Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00451665/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfaef673-6bfa-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfaef673-6bfa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019340/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 338686,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników i placów na terenie Miasta Jordanowa w sezonie zimowym 2023/2024.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
90620000-9; opis: usługi odśnieżania,
90630000-2: opis: usługi usuwania oblodzeń,
90610000-6: opis: usługi sprzątania i zamiatania ulic.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, placów i chodników na terenie Miasta - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach, zgodnie z załącznikami nr 1,2,5 do projektowanych postanowień umowy a w sytuacji kryzysowej także wykonanie w/w usług na drogach wskazanych przez Zamawiającego.
2) w zależności od warunków atmosferycznych - rozpoczęcie i zakończenie akcji czynnej, na operatywne (telefon, fax inny skuteczny sposób powiadamiania) zlecenie Zamawiającego.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do wykonania przedmiotu zamówienia, w pełni sprawnym sprzętem w następującej (minimalnej) ilości:
a) piaskarka i pług lekki na samochodzie ciężarowym – 1 szt.
b) pług na ciągniku z posypywarką „rozrzutnikiem” – 2 szt.
c) koparko-ładowarka – 1szt.
d) równiarka – 1 szt.
e) samochód samowyładowczy – 1 szt.
f) szczotka mechaniczna – 1 szt.
g) zamiatarka - 1 szt.
4) przedmiot zamówienia obejmuje dostarczanie materiałów sypkich, służących do posypywania nawierzchni dróg, chodników i placów w okresie zimy, składowanych w wyznaczonych miejscach - zgodnie z załącznikiem nr 4 do wzoru umowy . Ilość materiału sypkiego będzie dostosowana do rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Przewidywana ilość materiału sypkiego około – 80 ton.
5) w zakres usługi wchodzi również w sytuacjach szczególnych (wymagających interwencji) usuwanie śniegu poprzez jego załadunek odpowiednim sprzętem z placów gminnych, parkingów, placów manewrowych, chodników i poboczy. W tym przypadku usługa sprzętowa odbywać się będzie na telefoniczne wezwanie Zamawiającego. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce składowania śniegu.
6) na Wykonawcy spoczywa obowiązek:
- utrzymania bezpiecznej przejezdności dróg przez 24 godziny na dobę, ze szczególnym uwzględnieniem godzin od godziny 4.00 do 10.00 i od godziny 13.00 do 19.00, Wykonawca zobowiązany jest nie dopuścić do powstania kolein na drogach, a w sytuacji kryzysowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu koleiny usunąć;
- utrzymania właściwego stanu nawierzchni placów obejmujących Strefę Płatnego Parkowania-zgodnie z załącznikiem nr 5 do wzoru umowy ;
- uwzględnienia godzin funkcjonowania strefy tj.8.00-18.00 przy podejmowaniu działań związanych z prowadzeniem akcji.
7) w ramach wykonywania usługi należy stosować środki chemiczne i niechemiczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U.230 poz.1960) w celu zapobiegania tworzeniu się oblodzenia.
8) Wykonawca zobowiązuję się do pozimowego posprzątania dróg, ulic, placów oraz studzienek wodnościekowych wykazanych w załączniku nr 3 do projektowanych postanowień umowy. Sprzątanie polega na uprzątnięciu zalegającego na jezdni materiału uszorstniającego pozostałego po miałowaniu dróg podczas zimowego utrzymania i obejmuje sprzątanie jezdni na całej szerokości, zalegający przy krawężnikach i na chodnikach, mostach materiał uszorstniający musi być uprzątnięty. Zatkane kratki ściekowe, studzienki wodnościekowe (wskazane w załączniku) oraz przykanaliki muszą być oczyszczone należy tez oczyścić zatoki autobusowe, parkingi, elementy odwodnienia liniowego zlokalizowane w jezdni pomiędzy krawężnikami oraz odwodnienia przykrawężnikowego. Miejsce składowania uprzątniętego materiału zapewni Wykonawca. Szczegółowy wykaz ulic, dróg oraz placów i studzienek do pozimowego sprzątania na terenie miasta Jordanowa zawiera załącznik nr 3 do wzoru umowy .
9) pozimowe sprzątanie należy wykonać na terenie miasta Jordanowa w ciągu 14 dni kalendarzowych od zakończenia akcji zimowego utrzymania dróg potwierdzonego pismem przekazanym przez Zamawiającego.
10) sprzątanie Wykonawca musi rozpocząć w terminie maksimum 2 dni roboczych od zakończenia akcji zimowego utrzymania dróg.
11) Zamawiający zaleca szczegółowe zapoznanie się w terenie z warunkami wykonania zamówienia.
12) zakres świadczonych usług może być uściślony przez Zamawiającego do jego potrzeb z uwzględnieniem warunków terenowo - pogodowych i możliwości finansowych.
13) Zamawiający wymaga zamontowania przez Wykonawcę w pojeździe odśnieżającym urządzenia GPS przekazanego przez Zamawiającego, przy czym dopuszczalne są dwie wersje:
a) Wersja dla lokalizatorów pod gniazdo zapalniczki.
Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS montowane do gniazda zapalniczki samochodowej. Wykonawca zapewni/zabezpieczy w pojeździe sprawne gniazdo zapalniczki samochodowej. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia w gnieździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS co stanowi podstawę do rozliczenia czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania będzie raport generowany na podstawie pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie (w obszarze określonym do odśnieżania). Raport pracy wykonawcy będzie przedkładany koordynatorowi odśnieżania do zatwierdzenia. Po okresie na jaki zostanie zawarta umowa na Zimowe utrzymanie Wykonawca zda lokalizatory wydane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni.
b) Wersja dla lokalizatorów montowanych do instalacji pojazdu.
Każdy Wykonawca musi udostępnić pojazdy odśnieżające w celu montażu lokalizatorów do instalacji elektrycznej w pojeździe w umówionym terminie przed pierwszym dniem rozpoczęcia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Wykonawca odpowiada za prawidłowe działanie zamontowanego, zabezpieczonego przez Zamawiającego urządzenia GPS co stanowi podstawę do rozliczania czasu pracy pojazdu. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania będzie raport generowany na podstawie pomiaru GPS pracującego pojazdu w terenie ( w obszarze określonym do odśnieżania). Raport pracy wykonawcy będzie przedkładany koordynatorowi odśnieżania do zatwierdzenia. Po okresie na który została zawarta umowa Wykonawca w umówionym terminie udostępni pojazd w którym zamontowano urządzenie w celu demontażu lokalizatora w terminie nie przekraczającym 14 dni.
UWAGA:
4. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji postępowania mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z umową oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania . Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360640,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360640,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360640,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo -Budowlana ,,TRANSCO'' Adam Miernik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490476378
7.3.3) Ulica: Łętownia 625
7.3.4) Miejscowość: Łętownia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-242
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM MIERNIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM MIERNIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360640,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30INNE PRZETARGI JORDANÓW
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.