eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce"Us³uga w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok ludzkich w ch³odni dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach im. ¦w. Jana Paw³a II."



Og³oszenie z dnia 2024-10-04

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Us³uga w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok ludzkich w ch³odni dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach im. ¦w. Jana Paw³a II.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNÊTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290391139

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 51

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-375

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zozmswiakielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zozmswiakielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Us³uga w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok ludzkich w ch³odni dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach im. ¦w. Jana Paw³a II.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-811665c8-c704-4776-8d4c-6af7ee6ab569

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00530877

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00023008/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 Us³uga w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok ludzkich w ch³odni dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach im. ¦w. Jana Paw³a II

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust 1 Ustawy Pzp. komunikacja w w/w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. za po¶rednictwem Platformy Zakupowej SP ZOZ MSWiA w Kielcach dostêpnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przegl±darka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych i Administracji w Kielcach im. ¶w. Jana Paw³a II, ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce;
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: email: iod@zozmswiakielce.pl, nr.tel (+48) 41 260 42 66 lub pisemnie na adres administratora z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Us³uga w zakresie odbioru i przechowywania zw³ok w ch³odni dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach im. ¦w. Jana Paw³a II znak sprawy 23/TP/2024 prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowy;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/TP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok ludzkich w ch³odni oraz sekcja zw³ok ludzkich dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. ¶w. Jana Paw³a II.
Us³uga sk³ada siê z dwóch zadañ:
Zadanie 1: Odbiór, przewóz i przechowywanie do 72 godzin zw³ok pacjentów zmar³ych z SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. ¦w. Jana Paw³a II, ul. Wojska Polskiego 51 w Kielcach do ch³odni znajduj±cej siê w odleg³o¶ci dojazdu do 7 km .
Cia³o przewozi siê do ch³odni nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie dwóch godzin od czasu zgonu wskazanego w karcie zgonu. Odbiór zw³ok z szpitala ca³odobowo, ka¿dego dnia tygodnia, nastêpuje w nieprzekraczalnym czasie do 3 h od telefonicznego zg³oszenia przez personel szpitala.
Zadanie 2: wykonywanie sekcji zw³ok zmar³ych pacjentów w Szpitalu SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. ¶w. Jana Paw³a II, ul. Wojska Polskiego 51 w Kielcach
Zamawiaj±cy okre¶li³ przewidywan± ilo¶æ us³ug w okresie 12 miesiêcy na oko³o 350 zgonów. (tj. 24m-ce/ok.700 zgonów na ca³y czas obowi±zywania umowy zawartej w niniejszym postêpowaniu)
Dok³adny Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 – stanowi±cy integraln± czê¶æ umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98370000-7 - Us³ugi pogrzebowe i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33940000-1 - Sprzêt i artyku³y do transportu i przechowywania zw³ok

33942000-5 - ¦rodki transportu zw³ok

85112000-7 - Dodatkowe us³ugi szpitalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

¶wiadczenie us³ugi w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok ludzkich w ch³odni oraz sekcja zw³ok ludzkich dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. ¶w. Jana Paw³a II.

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: ¶wiadczenie us³ugi w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zw³ok ludzkich w ch³odni oraz sekcja zw³ok ludzkich dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. ¶w. Jana Paw³a II.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odleg³o¶æ

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp.
2) Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
3) Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie precyzuje/nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie precyzuje/nie wyznacza szczegó³owe warunki w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy precyzuje/ wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie,
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ w wysoko¶ci: 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100) lub dla walut obcych na kwotê w wysoko¶ci równowa¿nej liczonej wed³ug ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych og³oszonego przez NBP obowi±zuj±cego w dniu, w którym opublikowano og³oszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy precyzuje/wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
- Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia przedmiotowy warunek, w sytuacji wykazania przez Wykonawcê, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie lub wykonuje zamówienia polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug odbioru, transportu i przechowywania zw³ok oraz wykonywania sekcji zw³ok na rzecz podmiotu leczniczego, o warto¶ci ³±cznej minimum 150 000,00 z³ brutto, którego nale¿yte wykonanie zosta³o potwierdzone przez podmiot, na rzecz którego by³y wykonane, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku dotycz±cego do¶wiadczenia;
- Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia przedmiotowy warunek, w sytuacji wykazania przez Wykonawcê, ¿e dysponuje minimum jedn± osob±, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania sekcji zw³ok, tzn. lekarza posiadaj±cego specjalizacjê patomorfologa lub lekarza medycyny s±dowej;
- Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia przedmiotowy warunek, w sytuacji wykazania przez Wykonawcê, ¿e dysponuje minimum dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu zw³ok spe³niaj±cymi warunki wymagane obowi±zuj±cym prawem, wyposa¿onymi w kapsu³y do transportu zw³ok zgodnie
z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleñ i za¶wiadczeñ na przewóz zw³ok i szcz±tków ludzkich (Dz. U z 2007 r., nr 249, poz. 1866), celem zapewnienia ci±g³o¶ci us³ugi transportu, tak¿e w przypadku awarii, zdarzeñ drogowych i/lub losowych;
- Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje pomieszczeniami do przechowywania zw³ok spe³niaj±cymi wymagania przewidziane w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie sposobu przechowywania 4 zw³ok i szcz±tków (Dz. U. z 2011, nr 75, poz. 405),
w których ilo¶æ pojedynczych stanowisk do przechowywania zw³ok bêdzie wynosi³a minimum sze¶æ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie:
a) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Zgodnie z art.26 ust.6 ustawy Pzp Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i 3, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r.o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U z 2019 r.poz.700,730,848 i 1590).
Dotyczy: odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z Centralnej Ewidencji Dzia³alno¶ci Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEDIG) – wskazane rejestry s± ogólnodostêpnymi i bezp³atnymi bazami danych, zatem zamawiaj±cy pobierze samodzielnie informacje z tych baz. W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w ofercie numer wpisu i numer NIP.
b) Wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonania nale¿ycie lub wykonuje zamówienia polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug odbioru, transportu i przechowywania zw³ok oraz wykonywania sekcji zw³ok na rzecz podmiotu leczniczego, o warto¶ci ³±cznej minimum 150 000,00 z³ brutto, którego nale¿yte wykonanie zosta³o potwierdzone przez podmiot, na rzecz którego by³y wykonane, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku dotycz±cego do¶wiadczenia;
c) Dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 100.000,00 z³ ,
d) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e dysponuje minimum dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu zw³ok spe³niaj±cymi warunki wymagane obowi±zuj±cym prawem, wyposa¿onymi w kapsu³y do transportu zw³ok zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleñ i za¶wiadczeñ na przewóz zw³ok i szcz±tków ludzkich (Dz. U z 2007 r., nr 249, poz. 1866), celem zapewnienia ci±g³o¶ci us³ugi transportu, tak¿e w przypadku awarii, zdarzeñ drogowych i/lub losowych
e) pomieszczeniami do przechowywania zw³ok spe³niaj±cymi wymagania przewidziane w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie sposobu przechowywania 4 zw³ok i szcz±tków (Dz. U. z 2011, nr 75, poz. 405), w których ilo¶æ pojedynczych stanowisk do przechowywania zw³ok bêdzie wynosi³a minimum sze¶æ
2) Wykonawca przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada wraz z ofert±.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

w zakresie:
a) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Zgodnie z art.26 ust.6 ustawy Pzp Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 i 3, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r.o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U z 2019 r.poz.700,730,848 i 1590).
Dotyczy: odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z Centralnej Ewidencji Dzia³alno¶ci Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEDIG) – wskazane rejestry s± ogólnodostêpnymi i bezp³atnymi bazami danych, zatem zamawiaj±cy pobierze samodzielnie informacje z tych baz. W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w ofercie numer wpisu i numer NIP.
b) Wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonania nale¿ycie lub wykonuje zamówienia polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug odbioru, transportu i przechowywania zw³ok oraz wykonywania sekcji zw³ok na rzecz podmiotu leczniczego, o warto¶ci ³±cznej minimum 150 000,00 z³ brutto, którego nale¿yte wykonanie zosta³o potwierdzone przez podmiot, na rzecz którego by³y wykonane, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku dotycz±cego do¶wiadczenia;
c) Dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 100.000,00 z³ ,
d) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e dysponuje minimum dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu zw³ok spe³niaj±cymi warunki wymagane obowi±zuj±cym prawem, wyposa¿onymi w kapsu³y do transportu zw³ok zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleñ i za¶wiadczeñ na przewóz zw³ok i szcz±tków ludzkich (Dz. U z 2007 r., nr 249, poz. 1866), celem zapewnienia ci±g³o¶ci us³ugi transportu, tak¿e w przypadku awarii, zdarzeñ drogowych i/lub losowych
e) pomieszczeniami do przechowywania zw³ok spe³niaj±cymi wymagania przewidziane w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie sposobu przechowywania 4 zw³ok i szcz±tków (Dz. U. z 2011, nr 75, poz. 405), w których ilo¶æ pojedynczych stanowisk do przechowywania zw³ok bêdzie wynosi³a minimum sze¶æ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie O¶wiadczenia a których mowa w art. 125 ust.1 PZP sk³adaj± odrêbnie ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
w zakresie, jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wszelkie pe³nomocnictwa musz± byæ z³o¿one w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wykonawcy lub elektronicznej kopi pisemnego orygina³u pe³nomocnictwa uwierzytelnionej przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym notariusza.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany w umowie zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umowy - stanowi±ce za³±cznik 3 SWZ w § 8
1. Niedopuszczalne s± istotne zmiany postanowieñ Umowy o których mowa w art. 454 Ustawy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany w umowie, w sytuacji:
1) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy – w zakresie dostosowania postanowieñ umowy do zmiany przepisów prawa;
2) obni¿enia przez Wykonawcê cen us³ug bêd±cych przedmiotem umowy poprzez proporcjonalne obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy;
3) zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy;
4) gdy nast±pi³a zmiana organizacyjna po stronie Zamawiaj±cego w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
5) wyst±pienia si³y wy¿szej (Si³a wy¿sza - zdarzenie lub po³±czenie zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniaj± wykonywanie czê¶ci lub ca³o¶ci zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, których Strony nie mog³y przewidzieæ i którym nie mog³y zapobiec ani ich przezwyciê¿yæ i im przeciwdzia³aæ poprzez dzia³anie z nale¿yt± staranno¶ci± ogólnie przewidzian± dla cywilnoprawnych stosunków zobowi±zaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
6) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wyd³u¿enie) lub terminów p³atno¶ci,
7) zmiany warunków p³atno¶ci lub sposobu finansowania umowy.
8) zmiany i/lub ustalenia nowych miejsca wykonywania us³ugi ze wzglêdu na zmiany organizacyjne u Zamawiaj±cego. Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z powy¿szego uprawnienia nie bêdzie prowadzi³o do zmiany cen jednostkowych netto okre¶lonych w Umowie. Zmiana ta bêdzie dokonana w formie jednostronnego, pisemnego lub elektronicznego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiaj±cego;
9) zmiany i/lub ustalenia nowych osób uprawnionych do realizacji Umowy. Zmiana osób zostanie dokonana w formie pisemnej lub postaci elektronicznej, co nie bêdzie traktowane jako zmiana Umowy i nie bêdzie wymaga³o sporz±dzania aneksu do Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje i okre¶la dodatkowe klauzule adaptacyjne w postaci mo¿liwo¶ci przed³u¿enia terminu obowi±zywania Umowy w przypadku niewykorzystania warto¶ci brutto przedmiotu Umowy albo skrócenia terminu obowi±zywania Umowy w przypadku wykorzystania warto¶ci brutto przedmiotu Umowy przed terminem obowi±zywania Umowy, na zasadach okre¶lonych w Umowie przy zachowaniu terminów wskazanych w § 1 ust.3 i 8 Zamawiaj±cy ka¿dorazowo na wniosek Wykonawcy informuje o wykorzystanej warto¶ci brutto przedmiotu Umowy na dzieñ z³o¿enia wniosku.
4. Niezale¿nie od postanowieñ umownych, zmiana Umowy mo¿e zostaæ dokonana w sytuacjach przewidzianych w Ustawie.
5. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2 i 3 , z wyj±tkiem zmian okre¶lonych w ust. 2 pkt 10 i 11 wymaga aneksu do Umowy, podpisanego przez upowa¿nionych przedstawicieli obu Stron, pod rygorem niewa¿no¶ci, albo aneksu w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygorem niewa¿no¶ci.
6. Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia to 20 % warto¶ci zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-14 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-14 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.