Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416699/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania oraz świadczenie usług rehabilitacji, wykonywanie masaży leczniczych oraz organizacja turnusów rehabilitacyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BODZENTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290605847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Suchedniowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Bodzentyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413115541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@bodzentyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgopsbodzentyn.naszbip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bodzentyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania oraz świadczenie usług rehabilitacji, wykonywanie masaży leczniczych oraz organizacja turnusów rehabilitacyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b034931d-94e0-4511-90ab-2b16413a55dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00414115/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 . Pakiety rehabilitacyjne: Rehabilitacja w miejscu zamieszkania, Turnusy rehabilitacyjne, Masaże lecznicze, Specjalistyczne usługi opiekuńcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416699
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOPS-PS.26.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 315185,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Specjalistyczne usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania – usługi fizjoterapeuty/rehabilitanta/pielęgniarkiSpecjalistyczne usługi opiekuńcze– usługi fizjoterapeuty/rehabilitanta/pielęgniarki (osoby posiadające prawo do wykonywania zawodu).
będą realizowane w miejscu zamieszkania uczestnika. Planuje się objąć tą usługą około 1-4 osób. Łącznie 152,5 godzin . Liczba godzin usług fizjoterapeuty/rehabilitanta i liczba godzin usług pielęgniarskich uzależniona będzie od potrzeb uczestników.
Przewidywany termin realizacji:
od sierpnia 2024 r. do grudnia 2024r. 50 godzin
od stycznia 2025 r. do grudnia 2025r. 50 godzin
od stycznia 2026 r. do grudnia 2026r. 50 godzin
styczeń 2027 r. – 2,5 godziny
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 28240,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Rehabilitacja w miejscu zamieszkaniaŚwiadczenie usług rehabilitacji w miejscu zamieszkania dla osób 60+, w tym niepełnosprawnych, na terenie gminy Bodzentyn. Projekt „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” jest realizowany w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
Liczba osób:
rok 2024 – 17 osób
rok 2025 – 20 osób
rok 2026 – 20 osób
Zakres usług: usługa świadczona w miejscu zamieszkania osoby korzystającej - Uczestnika projektu. Dla każdego uczestnika przewidywanych jest 10 zabiegów w okresie 2-tygodniowym w wymiarze czasowym po 90 minut każdy zabieg. Zabiegi wykonywane przez fizjoterapeutę/rehabilitanta z wykształceniem wyższym, posiadającego prawo do wykonywania zawodu.
Zakres usług obejmuje przeprowadzenie wstępnej diagnozy z każdym uczestnikiem projektu, ustalenie zabiegów fizjoterapeutycznych/rehabilitacyjnych w oparciu o indywidualne potrzeby i oczekiwania oraz ich wykonanie w miejscu zamieszkania. Osoba wykonująca zabiegi zobowiązana jest do prowadzenie dokumentacji m.in.: arkusz diagnozy, karty pracy z uczestnikiem projektu oraz wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
świadczenia usług zgodnie z harmonogramem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 142500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Organizacja turnusów rehabilitacyjnychPrzedmiotem zamówienia jest zorganizowanie trzech turnusów rehabilitacyjnych . Wyjazd na turnus rehabilitacyjny
w okresie:
sierpnia 2024 r. – listopada 2024r. 8 osób x 1 turnus wyjazdowy rehabilitacyjny 10- dniowy
stycznia 2025 r. – listopada 2025r. 11 osób x 1 turnus wyjazdowy rehabilitacyjny 10-dniowy
stycznia 2026 r. – listopada 2026r. 11 osób x 1 turnus wyjazdowy rehabilitacyjny 10- dniowy
Lokalizacja ośrodka/ośrodków: Lokalizacja ośrodka wymagana jest na terenie woj. Świętokrzyskiego lub max. 200 km od granicy miasta Kielce z zastrzeżeniem, że jeśli ośrodek znajduje się w odległości większej niż 80 km od granicy miasta Kielce wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom turnusu transport w obie strony.
W ramach organizacji turnusu Wykonawca musi zapewnić:
- nocleg w pokoju max. dwu lub trzy osobowym przez cały okres trwania turnusu, usytuowane na 1 lub 2 piętrze w przypadku braku windy;
- 5 zabiegów leczniczych / osoba / doba przepisanych wg zaleceń lekarza, odbywających się codziennie również w niedzielę i święta (w ramach zabiegów maksymalnie 2 terapie manualne 20 minutowe tygodniowo),
- indywidualne konsultacje lekarskie,
- śniadania w formie bufetu szwedzkiego,
- lunch,
- obiadokolacje w formie bufetu szwedzkiego
Wymagania dotyczące ośrodka:
- każdy pokój ma być wyposażony w łóżka jednoosobowe z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, telewizor, czajnik, szklanki i talerze, stolik z krzesłami, szafki i lampki nocne oraz z wydzielonym miejscem do prasowania na każdej kondygnacji
- każdy pokój powinien posiadać pełny węzeł sanitarny (umywalkę, prysznic, wc) muszą być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
- każdy pokój powinien być wyposażony w TV satelitarną, telefon, czajnik bezprzewodowy.
- Ośrodek powinien posiadać stołówkę, wydzielone miejsce rekreacyjne ze stolikami i ławkami, parking przy obiekcie..
- Baza zabiegowa ma być usytuowana w budynku zakwaterowania uczestników turnusu, a baza sportowo – rekreacyjna na terenie ośrodka. Organizacja czasu wolnego powinna uwzględniać zajęcia kulturalno – oświatowe i sportowo – rekreacyjne (w tym wieczorki muzyczne/taneczne) oraz możliwość nieodpłatnego korzystania z basenu (jeśli jest dostępny), a także możliwość nieodpłatnego korzystania z bazy sportowo – rekreacyjnej.
- Ośrodek ma być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Nie przewiduje się kierownika / opiekuna ze strony gminy do zakwaterowania, nie jest wymagane zatrudnienie kierownika turnusu.
Wymagania dotyczące ośrodka/ośrodków:
Typ: Ośrodki uprawnione do organizacji turnusów rehabilitacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Masaże lecznicze (całościowe lub wybranych części ciała), w miejscu zamieszkania dla osób 60+, w tym niepełnosprawnych, na terenie gminy Bodzentyn.Projekt „Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów” jest realizowany w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
Łącznie ok. 60 zabiegów.
Liczba osób:
rok 2024 – 4 osoby
rok 2025 – 4 osoby
rok 2026 – 4 osoby
Zakres usług: usługa świadczona w miejscu zamieszkania osoby korzystającej - Uczestnika projektu. Dla każdego uczestnika przewidywanych jest po 2 zabiegi miesięcznie (wymiar czasowy 1 zabieg =1 godzina). Zabiegi wykonywane przez masażystę, fizjoterapeutę/rehabilitanta posiadającego prawo do wykonywania zawodu
4.5.3.) Główny kod CPV: 98333000-6 - Masaże
4.5.5.) Wartość części: 44444,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20851,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22417,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20851,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTRAKTOR Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792406097
7.3.3) Ulica: ul. Mrzeżyńska
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-446
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20851,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-29 do 2027-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350
7.3.3) Ulica: ul. Olimpijska 1/3
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-301
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-29 do 2026-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części nr 3 Organizacja turnusów rehabilitacyjnych ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTRAKTOR Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792406097
7.3.3) Ulica: ul. Mrzeżyńska 10
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-446
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-29 do 2026-12-31INNE PRZETARGI BODZENTYN
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej/ przedszkolnej Zespołu Szkół we Wzdole Rządowym w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bodzentynie na rok 2025 r.
- "Świadczenie usług eksperckich w zakresie nadzoru nad procesem wyłaniania wykonawcy i realizacją wystawy stałej Centrum Edukacyjnego ŚPN wraz z zewnętrznym edukacyjnym placem zabaw"
- Obsługa ruchu turystycznego na obszarze Świętokrzyskiego Parku Narodowego w 2025 roku
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Spacerowej w Św
więcej: przetargi BODZENTYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łubiance
- Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacje lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ ASYSTENTA OSOBY STARSZEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: "WIELKOPOLSKIE TELECENTRUM OPIEKI
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych, w tym z niepełnosprawnościami
- Świadczenie usług zapewnienia tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.