Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00473181/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oleju opałowego lekkiego dla Oddziału Golęcin w Poznaniu ul. Warmińska 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oleju opałowego lekkiego dla Oddziału Golęcin w Poznaniu ul. Warmińska 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-662f3721-7957-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045004/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywna dostawa oleju opałowego na Oddział Golęcin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473181
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.57.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup oleju opałowego lekkiego dla Oddziału Golęcin, ul. Warmińska 1, Poznań. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Olej opałowy powinien spełniać parametry jakościowe zgodnie z Normą PN C- 96024:2020-12 (lub równoważną) Dostarczony olej powinien posiadać świadectwo jakości - wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające parametry jakościowe oferowanego oleju opałowego lekkiego - dostarczone do każdej dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania oleju opałowego pojazdami - cysterny samochodowe - zgodnymi z wymaganiami ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych oraz warunkami ADR (Umowa europejska dotycząca międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych sporządzona w Genewie 30.09.1957 roku, Dz. U. z 1975 r. Nr 35, poz. 189 ze zm.), wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym „odmierzaczem” (jednostka miary – 1 litr), autocysterny muszą być zaopatrzone w urządzenia wydawcze – pompy oraz drukarki, wskazujące dokładną ilość wydanego oleju w temperaturze +150C (urządzenia muszą posiadać świadectwa legalizacyjne Urzędu Miar i Wag );
Wykonawca jest odpowiedzialny za podjęcie wszelkich działań tak, aby tankowanie odbyło się zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi, pożarowymi, budowlanymi i ochrony środowiska. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w trakcie tankowania paliwa.
Olej, po złożeniu zamówienia, musi zostać dostarczony na teren Oddziału Golęcin w Poznaniu ul. Warmińska 1 i zatankowany do zbiorników znajdujących się przy kotłowniach.
Dokładna godzina dostawy paliwa na teren Oddziału oraz jego ilość określona zostanie w zamówieniu przekazanym przez Zamawiającego e-mailem.
Przewidywana ilość kupowanego paliwa to ok. 55 000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zakupionego paliwa w zależności od zapotrzebowania. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia odszkodowawcze.
Zamawiający oświadcza, że minimalna ilość zakupionego paliwa w całym okresie objętym niniejszym postępowaniem to 30 000 litrów, która stanowi zakres podstawowy zamówienia Pozostały zakres zamówienia – 25 000 litrów, objęty jest prawem opcji.
Zamawiający będzie korzystał z opcji na warunkach określonych dla składania zamówień na poszczególne partie oleju, przekazując zlecenie na adres poczty elektronicznej Wykonawcy.
Minimalna ilość paliwa zakupiona jednorazowo- 2 000 l. Maksymalna ilość paliwa zamówiona jednorazowo 10 000,00 l.
Rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliwa.
Wykonawca na czas realizacji zamówienia obowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancyjną minimum 100 000 zł.
Przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie.
Wykonawca na cały okres realizacji zamówienia musi posiadać koncesję na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, tj. olejem opałowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431306,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T&J Paliwa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171729604
7.3.4) Miejscowość: Kotlin
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi cateringowej na terenie subregionu poznańskiego, pilskiego, kaliskiego, leszczyńskiego i konińskiego
- AN/ZP/14/25 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Politechniki Poznańskiej na Laboratorium naukowo - dydaktyczne w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Publikacja ogłoszeń prasowych w tytułach o zasięgu regionalnym (wojewódzkim) i ogólnopolskim na potrzeby UMWW w Poznaniu w 2025r. z podziałem na dwie części
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 471 w zakresie budowy chodnika na odcinku od m. Nadzież do m. Małgów
- Wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego do budynku administracyjno-garażowego w RDW Gniezno.
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na terenie RP na rzecz pracowników G-PSK, ich dzieci oraz osób towarzyszących w ramach usług społecznych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni zlokalizowanych w budynkach użyteczności publicznej na terenie gm. Stoczek
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na I półrocze 2025r.
- Zakup oleju opałowego lekkiego
- Dostawa oleju napędowego i opałowego (grzewczego) do Zakładu Doświadczalnego IHAR-PIB w Radzikowie
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby obiektów IMGW-PIB w okresie 12 miesięcy z podziałem na 10 części
- Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego (oleju opałowego) do kotłowni przynależącej do Domu Pomocy Społecznej w Miedarach w 2025 roku.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.