Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376177/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00395466/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00417657/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Integracji i Innowacji w Kadłubie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miękinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 41
1.5.2.) Miejscowość: Miękinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 717359228
1.5.8.) Numer faksu: 717336400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miekinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-823d1fca-2d67-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Centrum Integracji i Innowacji w Kadłubie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-823d1fca-2d67-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052307/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa Centrum Integracji i Innowacji w Kadłubie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7337921,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres inwestycji obejmuje budowę budynku o powierzchni ok. 700-800 m², w którym mieścić się będzie świetlica wiejska oraz centrum innowacji przeznaczone na zajęcia naukowo-badawcze podnoszące kompetencje cyfrowe dzieci i młodzieży, w tym z środowisk popegeerowskich. Zaplanowano budowę nowoczesnego budynku jednopiętrowego, z zapleczem kuchennym i sanitarnym. Obiekt będzie budynkiem energooszczędnym poprzez zastosowanie m.in. pompy ciepła, fotowoltaiki, systemu wentylacji. Centrum Integracji i Innowacji będzie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach inwestycji planowane jest również zagospodarowanie terenu poprzez utworzenie placu zabaw, terenu rekreacji, parkingu i miejsc zieleni. Zadanie obejmuje także nadzór inwestorski. Szczegółowe rozwiązania co do formyarchitektonicznej obiektu, rozwiązań konstrukcyjnych, instalacji (w tym parametrów technicznych), układu przestrzennego ustalone zostaną na etapie projektowania obiektu. Kadłub, liczący na koniec 2022 r.233 mieszkańców, jest jedną z najmniejszych popegeerowskich miejscowości na terenie gminy Miękinia. Położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie Podstrefy Miękinia w ramach Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, w której zainwestuje amerykański koncern Intel Corporation. W miejscowości nie ma świetlicy wiejskiej ani większego obiektu umożliwiającego spotkania mieszkańców, organizację wydarzeń kulturalnych czy zajęć edukacyjnych dla dzieci. Skorzystanie z oferty kulturalnej i edukacyjnej wymaga dojazdu do Miękini, Środy Śląskiej lub Wrocławia. Inwestycja wpisuje się zatem w potrzeby mieszkańców miejscowości w zakresie możliwości korzystania, w szerszym niż dotychczas stopniu, z wydarzeń kulturalnych i inicjatyw edukacyjnych. W efekcie realizacji inwestycji powstanie centrum integracji mieszkańców oraz centrum innowacji, w którym dzieci i młodzież z popegeerowskich miejscowości będą mogły rozwijać kompetencje cyfrowe. Tym samym możliwe będzie wyrównywanie szans w dostępie do edukacji i kultury mieszkańców popegeerowskich miejscowości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 7194040,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Budowa Centrum Integracji i Innowacji w Kadłubie. Zakres usługi obejmuje wykonanie, stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dziennik Ustaw rok 2024 poz. 725 ze zm.), zadań: inspektora nadzoru inwestorskiego (art. 25, 26 ww. ustawy). Zamówienie obejmuje branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną. Oprócz podstawowych obowiązków inspektora nadzoru, wynikających z przepisów prawa budowlanego, będzie składanie comiesięcznej informacji Zamawiającemu dotyczącej postępu prac na budowie wraz z dokumentacją fotograficzną.4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
4.5.5.) Wartość części: 143880,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9787910,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12998760,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9787910,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany „OLMAX” Michał Zimnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880160828
7.3.3) Ulica: Ścinawska 22A
7.3.4) Miejscowość: Wołów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ ZIMNICKI Zakład Ogólnobudowlany "OLMAX"
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ ZIMNICKI Zakład Ogólnobudowlany "OLMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9787910,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż dnia 31.07.2024 r. do godz. 9:00, czyli terminu wyznaczonego na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta na wykonanie usługi: inspektor nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Budowa Centrum Integracji i Innowacji w Kadłubie”.
Uzasadnienie prawne:
Podstawą przedmiotowego rozstrzygnięcia jest norma prawna wywodzona z treści przepisu art. 255 pkt 1 Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Mając na względzie powyższe fakty, unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dla ww. zadania jest w pełni uzasadnione.
INNE PRZETARGI MIĘKINIA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2058D relacji Miękinia - Mrozów - Krępice
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów przy drodze wojewódzkiej nr 341 relacji Miękinia - Błonie"
więcej: przetargi MIĘKINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Budowa zbiorników retencyjnych w Kodniu
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- Nadzór inwestorski dla zadania pn. Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego- etap II realizacja
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 46/5 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.