oszenie z dnia 2024-10-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00426931/01 - Og³oszenie z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00440224/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa macierzy z dwoma zasilaczami awaryjnymi UPS dla systemu RIS i PACS
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Tadeusza Soko³owskiego PUM w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288892
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Unii Lubelskiej, 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-252
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914253008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@usk1.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usk1.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa macierzy z dwoma zasilaczami awaryjnymi UPS dla systemu RIS i PACS2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cbf13f33-b1cc-40e1-89b4-b188b3f6c17a
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00530609
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00100824/43/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.13 Dostawa macierzy z dwoma zasilaczami awaryjnymi UPS dla systemu RIS i PACS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00426931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-261-55/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 279053,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
macierz – 1 szt.Wymagania i szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale XXIV SWZ oraz w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezale¿nych dysków (RAID)
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 269583,05 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zasilacze awaryjne UPS – 2 szt.Wymagania i szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale XXIV SWZ i Za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30237280-5 - Akcesoria zasilaj±ce
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9470,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 178500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 289997,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: System-IT Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522621165
7.3.3) Ulica: ul. Krasiñskiego 10/17
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-435
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEM-IT SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
SYSTEM-IT SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 178500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 15498,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 18450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15498,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: System-IT Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522621165
7.3.3) Ulica: ul. Krasiñskiego 10/17
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-435
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEM-IT SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
SYSTEM-IT SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 15498,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowi±zuj±cych przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "¦wiadczenie us³ug pogrzebowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "¦wiadczenie us³ug w zakresie ¿ywienia Mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. W³. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpo¶rednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. W³. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, czê¶æ 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw p³ynnych do pojazdów s³u¿bowych u¿ytkowanych przez Okrêgowy Urz±d Miar w Szczecinie"
- Us³uga dostêpu do Systemu Informacji Prawnej
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzêtu i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu: Poprawa poziomu Cyberbezpieczeñstwa w Urzêdzie Miejskim w Boguchwale
- Dostawa wraz z wdro¿eniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzêtowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania informatycznego z wdro¿eniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d" dla Urzêdu Miejskiego w £asku
- Dostawa i instalacja infrastruktury informatycznej w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeñstwa Gminy Kielce"
- Rozbudowa Systemu Wideonadzoru na potrzeby CZRiTP w zakresie dostawy i uruchomienia urz±dzeñ do sk³adowania i przetwarzania danych wideo wraz z systemem informatycznym
- Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania zwi±zana z realizacj± projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorz±d
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.