Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00562356/01 - Wynik z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup konsolety cyfrowej oraz monitorów odsłuchowych dla Teatru Wielkiego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-249
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.iwanowska@teatr-wielki.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup konsolety cyfrowej oraz monitorów odsłuchowych dla Teatru Wielkiego w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e5f9f0a-92a8-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej, która dostępna jest pod adresem: platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej: a.iwanowska@teatr-wielki.lodz.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
1.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
1.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
1.4. włączona obsługa JavaScript,
1.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
1.6. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
1.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
2.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .
3. W zakresie nieuregulowanym SWZ mają zastosowanie przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 roku, poz. 2415 z późniejszymi zmianami).
4. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu powyżej, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 roku, poz. 2452).
5. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 uPzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 z późniejszymi zmianami), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 uPzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w powyższym punkcie, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 19 ust. 1 uPzp, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych „Zasady ochrony danych osobowych w Teatrze Wielkim w Łodzi” wprowadzone zarządzeniem Dyrektora Naczelnego Teatru Wielkiego w Łodzi nr 662 z dnia 25.05.2018 r. Zamawiający informuje, że:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Wielki w Łodzi z siedzibą w Łodzi (90-249) przy placu Dąbrowskiego;
1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Teatrze Wielkim w Łodzi jest p. Mirosław Młodzik,
z którym można się skontaktować telefonicznie pod numerem +48 42 630 13 51 lub poprzez adres e-mail: teatr@teatr-wielki.lodz.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup konsolety cyfrowej oraz monitorów odsłuchowych dla Teatru Wielkiego w Łodzi, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, numer referencyjny sprawy DP/TP/17/2023;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 uPzp;
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp;
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
1.8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
3. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawców do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – wzór oświadczenia w pkt. 11 Załącznika nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa. W takim przypadku treść oświadczenia należy skreślić.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DP/TP/17/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup konsolety cyfrowej oraz monitorów odsłuchowych dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, że określeniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 99 ust. 5 uPzp.
2. Oferta może obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Zadania. W ramach Zadania Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej (tj. na 100% pozycji w Zadaniu):
2.1. Zadanie 1 – konsoleta cyfrowa;
2.2. Zadanie 2 – monitory odsłuchowe.
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
Zadanie 1 – konsoleta cyfrowa – 1 komplet
Wymagania ogólne dotyczące konsolety cyfrowej fonicznej:
a) Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r.
b) Sterownik i mixrack konsolety cyfrowej fonicznej musi być przystosowany do współpracy z siecią energetyczną 230 VAC 50 Hz.
c) Wykonawca gwarantuje na czas naprawy oferowanej konsolety cyfrowej fonicznej, urządzenie zastępcze.
d) Wymagany jest jeden egzemplarz instrukcji obsługi w języku polskim. Zamawiający dopuszcza instrukcję w języku angielskim.
Sterownik cyfrowej konsolety fonicznej
LP. PARAMETR WYMAGANIA I PARAMETRY TECHNICZNE MINIMALNE, JAKIE MUSI SPEŁNIĆ DANE ZAMÓWIENIE LUB RÓWNOWAŻNE
1. Ilość tłumików Nie mniej niż 36 zmotoryzowanych o długości 100mm, w nie mniej niż 3 niezależnych bankach
2. Ilość ekranów dotykowych Nie mniej niż 2
3. Wielkość ekranów Nie mniejszy niż 12’’
4. Programowalne przyciski Nie mniej niż 26
5. Programowalne enkodery Nie mniej niż 6, w nie mniej niż 3 niezależnych bankach
6. Minimalny zestaw funkcji dla każdego kanału wejściowego • przyciski PFL oraz mute
• wyświetlanie zaprogramowanej nazwy kanału • wskaźnik wysterowania • funkcja odwracania polaryzacji • regulowane opóźnienie • możliwość komutacji do grup, sumy, torów aux
7. Minimalny zestaw funkcji dla każdego kanału wyjściowego • wbudowane procesory umożliwiające pełną obróbkę częstotliwościową i dynamiczną sygnału audio dla każdej szyny wyjściowej (kompresor, limiter, korektor parametryczny z min. 4-ma filtrami) • regulowane opóźnienie,
8. Wejścia mikrofonowo-liniowe Nie mniej niż 8 symetrycznych na złączach XLR
9. Symetryczne wyjścia liniowe Nie mniej niż 8 symetrycznych na złączach XLR
10. Wejścia AES3 Nie mniej niż 2
11. Wyjścia AES3 Nie mniej niż 3
12. Gniazda na karty rozszerzeń Nie mniej niż 2
13. Interfejs sieciowy DANTE 128x128 nie mniej niż 1 zainstalowany w gnieździe rozszerzeń lub wbudowany
14. Warstwy robocze Nie mniej niż 6, w pełni edytowalnych
15. Złącza wordclock BNC Nie mniej niż 1
16. Złącza sieciowe RJ45 Nie mniej niż 2
17. Wyjście słuchawkowe Nie mniej niż 2
18. Podświetlenie powierzchni roboczej Wbudowane podświetlenie LED, umożliwiające pracę w warunkach ograniczonego oświetlenia
19. Częstotliwość próbkowania Nie mniej niż 96 kHz
20. Przetworniki AD i DA O głębi bitowej nie mniejszej niż 24 bity
21. Pamięć ustawień wbudowana, obejmująca minimum 300 kompletnych konfiguracji (scen) konsolety z możliwością zablokowania zmiany wybranych parametrów po przywołaniu
22. Złącze USB wbudowane, do obsługi pamięci przenośnych z możliwością zapisu i odczytu ustawień konsolety oraz stereofonicznej rejestracji i odtwarzania plików w formacie wav
23. Oprogramowanie Konsoleta powinna być dostarczona z oprogramowaniem umożliwiającym zdalną, równoległą, obsługę konsolety oraz przygotowanie scen i ustawień w trybie offline
24. Tablet Nie mniej niż 1. Konsoleta powinna być dostarczona z tabletem Wi-Fi o przekątnej ekranu nie mniej niż 10,9”, umożliwiającym zdalną równoległą, obsługę konsolety oraz przygotowanie scen i ustawień w trybie offline.
25. Sterownik MIDI Konsoleta powinna być sterownikiem MIDI dowolnego oprogramowania DAW
26. Konfiguracja kolejności tłumików Konsoleta powinna mieć możliwość przypisania w dowolnej kolejności kanałów wejściowych, szyn miksujących (Aux, Grupa, Matrix, LR), grup DCA, wysyłek i powrotów efektów FX oraz komunikatów MIDI w bankach
27. Funkcja automatycznego miksowania kanałów Konsoleta powinna mieć możliwość automatycznego miksowania nie mniej niż 64 kanałów
28. Panoramowanie przestrzenne Konsoleta powinna mieć możliwość panoramowania dźwięku w systemie 5.1 surround
29. Zasilanie obsługa co najmniej dwóch redundantnych zasilaczy
Mixrack cyfrowej konsolety fonicznej
LP. PARAMETRY WYMAGANIA I PARAMETRY TECHNICZNE MINIMALNE, JAKIE MUSI SPEŁNIĆ DANE ZAMÓWIENIE LUB RÓWNOWAŻNE
1. Częstotliwość próbkowania nie niższa niż 96 kHz
2. Latencja poniżej 1 ms od wejścia do wyjścia
3. Poziom zniekształceń THD+N nie wyższy niż 0,0015%
4. Zakres dynamiki nie mniejszy niż 110 dB
5. Liczba obsługiwanych kanałów miksu nie mniej niż 128 z pełnym przetwarzaniem
6. Liczba wejść mikrofonowych nie mniej niż 48 symetryczne, na złączach XLR
7. Liczba szyn miksujących nie mniej niż 64
8. Liczba wyjść liniowych nie mniej niż 24 symetryczne, na złączach XLR
9. Wbudowane procesory efektów nie mniej niż 16 z dedykowanymi kanałami powrotnymi stereo
10. Gniazda na karty rozszerzeń nie mniej niż 3
11. Interfejs sieciowy DANTE 128x128 nie mniej niż 1 zainstalowany w gnieździe rozszerzeń lub wbudowany
12. Połączenie z powierzchnią sterującą Redundantne
13. Złącza wordclock BNC nie mniej niż 1
14. Złącza sieciowe RJ45 nie mniej niż 2
15. Wzmacniacz słuchawkowy wbudowany, z regulacją głośności
16. Expander Zewnętrzny expander DANTE komunikujący się z Mixrack cyfrowej konsolety fonicznej za pośrednictwem kabla CAT5e do 100m odległości. Expander rozszerzający Mixrack o dodatkowe wejścia mikrofonowe XLR w ilości nie mniej niż 16, wyjścia XLR w ilości nie mniej niż 8.
17. Zasilanie obsługa co najmniej dwóch redundantnych zasilaczy
4.2.6.) Główny kod CPV: 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie będą podlegać odrzuceniu przez Zamawiającego na podstawie właściwych przepisów uPzp.
2. Maksymalna ilość punktów, jaką łącznie może otrzymać oferta to 100.
3. Liczba punktów w kryterium Cena zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o niżej wymienione kryteria w każdym Zadaniu oddzielnie .
5. Ocena ofert w kryterium Ocena techniczna ( T )
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania w kryterium Ocena techniczna (T) to 45. Ocena będzie dokonywana w pełnych punktach. W tym kryterium Zamawiający będzie przyznawał poszczególnym ofertom punktację na podstawie oficjalnych kart katalogowych urządzeń, które Wykonawca wskaże w Formularzu oferty.
W ramach kryterium Ocena techniczna (T) ocenie będą podlegały następujące elementy:
5.1. System cyfrowej konsolety fonicznej umożliwia zaimplementowanie na 128 kanałach korektora parametrycznego, bramki, kompresora oraz dynamicznego korektora (nie – 0pkt., tak – 9pkt.);
5.2. System cyfrowej konsolety fonicznej posiada korektor graficzny dla każdej szyny wyjściowej (aux, matrix, group) (nie – 0pkt., tak – 9pkt.);
5.3. System cyfrowej konsolety fonicznej posiada więcej niż jedną szynę P/AFL: (jedna szyna P/AFL - 0 pkt., dwie szyny P/AFL - 3 pkt., więcej niż dwie szyny P/AFL - 9 pkt.);
5.4. System cyfrowej konsolety fonicznej zapewnia możliwość elastycznego przypisania liczby Aux, Group, Matrix z puli dostępnych szyn (nie – 0pkt., tak – 9pkt.);
5.5. System cyfrowej konsolety fonicznej zapewnia możliwość wyboru dla szyn miksujących 12- pasmowego korektora parametrycznego zamiast korektora graficznego (nie – 0pkt., tak – 9pkt.);
6. Ocena ofert w kryterium Okres gwarancji ( G ) w Zadaniu 1
Zamawiający przyzna poszczególnym ofertom punktację na podstawie wskazanego przez Wykonawcę
w Formularzu oferty Okresu gwarancji, wg poniższej punktacji:
6.1. okres gwarancji do 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 0 pkt.
6.2. okres gwarancji do 48 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 5 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny oferty Wykonawcy wskazany w SWZ minimalny okres gwarancji i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna
4.3.6.) Waga: 45
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup konsolety cyfrowej oraz monitorów odsłuchowych dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, że określeniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 99 ust. 5 uPzp.
2. Oferta może obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Zadania. W ramach Zadania Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej (tj. na 100% pozycji w Zadaniu):
2.1. Zadanie 1 – konsoleta cyfrowa;
2.2. Zadanie 2 – monitory odsłuchowe.
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
Zadanie 2 – monitory odsłuchowe – 10 sztuk
Wymagania ogólne dotyczące monitorów odsłuchowych scenicznych:
a) Oferowane monitory mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r.
b) Wymagana jest gwarancja (uwaga: długość gwarancji jest kryterium oceny ofert).
Monitor odsłuchowy sceniczny głośnikowy pasywny / Bi-amp – 10 sztuk
LP. PARAMETRY WYMAGANIA I PARAMETRY TECHNICZNE MINIMALNE, JAKIE MUSI SPEŁNIĆ DANE ZAMÓWIENIE LUB RÓWNOWAŻNE
1. Zakres częstotliwości Min. 50 Hz – 20 kHz
2. Impedancja 8 OHM
3. Promieniowanie HF 60H x 40V
4. Maksymalny SPL Min. 124 dB
5. Głośnik LF Min. 15”
6. Głośnik HF Min. 1.4”
7. Ciśnienie akustyczne SPL 1W/1m Min. 98dB
8. Złącza 2 x speakon
9. Wymiary (wys x szer x gł) Nie więcej niż: 355mm x 540mm x 570mm
10. Waga Nie więcej niż: 20 kg
11. Kolor Czarny mat
12. Siatka ochronna Ze stali z gąbką akustycznie neutralną
4.2.6.) Główny kod CPV: 32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie będą podlegać odrzuceniu przez Zamawiającego na podstawie właściwych przepisów uPzp.
2. Maksymalna ilość punktów, jaką łącznie może otrzymać oferta to 100.
3. Liczba punktów w kryterium Cena zostanie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o niżej wymienione kryteria w każdym Zadaniu oddzielnie .
5. Ocena ofert w kryterium Okres gwarancji ( G ) w Zadaniu 2 (monitory odsłuchowe)
Zamawiający przyzna poszczególnym ofertom punktację na podstawie wskazanego przez Wykonawcę
w Formularzu oferty Okresu gwarancji, wg poniższej punktacji:
5.1. okres gwarancji do 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 0 pkt.
5.2. okres gwarancji do 15 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 10 pkt.
5.3. okres gwarancji do 18 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 20 pkt.
5.4. okres gwarancji do 21 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 30 pkt.
5.5. okres gwarancji do 24 miesiące, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń - 40 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny oferty Wykonawcy wskazany w SWZ minimalny okres gwarancji i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ,
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ;
4. zdolności technicznej lub zawodowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wzór oświadczenia w Załączniku nr 2b do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia w Załączniku nr 2a do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W Zadaniu 1 (konsoleta cyfrowa) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych w postaci oficjalnych kart katalogowych oferowanych urządzeń (wyłącznie dla Zadania 1). Zamawiający dopuszcza złożenie niniejszych dokumentów w języku angielskim.2. Pod pojęciem oficjalne karty katalogowe Zamawiający rozumie karty katalogowe / instrukcje techniczne / opisy / instrukcje obsługi wydane przez producenta oferowanych przez Wykonawcę urządzeń lub pochodzące z oficjalnej strony internetowej producenta potwierdzające spełnianie przez oferowane urządzenia określonych przez Zamawiającego wymagań, cech, kryteriów oraz parametrów.
3. Zamawiający nie dopuszcza oświadczeń, kart technicznych itp. opracowanych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby oficjalne karty katalogowe zawierały wszystkie parametry techniczne opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku braku danych potwierdzających postawione przez Zamawiającego wymagania na oficjalnych kartach katalogowych, Zamawiający dopuszcza równoważne przedmiotowe środki dowodowe w postaci oświadczenia złożonego i podpisanego przez osoby upoważnione ze strony producenta oferowanych urządzeń jeśli potwierdzą one, że oferowane urządzenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy, kryteria oraz parametry.
4. Zamawiający wymaga dołączenia powyższych dokumentów w celu:
4.1. potwierdzenia, że oferowane urządzenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria wskazane w Załączniku nr 4 do SWZ;
4.2. przeprowadzenia oceny technicznej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SWZ;
2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia w Załączniku nr 2a do SWZ);
3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wzór oświadczenia w Załączniku nr 2b do SWZ);
4. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (w szczególności do: podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę), o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty;
5. przedmiotowe środki dowodowe - w przypadku Wykonawców składających ofertę w Zadaniu 1, w postaci oficjalnych kart katalogowych, zgodnie z zapisami Rozdziału 2 pkt. 4-7.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą spełnić łącznie.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku:
2.1. zmiany organizacyjnej po stronie Wykonawcy polegającej na zmianie adresu siedziby Wykonawcy, siedziby serwisu bądź zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela Wykonawcy,
2.2. wydłużenia przez Wykonawcę okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres,
2.3. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2.4. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej warunkami. Przez siłę wyższą należy rozumieć wystąpienie obiektywnych okoliczności o charakterze niezależnym od obu Stron, których strony nie były w stanie przewidzieć ani uniknąć przed zawarciem umowy, pomimo zachowania należytej staranności ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności (w tym w szczególności: klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne), wpływających bezpośrednio na realizację umowy.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny.
4. Ewentualne spory wynikające w związku z realizacją niniejszej umowy, których stronom nie udało się rozstrzygnąć polubownie, będą poddane rozstrzygnięciu przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego i zgodnie z polskim prawem.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-12 09:45
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do 22 grudnia 2023 roku. Termin został ustalony na konkretny dzień ze względu na konieczność rozliczenia dotacji z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego do dnia 31 grudnia 2023 roku. W powyższym terminie Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do kompletnego wykonania przedmiotu umowy, jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego a także do dostarczenia kart gwarancyjnych oraz instrukcji obsługi. Zamawiający dopuszcza instrukcje obsługi w języku angielskim.2. Podwykonawcy:
2.1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części niniejszego zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Brak w ofercie powyższej informacji będzie rozumiane jako wykonanie przez Wykonawcę całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
2.2. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących niniejszego zamówienia.
2.3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w:
3.1. art. 108 ust. 1 uPzp,
3.2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129).
4. Wszystkie rozliczenia między stronami będą prowadzone w złotych polskich (PLN). Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Cyfrowy System wspomagający System Zarządzania Procesami w UMG - Cyfrowa modernizacja Sali Senatu UMG - etap 1
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawa urządzeń technicznych i oprogramowania wraz z usługą montażu i uruchomienia na rzecz Sądu Okręgowego w Lublinie oraz Sądów Rejonowych we Włodawie i Kraśniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.