Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00418602/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa siłowni wewnętrznej w Szkole Podstawowej w Paradyżu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PARADYŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Paradyż
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-333
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 758-40-82
1.5.8.) Numer faksu: 44 758-40-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaparadyz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaparadyz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa siłowni wewnętrznej w Szkole Podstawowej w Paradyżu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df21cb89-85dd-4c7a-a391-09af5d8eb2f1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066545/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa siłowni wewnętrznej w Szkole Podstawowej w Paradyżu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418602
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia budowa siłowni wewnętrznej w Szkole Podstawowej w Paradyżu.
2. Adres inwestycji: dz. nr ewid.: 309/1, Obręb ewid.: Paradyż, Jednostka ewid.: gm. Paradyż.
3. Budynek siłowni wewnętrznej, przewidziano jako obiekt parterowy o konstrukcji tradycyjnej, murowanej z pustaka ceramicznego. Wymiary rzutu poziomego 8,0 m x 14,0 m, wysokość budynku w najwyższym punkcie nad poziom terenu: 5,32 m.
4. Projektowana bryła budynku poprzez zastosowanie tradycyjnej formy, w zasadniczych rozwiązaniach nawiązuje do istniejącej zabudowy i jest dostosowana skalą do istniejącego terenu.
5. Projektowaną budowę siłowni wewnętrznej, zaprojektowano zgodnie ze sztuką budowlaną i z zasadami wiedzy technicznej.
6. Układ konstrukcyjny stanowią:
• ławy fundamentowe betonowe;
• słupy żelbetowe;
• ściany nośne spięte wieńcami żelbetowymi;
• pilastrami żelbetowymi;
• dach jednopołaciowy wykonany z dźwigarów kratowych o konstrukcji drewnianej.
7. Konstrukcja budynku prosta, nieskomplikowana. Odnośnie układu funkcjonalnego to przewidziano wewnętrzne połączenie z istniejącym budynkiem Szkoły Podstawowej przez wejście z sali gimnastycznej. Ponadto siłownia będzie posiadać bezpośrednie wyjście na zewnątrz budynku z utwardzonym dojściem.
8. Planowana inwestycja obejmuje następujący zakres prac budowlanych:
• wykonanie robót demontażowych w rejonie połączenia budynku Szkoły Podstawowej z projektowaną siłownią;
• wykonanie dodatkowych przebić dla otworów drzwiowych wewnętrznych;
• wykonanie nadproży prefabrykowanych nad powyższymi przebiciami otworów;
• przetarcie istniejących tynków i wykonanie nowych powłok malarskich, w rejonie połączenia istniejącego budynku z projektowaną budową siłowni;
• budowę budynku siłowni wewnętrznej;
• wykonanie przebudowy istniejącej instalacji elektrycznej i wodno - kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania wraz z instalacją wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej;
• wyposażenie budynku w dodatkowe urządzenia zabezpieczające obiekt przeciwpożarowo;
• wykonanie ocieplenia z wełny mineralnej;
• montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej;
• wykonanie robót adaptacyjnych;
• wykonanie prac zewnętrznych (utwardzenie terenu, równanie terenu humusem z jednoczesnym sianiem trawy);
• zakup i montaż wyposażenia siłowni.
9. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących instalacji elektrycznych:
• wewnętrznych linii zasilających – instalacji zalicznikowych tzw. wlz-tów;
• oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego;
• gniazd wtykowych zasilających ogólnego przeznaczenia jak również i dla odbiorników energii elektrycznej, wymagających indywidualnego zabezpieczenia;
• połączeń wyrównawczych;
• instalacji odgromowej.
10. Na roboty sanitarne składa się wykonanie:
• instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej;
• instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej;
• ogrzewania;
• instalacji odprowadzenia skroplin;
• wentylacji i klimatyzacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 847470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 934800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 847470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMP EKOBUDOWA Piotr Gwadera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681712939
7.3.3) Ulica: Kopernika
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 847470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- "Budowa placu zabaw przy żłobku w Działoszynie"
- "Budowa ul. Sielanka w Tarnowskich Górach"
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.