Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00566189/01 - Wynik z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług odbioru przesyłek z siedzib Podlaskiego Oddziału Regionalnego, BWI i BP POR ARiMR w okresie 02.01.-31.12.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ARiMR Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Podlaski Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48862156311
1.5.8.) Numer faksu: +48862164513
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podlaski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wspieranie rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w roli akredytowanej agencji płatniczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług odbioru przesyłek z siedzib Podlaskiego Oddziału Regionalnego, BWI i BP POR ARiMR w okresie 02.01.-31.12.2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f69af55-92a0-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Zakupowej, zwanej dalej „Platformą Zakupową” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/arimr, gdzie należy wybrać zakładkę „postępowania”, a następnie przejść na formularz niniejszego postępowania.
2. Złożenie oferty wraz z Załącznikami odbywa się poprzez formularz składania ofert znajdujący się na Platformie Zakupowej (po przejściu do strony niniejszego postępowania z sekcji „Formularz”).
3. Za datę przekazania (wpływu oświadczeń, dokumentów, wniosków, zawiadomień oraz informacji) przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
1) złożenie oferty możliwe jest przez Wykonawców, którzy posiadają konto na Platformie Zakupowej oraz przez Wykonawców nieposiadających konta na Platformie Zakupowej. W celu założenia konta na Platformie Zakupowej należy wybrać zakładkę „Zaloguj się” w kolejnym kroku należy wybrać „Załóż konto”, następnie należy wypełnić formularze i postępować zgodnie z poleceniami wyświetlającymi się ekranie monitora. W przypadku Wykonawców niezalogowanych w celu złożenia oferty niezbędne jest podanie adresu e-mail (na który wysyłane będzie potwierdzenie złożenia oferty), numeru NIP oraz nazwy firmy i nieobowiązkowo numeru telefonu,
2) ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy, należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do tej czynności lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do tych czynności.
3) Wykonawca składa ofertę, która w przypadku prawidłowego złożenia oferty zostaje automatycznie zaszyfrowana przez system. Nie jest możliwe zapoznanie się z treścią złożonej oferty przed upływem terminu otwarcia ofert,
4) podpisywanie dokumentów w formie skompresowanej poprzez opatrzenie całego pliku jednym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz z poświadczeniem za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów. Dokumenty, co do których wymagana jest forma oryginału, muszą być podpisane indywidualnie (każdy z nich) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików PDF.
3. dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików wielkości do 150 MB. Zalecany format PDF.
4. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
5. Użycie powszechnych a NIE występujących w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) formatów: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages, spowoduje, że dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie środków komunikacji, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:
1) szyfrowanie na Platformie Zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
2) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż jest w systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez system, co następuje po terminie otwarcia ofert,
3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do oferty elektronicznej data oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące się w kolumnie dotyczącej danej oferty w sekcji „Data złożenia oferty”.
7. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego oraz podpisu osobistego, w przypadku:
1) dokumentów sporządzonych w formacie PDF zaleca się podpisanie dokumentu w formacie PAdES,
2) dokumentów sporządzonych w formacie innym niż PDF zaleca się podpisanie dokumentu w formacie XAdES.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych została zamieszczona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie przewiduje ograniczeń stosowania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 - zgodnie z art. 19 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BOR10.2616.1.2023.AK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług odbioru przesyłek z siedzib Podlaskiego Oddziału Regionalnego, Biura Wsparcia Inwestycyjnego i Biur Powiatowych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r., w szczególności polegające na:
1) przyjmowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu przesyłek w postaci:
a) przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych,
b) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych,
c) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru,
d) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii,
e) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru,
f) przesyłek listowych zagranicznych europejskich rejestrowanych najszybszej kategorii,
g) przesyłek listowych zagranicznych europejskich rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru
h) paczek pocztowych,
2) zwrotach przesyłek rejestrowanych po wyczerpaniu możliwości doręczenia.
2. Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia obejmują:
1) przesyłki listowe w obrocie krajowym o wagach do 2000 gram,
2) przesyłki listowe w obrocie zagranicznym o wagach do 2000 gram,
3) paczki pocztowe (od 2 kg do 10 kg), paczki o wymiarach maksymalnie: długość 60 cm, szerokość 41 cm, wysokość 30 cm,
4) oraz ewentualne zwroty przesyłek rejestrowanych po wyczerpaniu możliwości doręczenia.
3. Usługi odbioru przesyłek polegają na odbiorze przesyłek z siedzib Biur Powiatowych, Podlaskiego Oddziału Regionalnego w Łomży i Biura Wsparcia Inwestycyjnego w Białymstoku wraz z dokumentami nadawczymi, w umówionych godzinach i ich dostarczeniu do jednostki realizującej usługę pocztową w celu ich nadania.
4. Zestawienie planowanych do wysłania przesyłek w podziale na poszczególne przedziały wagowe znajduje się w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do Specyfikacji).
5. Wszystkie przesyłki (listowe i paczki) nadawane przez Zamawiającego mają rozmiar nie mniejszy niż koperta C6 (162 mm x 114 mm). Wymiary strony adresowej nie będą mniejsze niż 90 x 140 mm, z tolerancją +/- 2 mm, przy czym przesyłki listowe:
1) Formatu S – to przesyłki o wadze do 500 g, o wymiarach, z których żaden nie przekracza: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm,
2) Formatu M – to przesyłki o wadze do 1000 g, o wymiarach, z których żaden nie przekracza: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm,
3) Formatu L – to przesyłki o wadze do 2000g, o wymiarach, gdzie suma długości, szerokości i wysokości nie przekracza 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie przekracza 600 mm.
Wszystkie wymiary są podane z tolerancją +/- 2 mm.
6. W przypadku stosowania przez Wykonawcę własnego nazewnictwa przesyłek, Zamawiający zmieni określenia, o których mowa w ust. 5 – na stosowane u Wykonawcy.
7. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje wykonywane będą zgodnie z przepisami określonymi w:
1) ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640 ze zm.)
2) rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1026)
3) rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 474),
4) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.),
5) ustawie z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1550 ze zm.),
6) międzynarodowych przepisów pocztowych,
7) innych powszechnie obowiązujących aktach prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem Umowy,
8) postanowieniach Specyfikacji.
8. W obszarach nieuregulowanych w Specyfikacji i projektowanych postanowieniach Umowy zastosowanie mają:
1) w przypadku powszechnych usług pocztowych: regulamin lub regulaminy wewnętrzne Wykonawcy, wydane na podstawie art. 21 ustawy Prawo pocztowe, które nie są sprzeczne z ustawą Prawo pocztowe,
2) w przypadku usług odbioru przesyłek – regulamin wewnętrzny Wykonawcy.
9. Warunki wykonania zamówienia:
1) Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przyjęcia przez Wykonawcę.
2) Nadanie przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowane przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w rejestrach (książce nadawczej) oraz w zestawieniach wartościowo-ilościowych.
3) Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do jednostek organizacyjnych Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:15.
4) Terminy doręczania przesyłek pocztowych:
a) czas doręczania przesyłek (rejestrowanych i nierejestrowanych) na terenie kraju wynosi:
do pięciu dni roboczych dla przesyłki nie będącej przesyłką najszybszej kategorii;
do trzech dni roboczych dla przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii;
b) czas doręczania przesyłek w obrocie zagranicznym – zgodnie z obowiązującymi regulacjami dla usługi poczty listowej w obrocie zagranicznym.
5) Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce oraz poza granicami Polski. W przypadku awizowania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym nadanych przez Zamawiającego, przesyłki te będą odbierane przez adresatów we właściwie oznaczonych placówkach odbiorczych Wykonawcy zlokalizowanych w każdej gminie w kraju.
Ponadto:
a) jedna stała placówka pocztowa, licząc średnio w skali kraju, powinna przypadać na 6000 mieszkańców na terenie gmin miejskich i gmin miejsko-wiejskich;
b) jedna placówka pocztowa, licząc średnio w skali kraju, powinna przypadać na 85 km² powierzchni w gminach wiejskich;
c) w każdej gminie powinna być uruchomiona co najmniej jedna stała placówka pocztowa;
d) lokalizacja placówek pocztowych, o których mowa w ppkt a)-c) powinna uwzględniać występujące na danym obszarze zapotrzebowanie na usługi;
e) placówki pocztowe powinny być czynne we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem sobót, co najmniej 5 dni w tygodniu, a jeżeli w tygodniu przypada dzień ustawowo wolny od pracy, liczba ta może być odpowiednio niższa.
6) Zamawiający zobowiązuje się umieszczać na przesyłce pocztowej w sposób trwały i czytelny: dokładne jednoznaczne określenie adresata, jego adresu (podanym jednocześnie w pocztowej książce nadawczej), określenia rodzaju przesyłki (nierejestrowana, rejestrowana, będąca przesyłką najszybszej kategorii, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, do wysłania operatorem wyznaczonym), umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku lub pieczątki określającej pełną nazwę i adres jednostki organizacyjnej Zamawiającego będący jednocześnie adresem zwrotnym nadawcy oraz znak opłaty pocztowej. W przypadku takiej konieczności, Zamawiający zobowiązuje się umieszczać na paczce pocztowej etykietę dostarczoną przez Wykonawcę. Szczegółowy, wymagany przez Wykonawcę, sposób oznaczenia i adresowania przesyłek, może stanowić Załącznik do Umowy (opcjonalnie).
7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił i przekazał wzory oznakowania przesyłek rejestrowanych i / lub przesyłek najszybszej kategorii, które będą stosowane przy oznakowywaniu przesyłek pocztowych (dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującego ww. oznaczenia).
8) Znak opłaty pocztowej w przypadku przesyłek listowych zastąpi pieczęć wykonana przez Zamawiającego wg wzoru dostarczonego przez Wykonawcę.
9) Zamawiający będzie przygotowywał do nadania przesyłki pocztowe w stanie umożliwiającym Wykonawcy ich doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia.
10) Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
a) wpisanie każdej przesyłki do rejestrów pełniących funkcje pocztowej książki nadawczej (oddzielnie dla przesyłek listowych rejestrowanych, przesyłek listowych nierejestrowanych i paczek pocztowych oraz oddzielnie dla przesyłek koniecznych do wysłania operatorem wyznaczonym) w dwóch egzemplarzach, z których jeden egzemplarz będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a drugi stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek; przesyłki będą ułożone w kolejności wpisów w pocztowej książce nadawczej; wzór pocztowych książek nadawczych będzie określony przez Zamawiającego (np. w postaci wydruku komputerowego). Wzór pocztowej książki nadawczej zawarty jest w projektowanych postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 8 do Specyfikacji i może za zgodą obu stron zostać zmieniony, w celu efektywnej realizacji usług będących przedmiotem Umowy, przez zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b) sporządzenie zbiorczego dziennego zestawienia ilościowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których jeden będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a drugi stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek (Zamawiający przygotuje oddzielne zestawienie dla operatora wyznaczonego). Wzór zestawienia ilościowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych zawarty jest w projektowanych postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 8 do Specyfikacji).
11) Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona). Opakowanie paczek stanowi koperta/pudełko/inne opakowanie Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczone przed dostępem do zawartości oraz przed uszkodzeniem przesyłki w czasie przemieszczania.
Pozostałe warunki wykonania zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) Ustawy:
a) dotyczących świadczenia powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, wskazanych w rozdziale II ust. 1 i 2 Specyfikacji,
b) których wartość nie przekroczy wartości 20 % wartości niniejszego zamówienia,
c) które będą realizowane na zasadach określonych w umowie w sprawie zamówienia publicznego podstawowego, której projektowane postanowienia stanowią Załącznik nr 8 do Specyfikacji.
2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym dokumentach zamówienia i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane poniżej kryteria wyboru.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
Pof.= PC + PŚK + PŚZ
gdzie:
Pof. – łączna liczba punktów przyznanych ofercie (wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
PC – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „cena”,
PŚK – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „śledzenie nadanych przesyłek rejestrowanych krajowych poprzez stronę internetową”,
PŚK – liczba punktów przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „śledzenie nadanych przesyłek rejestrowanych zagranicznych poprzez stronę internetową”.
3. Maksymalnie oferta Wykonawcy może uzyskać 100 punktów.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty, które przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zastosowanie będą miały zapisy art. 248 Ustawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: śledzenie nadanych przesyłek rejestrowanych krajowych poprzez stronę internetową
4.3.6.) Waga: 3
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: śledzenie nadanych przesyłek rejestrowanych zagranicznych poprzez stronę internetową
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2-3 Ustawy,
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
oraz
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do Rejestru Operatorów Pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe;
2) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub w przypadku usług powtarzających się okresowo lub ciągłych nadal wykonuje co najmniej dwie usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym trwające co najmniej 12 miesięcy każda, o wartości nie mniejszej niż 220 000,00 zł brutto każda, przy czym Wykonawca nadal wykonujący usługę, spełni warunek tylko wówczas jeżeli wykaże, że w ramach wykonywanej usługi zrealizował ją już w takim zakresie jakiego wymaga Zamawiający (dotyczącym okresu trwania i łącznej wartości) i że wykonał/wykonuje je należycie, potwierdzając ten fakt referencjami lub innymi dokumentami. W przypadku usług powtarzających się okresowo lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy.
UWAGA
W odniesieniu do warunku wskazanego w rozdziale IX ust. 1 pkt 3) litera b), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji.
2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać niepodleganie wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Ocena spełniania w/w zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca w/w warunki spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do Specyfikacji)
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych i dokumentów:
1) na potwierdzenie braku podstawy wykluczenia, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy – oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w niniejszym postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do Specyfikacji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do Specyfikacji)
2) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazania, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum) – (Załącznik nr 4 do Specyfikacji),
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w szczególności w zakresie podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym,
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami, jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 7 do Specyfikacji),
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych i dokumentów:
1) na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącym:
a) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – aktualny wpis do Rejestru Operatorów Pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe;
b) zdolności technicznej lub zawodowej – wykaz wykonanych lub wykonywanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane/są wykonywane, w zakresie wymaganym w rozdziale IX ust. 1 pkt. 3) litera b) Specyfikacji (Załącznik nr 5 do Specyfikacji). Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA
W odniesieniu do warunku wskazanego w rozdziale IX ust. 1 pkt 3) litera b), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:1) oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w rozdziale VIII Specyfikacji, co oznacza, że każdy z Wykonawców składa oddzielnie oświadczenia stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do Specyfikacji – zgodnie z art. 125 ust. 4 Ustawy,
3) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy
4) przed podpisaniem umowy przedłożą pełnomocnictwo do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli pełnomocnictwo takie nie zostało dołączone do oferty,
5) warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (posiadanie aktualnego wpisu do Rejestru Operatorów Pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej) jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Oprócz zmian dopuszczalnych Ustawą (art. 455. Ustawy) Zamawiający przewiduje zmiany określone poniżej:1) działanie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
2) zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
3) zmniejszenie liczby planowanych do nadania przesyłek, spowodowane zmianami w przepisach prawa i w konsekwencji zmniejszenie łącznego maksymalnego wynagrodzenia za wykonanie Umowy,
4) okoliczności związanych z wystąpieniem COVID – 19 mających wpływ na należyte wykonanie Umowy – art. 15r ustawy o COVID – 19,
5) zmiany danych identyfikujących Strony Umowy,
6) zmian mających na celu doprecyzowanie zapisów w treści Umowy, jeśli będą budziły wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
7) zmiany podwykonawcy,
8) redakcyjne omyłki pisarskie.
2. Ponadto Zamawiający przewiduje zmiany Umowy w zakresie zmiany cen usług Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
gdy zmiany wskazane w ust. 2 ppkt 1) – 3) będą miały wpływ na ceny usług Wykonawcy. Wówczas zastosowanie będzie miała procedura opisana w ust. 3 - 7 niniejszego § Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pozycja planu zamówień publicznych nr 1.3.33INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- Świadczenie usług ochrony osób, obiektów oraz mienia w Sądzie Rejonowym w Łomży
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz terenu posesji Sądu Rejonowego w Łomży
- Dostawa serwerowych dysków twardych
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Świadczenie usł. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych dla RARS na okres 24 miesięcy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.