Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00508005/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie termoizolacji budynku hotelu Świętokrzyskiego ODR poprzez wymianę okien
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach
1.3.) Oddział zamawiającego: ŚODR Modliszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003689090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modliszewice, ul. Piotrkowska 30
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: modliszewice@sodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sodr.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
DORADZTWO ROLNICZE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zwiększenie termoizolacji budynku hotelu Świętokrzyskiego ODR poprzez wymianę okien2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2c7a452-b18c-4673-aed2-1a92bf8810b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090966/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zwiększenie termoizolacji budynku hotelu Świętokrzyskiego ODR poprzez wymianę okien
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508005
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚODR-AG.261.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana drewnianych okien i drzwi w budynku Hotelu ŚODR Modliszewice.
2. Zakres prac obejmuje:
1) Zabezpieczenie mebli w lokalach użytkowych,
2) Demontaż starych okien i drzwi:
a) zdemontowanie okien,
b) wykonanie bruzd w ościeżach zewnętrznych,
3) Montaż nowych okien i drzwi wraz z obróbką ościeży min.:
a) montaż taśm membranowych paroszczelnych szer. 10 cm,
b) montaż taśm membranowych paroprzepuszczalnych szer. 10 cm,
c) montaż taśmy pęczniejącej pod ościeżnicą okien,
d) wykonanie tynku maszynowego w ościeżu wewnątrz budynku,
e) gruntowanie i podwójne malowanie ościeży,
f) wklejenie paska styropianu w ościeżu zewnętrznym,
g) wklejenie profili przyokiennych APU,
h) wklejenie siatki na ościeże zewnętrzne,
i) wykonanie tynku mineralnego na całym ościeżu.
4) Wywóz i utylizacja zdemontowanych okien i drzwi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Wymiana okien drewnianych wraz z robotami towarzyszącymi w Bud. Głównym Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 w ramach umowy o dof. nr FENX.01.01-IW.01-0069/24.
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
- Remont z dostosowaniem do potrzeb OzN kuchni i sanitariatów w akademiku "Fafik" Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Racławickiej 9
- Przeprowadzenie remontu elewacji wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Warszowicach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.