Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00520047/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Brzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W BRZEGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320199
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 29
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 410 74 00
1.5.8.) Numer faksu: 77 416 22 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_brzeg@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamówienia.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Brzegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ef1b76d-8d0e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00522908/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa artykułów żywnościowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - produkty rybne1. Kotlet rybny, ilość: 400 kg
2. Farsz rybny, ilość: 500 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15229000-9 - Mrożone produkty rybne
4.5.5.) Wartość części: 7095,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - produkty głęboko mrożone1. Mieszanka warzywna mrożona, ilość: 500 kg
2. Pierogi mrożone z kapustą i grzybami, ilość: 100 kg
3. Pierogi mrożone z truskawkami, ilość: 100 kg
4. Pierogi mrożone z serem, ilość: 200 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 7094,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - cukier i woda1. Cukier biały kryształ, ilość: 1000 kg
2. Woda mineralna niegazowana 1,5 L, ilość: 300 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15831000-2 - Cukier
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 5946,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - artykuły sypkie1. Kasza jęczmienna, ilość: 500 kg
2. Kasza manna, ilość: 150 kg
3. Ryż biały, ilość: 1500 kg
4. Mąka ziemniaczana, ilość: 100 kg
5. Mąka pszenna, ilość: 600 kg
6. Makaron czterojajeczny (świderek), ilość: 700 kg
7. Makaron czterojajeczny typ łazanki, ilość: 700 kg
8. Groch łuszczony, ilość: 700 kg
9. Fasola średniej wielkości "jasiek", ilość: 400 kg
10. Soja krajanka, ilość: 400 kg
11. Soja kotlet, ilość: 400 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15613100-9 - Produkty przemiału owsa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15312000-8 - Produkty ziemniaczane
15612100-2 - Mąka pszenna
15851100-9 - Makaron niegotowany
03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane
03221210-1 - Fasola
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 31359,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - przyprawy1. Liść laurowy, ilość: 10 kg
2. Sól spożywcza, ilość: 300 kg
3. Herbata granulowana, ilość: 175 kg
4. Pieprz czarny, ilość: 60 kg
5. Przyprawa w płynie, ilość: 600 L
6. Przyprawa jarzynowa, ilość: 350 kg
7. Bulion warzywny, ilość: 100 kg
8. Majeranek, ilość: 10 kg
9. Koper suszony, ilość: 10 kg
10. Susz warzywny, ilość: 150 kg
11. Czosnek suszony, ilość: 15 kg
12. Papryka słodka mielona, ilość: 15 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15872400-5 - Sól
15872100-2 - Pieprz
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
15891500-5 - Buliony
03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone
15872200-3 - Przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 7420,06 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - pozostałe artykuły1. Koncentrat pomidorowy, ilość: 700 kg
2. Groszek zielony konserwowy, ilość: 100 kg
3. Kawa zbożowa, ilość: 250 kg
4. Dżem truskawkowy, ilość: 800 kg
5. Marmolada, ilość: 700 kg
6. Żurek w proszku, ilość: 150 kg
7. Sos pieczeniowy ciemny, ilość: 100 kg
8. Ocet 10%, ilość: 100 L
9. Leczo warzywne, ilość: 300 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331134-5 - Pomidory przetworzone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331462-3 - Groch puszkowany
15861000-1 - Kawa
15332296-5 - Dżem truskawkowy
15332230-5 - Marmolady
15891400-4 - Zupy
15871260-4 - Sosy
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 16043,77 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - konserwy1. Sałatka rybna, ilość: 700 kg
2. Paprykarz typu szczeciński, ilość: 700 kg
3. Pasztet mazowiecki, ilość: 600 kg
4. Przysmak śniadaniowy, ilość: 600 kg
5. Pasztet drobiowy, ilość: 600 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131300-8 - Konserwy wątrobiane
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.5.5.) Wartość części: 35192,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 29.11.2023 r. zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00520047/01. W kolejnym etapie zamawiający zamierzał umieścić na platformie e-Zamówienia dokumentację postępowania (m.in. specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami). Jednak z przyczyn technicznych umieszczeniem w/w dokumentacji postępowania na platformie e-Zamówienia nie powiodło się. Kolejne podejmowane próby zamawiającego umieszczenia dokumentacji również były nieskuteczne. Przedmiotowa sytuacja został zgłoszona w centrum pomocy na platformie e-Zamówienia (numer zgłoszenia: 76529), lecz nie uzyskano żadnego stanowiska w przedmiotowej sprawie. Zmawiający wielokrotnie przeprowadzał rozmowy telefoniczne z konsultantami portalu, które również nie przyczyniły się do rozwiązania przedmiotowego problemu technicznego.
W związku z powyższym, nadmierne utrudnienie czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę procedury. Należy również nadmienić, że nie jest to celowe działanie ze strony zamawiającego, ani okoliczność od niego zależna.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 29.11.2023 r. zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00520047/01. W kolejnym etapie zamawiający zamierzał umieścić na platformie e-Zamówienia dokumentację postępowania (m.in. specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami). Jednak z przyczyn technicznych umieszczeniem w/w dokumentacji postępowania na platformie e-Zamówienia nie powiodło się. Kolejne podejmowane próby zamawiającego umieszczenia dokumentacji również były nieskuteczne. Przedmiotowa sytuacja został zgłoszona w centrum pomocy na platformie e-Zamówienia (numer zgłoszenia: 76529), lecz nie uzyskano żadnego stanowiska w przedmiotowej sprawie. Zmawiający wielokrotnie przeprowadzał rozmowy telefoniczne z konsultantami portalu, które również nie przyczyniły się do rozwiązania przedmiotowego problemu technicznego.
W związku z powyższym, nadmierne utrudnienie czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę procedury. Należy również nadmienić, że nie jest to celowe działanie ze strony zamawiającego, ani okoliczność od niego zależna.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 29.11.2023 r. zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00520047/01. W kolejnym etapie zamawiający zamierzał umieścić na platformie e-Zamówienia dokumentację postępowania (m.in. specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami). Jednak z przyczyn technicznych umieszczeniem w/w dokumentacji postępowania na platformie e-Zamówienia nie powiodło się. Kolejne podejmowane próby zamawiającego umieszczenia dokumentacji również były nieskuteczne. Przedmiotowa sytuacja został zgłoszona w centrum pomocy na platformie e-Zamówienia (numer zgłoszenia: 76529), lecz nie uzyskano żadnego stanowiska w przedmiotowej sprawie. Zmawiający wielokrotnie przeprowadzał rozmowy telefoniczne z konsultantami portalu, które również nie przyczyniły się do rozwiązania przedmiotowego problemu technicznego.
W związku z powyższym, nadmierne utrudnienie czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę procedury. Należy również nadmienić, że nie jest to celowe działanie ze strony zamawiającego, ani okoliczność od niego zależna.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 29.11.2023 r. zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00520047/01. W kolejnym etapie zamawiający zamierzał umieścić na platformie e-Zamówienia dokumentację postępowania (m.in. specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami). Jednak z przyczyn technicznych umieszczeniem w/w dokumentacji postępowania na platformie e-Zamówienia nie powiodło się. Kolejne podejmowane próby zamawiającego umieszczenia dokumentacji również były nieskuteczne. Przedmiotowa sytuacja został zgłoszona w centrum pomocy na platformie e-Zamówienia (numer zgłoszenia: 76529), lecz nie uzyskano żadnego stanowiska w przedmiotowej sprawie. Zmawiający wielokrotnie przeprowadzał rozmowy telefoniczne z konsultantami portalu, które również nie przyczyniły się do rozwiązania przedmiotowego problemu technicznego.
W związku z powyższym, nadmierne utrudnienie czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę procedury. Należy również nadmienić, że nie jest to celowe działanie ze strony zamawiającego, ani okoliczność od niego zależna.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 29.11.2023 r. zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00520047/01. W kolejnym etapie zamawiający zamierzał umieścić na platformie e-Zamówienia dokumentację postępowania (m.in. specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami). Jednak z przyczyn technicznych umieszczeniem w/w dokumentacji postępowania na platformie e-Zamówienia nie powiodło się. Kolejne podejmowane próby zamawiającego umieszczenia dokumentacji również były nieskuteczne. Przedmiotowa sytuacja został zgłoszona w centrum pomocy na platformie e-Zamówienia (numer zgłoszenia: 76529), lecz nie uzyskano żadnego stanowiska w przedmiotowej sprawie. Zmawiający wielokrotnie przeprowadzał rozmowy telefoniczne z konsultantami portalu, które również nie przyczyniły się do rozwiązania przedmiotowego problemu technicznego.
W związku z powyższym, nadmierne utrudnienie czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę procedury. Należy również nadmienić, że nie jest to celowe działanie ze strony zamawiającego, ani okoliczność od niego zależna.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 29.11.2023 r. zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00520047/01. W kolejnym etapie zamawiający zamierzał umieścić na platformie e-Zamówienia dokumentację postępowania (m.in. specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami). Jednak z przyczyn technicznych umieszczeniem w/w dokumentacji postępowania na platformie e-Zamówienia nie powiodło się. Kolejne podejmowane próby zamawiającego umieszczenia dokumentacji również były nieskuteczne. Przedmiotowa sytuacja został zgłoszona w centrum pomocy na platformie e-Zamówienia (numer zgłoszenia: 76529), lecz nie uzyskano żadnego stanowiska w przedmiotowej sprawie. Zmawiający wielokrotnie przeprowadzał rozmowy telefoniczne z konsultantami portalu, które również nie przyczyniły się do rozwiązania przedmiotowego problemu technicznego.
W związku z powyższym, nadmierne utrudnienie czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę procedury. Należy również nadmienić, że nie jest to celowe działanie ze strony zamawiającego, ani okoliczność od niego zależna.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 29.11.2023 r. zamawiający upublicznił ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00520047/01. W kolejnym etapie zamawiający zamierzał umieścić na platformie e-Zamówienia dokumentację postępowania (m.in. specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami). Jednak z przyczyn technicznych umieszczeniem w/w dokumentacji postępowania na platformie e-Zamówienia nie powiodło się. Kolejne podejmowane próby zamawiającego umieszczenia dokumentacji również były nieskuteczne. Przedmiotowa sytuacja został zgłoszona w centrum pomocy na platformie e-Zamówienia (numer zgłoszenia: 76529), lecz nie uzyskano żadnego stanowiska w przedmiotowej sprawie. Zmawiający wielokrotnie przeprowadzał rozmowy telefoniczne z konsultantami portalu, które również nie przyczyniły się do rozwiązania przedmiotowego problemu technicznego.
W związku z powyższym, nadmierne utrudnienie czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę procedury. Należy również nadmienić, że nie jest to celowe działanie ze strony zamawiającego, ani okoliczność od niego zależna.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla przebudowy ul. Słowackiego
- Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Prace porządkowe w ciągu dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego.
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli w 2025 roku"
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Narolu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół w Tułowicach w 2025 r.
- Dostawa żywności dla Przedszkola Miejskiego nr 15 w Bytomiu im. Misia Uszatka
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Słyszącej i Niesłyszącej w Bydgoszczy w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 10 części
więcej: Ziemniaki i warzywa suszone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.