Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych: wykonanie docieplenia oraz wylanie posadzek w dwóch halach , wykonanie ogrodzenia na terenie Instytutu, prace dodatkowe niezbędne dla wykonania w/w robót.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY INSTYTUT TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011561862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okuniewska 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 261811012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@witpis.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witpis.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych: wykonanie docieplenia oraz wylanie posadzek w dwóch halach , wykonanie ogrodzenia na terenie Instytutu, prace dodatkowe niezbędne dla wykonania w/w robót.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b52e27c-92a7-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016253/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ogrodzenia
1.1.2 Docieplenie dwóch hal
1.1.3 Wykonanie posadzki hal
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z nałożeniem na Zamawiającego Decyzji nr Z-67/DIn Ministra Obrony Narodowej z dnia 31.03.2023 r. objętej klauzulą niejawności w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych, wynika konieczność wykonania robót budowlanych tj. wykonanie docieplenia hal, wylanie posadzek oraz wykonanie ogrodzenia oraz prac dodatkowych niezbędnych dla wykonania w/w robót. Ze względu na termin w jakim WITPiS ma obowiązek zakończyć realizację zadania w roku 2023 oraz fakt, że roboty budowlane w oczekiwanym terminie jest w stanie przygotować dla Instytutu tylko jeden Wykonawca, który wykonywał już wcześniej roboty budowlane na terenie Instytutu i jest obeznany z terenem, zamówienie tych robót budowlanych musi zostać udzielone w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP 06/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 726829,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Demontaż istniejącego ogrodzenia w ilości 550 mbWykonanie ogrodzenia, betonowe cztery moduły w ilości 550 mb
Zasieki concertina FI 450 mm (drut ostrzowy concertina BTO-22) + drut napinający FI3, 5 mm, ocynk + wysięgnik Y, ocynk OGNIOWY dedykowany do ogrodzeń z płyt betonowych
Montaż concertiny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 303000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ocieplenie ścian – płyta warstwowa min 6 cm, 216 m2 oraz 240 m2Ocieplenie stropu – Płyta warstwowa min 6 cm, 170 m2 oraz 200 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 351000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie posadzki w dwóch halacha) Korytowanie, podbudowa piaskowa, chudy beton, posadzka B30 zbrojona siatką FI 10 mm
Usunięcie starych płyt z układaniem przed halą
4.5.3.) Główny kod CPV: 45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 240000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEBUD Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Sebastian Święciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191427947
7.3.3) Ulica: os. Południe 23A
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SEBUD" Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Sebastian Święciński
jakie przetargi wygrała firma
"SEBUD" Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Sebastian Święciński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEBUD Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Sebastian Święciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191427947
7.3.3) Ulica: os. Południe 23A
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SEBUD" Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Sebastian Święciński
jakie przetargi wygrała firma
"SEBUD" Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Sebastian Święciński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-06Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEBUD Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Sebastian Święciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191427947
7.3.3) Ulica: os. Południe 23A
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SEBUD" Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Sebastian Święciński
jakie przetargi wygrała firma
"SEBUD" Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Sebastian Święciński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-06INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Termomodernizacja niskiej części budynku A-10 Politechniki Łódzkiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- "Malowanie, remont elewacji budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rokitkach gminie Chojnów"
- Utworzenie Klubu Dziecięcego w Szudziałowie realizowane w ramach środków pochodzących z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.