Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493197/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników wydarzenia organizowanego przez Wydział Spraw Cudzoziemców Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.ozimek@poznan.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://poznan-uw.logintrade.net/zapytania_email,175259,fa9af38d039afc806f7015d98022623e.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników wydarzenia organizowanego przez Wydział Spraw Cudzoziemców Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b32f438-f9e6-4e6b-9c48-446d2e8cb825
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088436/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Świadczenie usług cateringowych dla uczestników wydarzenia organizowanego przez Wydział Spraw Cudzoziemców Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt nr FAMI.02.01-IZ.00-0009/24 pt.: Kierunek Wielkopolska: migranci w centrum uwagi, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA-VII.272.5.21.2024.14
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18083,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla uczestników wydarzenia organizowanego przez Wydział Spraw Cudzoziemców Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w ramach projektu pn. „Kierunek Wielkopolska: migranci w centrum uwagi, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji”.
2. Przez świadczenie usługi cateringowej Zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczenia oraz podawania posiłków.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4. W ramach zamówienia Wykonawca każdorazowo jest zobowiązany zapewnić:
1) przygotowanie i dostarczenie potraw najpóźniej na 30 minut przed wyznaczoną godziną spotkania określoną w opisie przedmiotu zamówienia,
2) stoły do serwowania potraw (liczba stołów uzależniona od liczby potraw),
3) stoły bankietowe – okrągłe (liczba, wysokość stołów do uzgodnienia z Zamawiającym, min. 15 szt.),
4) takie ustawienie stołów, aby możliwe było swobodne poruszanie się między nimi osób na wózkach (zachowane zostaną odpowiednie odległości między stolikami),
5) obrusy z materiału na stołach do serwowania potraw,
6) serwetki papierowe,
7) zastawę ceramiczną i platerowane sztućce do konsumpcji,
8) obsługę kelnerską do sprzątania na bieżąco brudnych naczyń oraz uzupełnianie braków na stołach,
9) świeże posiłki, przyrządzone w dniu świadczenia usługi oraz charakteryzujące się wysoką jakością i estetyką podania,
10) sprzątnięcie naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej na 30 minut po zakończeniu spotkania,
11) transport cateringu oraz obsługę techniczną w zakresie przygotowania cateringu na miejscu spotkania,
12) zapakowanie nieskonsumowanego jedzenia oraz napojów w opakowania jednorazowe i dostarczenie ich pod adres: Pl. Wolności 17, Poznań.
5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu i godziny organizacji usługi cateringowej w razie konieczności zmiany terminu wydarzenia (spotkania), o czym poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 2 dni przed spotkaniem.
6. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Chwała 5S
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301178200
7.3.3) Ulica: Św. Floriana 8/11
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-536
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Elementy systemu zamkniętego oraz drobny sprzęt do pobierania krwi
- Dostawa gazów laboratoryjnych na okres 24 miesięcy
- Wykonanie modernizacji systemu telewizji dozorowanej CCTV w budynku ODB oraz modernizacje łazienki w Ośrodku dla Bezdomnych
- Usługa wsparcia biblioteki taśmowej Quantum
- Dostawa implantów i sprzętu specjalistycznego na potrzeby Bloku Operacyjnego Ortopedii, endoplastyka dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Usługi odbioru i transportu odpadów z targowisk, Jarmarków i Kiermaszu w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Toruniu w okresie od dnia 18.11.2024 r. do 28.02.2025 r.
- dostawa gotowych posiłków oraz napojów (cateringu oraz serwisu kawowego) dla uczestników konkursu "Książka Mówi"
- Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostawa posiłków cateringowych dla dzieci, które będą uczęszczać w roku 2025 do żłobka i oddziałów przedszkolnych
- Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych i Przedszkola na terenie Gminy Grajewo z podziałem na części
- Prowadzenie stołówki szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, wraz z użyczeniem pomieszczeń (II)
- NA ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTAWY CODZIENNYCH POSIŁKÓW DLA MIESZKAŃCÓW CENTRUM OPIEKUŃCZO - MIESZKALNEGO W LIPSKU
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.