Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00522867/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
- 2023/BZP 00574265/01 - Wynik z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bezgotówkowy zakup paliw na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KALISZU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250733170
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Nowy Świat 40-42
1.4.2.) Miejscowość: Kalisz
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: (62)76-54-203
1.4.8.) Numer faksu: (62)76-54-205
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpspkalisz@psp.wlkp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-kalisz
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530939
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00522867
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) „opust dla ON” – 60 punktów. Sposób oceny: oferta z najwyższym opustem (zł/litr) otrzyma 60 punktów w kryterium „opust dla ON”, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty z najwyższym opustem wg poniższego wzoru:
AO = UB/UN x 60 punktów
gdzie:
AO – wyliczona ilość punktów dla badanej oferty w kryterium „opust dla ON”
UB – wielkość opustu dla ON w ofercie badanej,
UN – największy opust dla ON ze złożonych ofert,
2) „opust dla Pb95” – 16 punktów. Sposób oceny: oferta z najwyższym opustem (zł/litr) otrzyma 16 punktów w kryterium „opust dla Pb95”, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty z najwyższym opustem wg poniższego wzoru:
AP = UB/UN x 16 punktów
gdzie:
AP – wyliczona ilość punktów dla badanej oferty w kryterium „opust dla Pb95”
UB – wielkość opustu dla Pb95 w ofercie badanej,
UN – największy opust dla Pb95 ze złożonych ofert,
3) „opust dla AdBlue” – 2 punkty. Sposób oceny: oferta z najwyższym opustem
(%ceny/litr) otrzyma 2 punktów w kryterium „opust dla AdBlue”, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty z najwyższym opustem wg poniższego wzoru:
AA = UB/UN x 2 punkty
gdzie:
AA – wyliczona ilość punktów dla badanej oferty w kryterium „opust dla AdBlue”
UB – wielkość opustu dla AdBlue w ofercie badanej,
UN – największy opust dla AdBlue ze złożonych ofert
4) „opust dla LPG” – 2 punkty. Sposób oceny: oferta z najwyższym opustem
(%ceny/litr) otrzyma 2 punktów w kryterium „opust dla LPG”, pozostałe oferty
proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty z najwyższym opustem wg poniższego
wzoru:
AL = UB/UN x 2 punkty
gdzie:
AL – wyliczona ilość punktów dla badanej oferty w kryterium „opust dla LPG”
UB – wielkość opustu dla LPG w ofercie badanej,
UN – największy opust dla LPG ze złożonych ofert
5) „termin płatności faktury” – 20 punktów. Sposób oceny: Wykonawca może
zaoferować 14, 21 lub 30 dniowy termin płatności faktury za wykonany przedmiot umowy. Oferta otrzyma ilość punktów (R) odpowiadającą zaoferowanemu terminowi płatności faktury. W przypadku gdy Wykonawca w ofercie nie wpisze terminu płatności faktury, lub wpisze inny termin niż 14, 21, 30 dni, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaproponował 14 dniowy termin płatności faktury.
W kryterium „termin płatności faktury” oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg
następującej zasady:
1) 14 dniowy termin płatności faktury – R = 0 punktów przyznanych,
2) 21 dniowy termin płatności faktury – R = 10 punktów przyznanych,
3) 30 dniowy termin płatności faktury – R = 20 punktów przyznanych.
Zamawiający spośród ofert niepodlegających odrzuceniu wybierze najkorzystniejszą, która otrzyma najwięcej punktów obliczonych według poniższego wzoru:
AB = AO+AP+AA+AL+R
gdzie:
AB - wyliczona ilość punktów przyznana badanej oferty,
AO - ilość punktów w kryterium opust dla ON, przyznana badanej ofercie,
AP - ilość punktów w kryterium „opust dla PB 95” przyznana badanej ofercie,
AA - ilość punktów w kryterium „opust dla AdBlue” przyznana badanej ofercie,
AL - ilość punktów w kryterium „opust dla LPG” przyznana badanej ofercie,
R - ilość punktów za termin płatności faktury, przyznana badanej ofercie.
Po zmianie:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) „opust dla ON” – 60 punktów. Sposób oceny: oferta z najwyższym opustem (zł/litr) otrzyma 60 punktów w kryterium „opust dla ON”, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty z najwyższym opustem wg poniższego wzoru:
AO = UB/UN x 60 punktów
gdzie:
AO – wyliczona ilość punktów dla badanej oferty w kryterium „opust dla ON”
UB – wielkość opustu dla ON w ofercie badanej,
UN – największy opust dla ON ze złożonych ofert,
2) „opust dla Pb95” – 16 punktów. Sposób oceny: oferta z najwyższym opustem (zł/litr) otrzyma 16 punktów w kryterium „opust dla Pb95”, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty z najwyższym opustem wg poniższego wzoru:
AP = UB/UN x 16 punktów
gdzie:
AP – wyliczona ilość punktów dla badanej oferty w kryterium „opust dla Pb95”
UB – wielkość opustu dla Pb95 w ofercie badanej,
UN – największy opust dla Pb95 ze złożonych ofert,
3) „opust dla AdBlue” – 2 punkty. Sposób oceny: oferta z najwyższym opustem
(%ceny/litr) otrzyma 2 punktów w kryterium „opust dla AdBlue”, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty z najwyższym opustem wg poniższego wzoru:
AA = UB/UN x 2 punkty
gdzie:
AA – wyliczona ilość punktów dla badanej oferty w kryterium „opust dla AdBlue”
UB – wielkość opustu dla AdBlue w ofercie badanej,
UN – największy opust dla AdBlue ze złożonych ofert
4) „opust dla LPG” – 2 punkty. Sposób oceny: oferta z najwyższym opustem
(zł/litr) otrzyma 2 punktów w kryterium „opust dla LPG”, pozostałe oferty
proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty z najwyższym opustem wg poniższego
wzoru:
AL = UB/UN x 2 punkty
gdzie:
AL – wyliczona ilość punktów dla badanej oferty w kryterium „opust dla LPG”
UB – wielkość opustu dla LPG w ofercie badanej,
UN – największy opust dla LPG ze złożonych ofert
5) „termin płatności faktury” – 20 punktów. Sposób oceny: Wykonawca może
zaoferować 14, 21 lub 30 dniowy termin płatności faktury za wykonany przedmiot umowy. Oferta otrzyma ilość punktów (R) odpowiadającą zaoferowanemu terminowi płatności faktury. W przypadku gdy Wykonawca w ofercie nie wpisze terminu płatności faktury, lub wpisze inny termin niż 14, 21, 30 dni, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaproponował 14 dniowy termin płatności faktury.
W kryterium „termin płatności faktury” oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg
następującej zasady:
1) 14 dniowy termin płatności faktury – R = 0 punktów przyznanych,
2) 21 dniowy termin płatności faktury – R = 10 punktów przyznanych,
3) 30 dniowy termin płatności faktury – R = 20 punktów przyznanych.
Zamawiający spośród ofert niepodlegających odrzuceniu wybierze najkorzystniejszą, która otrzyma najwięcej punktów obliczonych według poniższego wzoru:
AB = AO+AP+AA+AL+R
gdzie:
AB - wyliczona ilość punktów przyznana badanej oferty,
AO - ilość punktów w kryterium opust dla ON, przyznana badanej ofercie,
AP - ilość punktów w kryterium „opust dla PB 95” przyznana badanej ofercie,
AA - ilość punktów w kryterium „opust dla AdBlue” przyznana badanej ofercie,
AL - ilość punktów w kryterium „opust dla LPG” przyznana badanej ofercie,
R - ilość punktów za termin płatności faktury, przyznana badanej ofercie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywny, bezgotówkowy zakup benzyny
bezołowiowej Pb95, oleju napędowego ON, płynu AdBlue oraz LPG na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu, ul. Nowy Świat 40-42, 62-800 Kalisz poprzez sprzedaż na wszystkich stacjach paliw będących w posiadaniu Wykonawcy. Sprzedaż będzie dokonywana bezgotówkowo przy użyciu kart flotowych. Zamawiający przewiduje korzystanie z 30 kart flotowych. Za wydanie każdej nowej Karty flotowej, bez nadruku logo Zamawiającego, wydawanej po podpisaniu umowy oraz za kolejne Karty flotowe, bez nadruku logo Zamawiającego, wydawane na nowe numery rejestracyjne lub nowego użytkownika, zamawiane w okresie obowiązywania umowy na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego oraz wymieniane po upływie terminu ważności każdej Karty flotowej, Wykonawca nie będzie pobierać opłaty. Za kolejne Karty flotowe, bez nadruku logo Zamawiającego, wymieniane w okresie obowiązywania umowy na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego (np. błędne podanie danych umieszczonych na Karcie flotowej, uszkodzenie Karty flotowej) Wykonawca będzie pobierać opłatę w wysokości do 10,00 zł netto za Kartę flotową. Zamawiający przewiduje podczas trwania umowy zakup paliw w łącznej ilości około 26330 litrów w tym odpowiednio: benzyny bezołowiowej Pb 95 - 1600 litrów, oleju napędowego ON - 26600 litrów, LPG -2300 oraz płynu AdBlue w ilości około 300 litrów (podane ilości są szacunkowe, Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z § 2 ust. 4 Istotnych Postanowień Umowy). Paliwa muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Z 2023 poz. 1314) oraz obowiązujących w tym zakresie norm.
2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2023 r., poz. 1385 z późn. zm.).
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska łącznie największa liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.
4. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy obliczane będzie według § 2 Istotnych postanowień umowy (zał. nr 4 do SWZ) przy zachowaniu stałych opustów podanych w Formularzu ofertowym.
5. Zamawiający przedłoży Wykonawcy wykaz pojazdów wg numerów rejestracyjnych uprawnionych do zakupu paliw na podstawie Kart flotowych oraz określi limit poboru paliw w odniesieniu do karty na okaziciela.
6. Wykonawca wydaje Zamawiającemu bezpłatne Karty flotowej, bez nadruku logo Zamawiającego, na numery rejestracyjne służbowych pojazdów Zamawiającego i na okaziciela wskazanego przez Zamawiającego oraz zamawiane w okresie obowiązywania umowy kolejne Karty flotowe, bez nadruku logo Zamawiającego, wydawane na nowe numery rejestracyjne lub nowego użytkownika oraz wymieniane po upływie terminu ważności.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości bezpłatnych Kart flotowych oraz zmiany limitu poboru paliw na wskazanych przez siebie Kartach flotowych w trakcje trwania umowy.
8. W przypadku awarii Karty flotowej, Wykonawca dostarczy nową kartę w terminie 7 dni od daty zgłoszenia awarii karty przez Zamawiającego w formie wiadomości e-mail lub w formie faxu.
9. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat prowizyjnych i manipulacyjnych z tytułu użytkowania Kart flotowych.
10. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 09134000-7 olej napędowy, 09132100-4 benzyna bezołowiowa, 09133000-0 - LPG.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywny, bezgotówkowy zakup benzyny
bezołowiowej Pb95, oleju napędowego ON, płynu AdBlue oraz LPG na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu, ul. Nowy Świat 40-42, 62-800 Kalisz poprzez sprzedaż na wszystkich stacjach paliw będących w posiadaniu Wykonawcy. Sprzedaż będzie dokonywana bezgotówkowo przy użyciu kart flotowych. Zamawiający przewiduje korzystanie z 30 kart flotowych. Za wydanie każdej nowej Karty flotowej, bez nadruku logo Zamawiającego, wydawanej po podpisaniu umowy oraz za kolejne Karty flotowe, bez nadruku logo Zamawiającego, wydawane na nowe numery rejestracyjne lub nowego użytkownika, zamawiane w okresie obowiązywania umowy na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego oraz wymieniane po upływie terminu ważności każdej Karty flotowej, Wykonawca nie będzie pobierać opłaty. Za kolejne Karty flotowe, bez nadruku logo Zamawiającego, wymieniane w okresie obowiązywania umowy na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego (np. błędne podanie danych umieszczonych na Karcie flotowej, uszkodzenie Karty flotowej) Wykonawca będzie pobierać opłatę w wysokości do 10,00 zł netto za Kartę flotową. Zamawiający przewiduje podczas trwania umowy zakup paliw w łącznej ilości około 26330 litrów w tym odpowiednio: benzyny bezołowiowej Pb 95 - 1600 litrów, oleju napędowego ON - 26600 litrów, LPG -2300 oraz płynu AdBlue w ilości około 300 litrów (podane ilości są szacunkowe, Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z § 2 ust. 4 Istotnych Postanowień Umowy). Paliwa muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Z 2023 poz. 1314) oraz obowiązujących w tym zakresie norm.
2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2023 r., poz. 1385 z późn. zm.).
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska łącznie największa liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.
4. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy obliczane będzie według § 2 Istotnych postanowień umowy (zał. nr 4 do SWZ) przy zachowaniu stałych opustów podanych w Formularzu ofertowym.
5. Zamawiający przedłoży Wykonawcy wykaz pojazdów wg numerów rejestracyjnych uprawnionych do zakupu paliw na podstawie Kart flotowych oraz określi limit poboru paliw w odniesieniu do karty na okaziciela.
6. Wykonawca wydaje Zamawiającemu bezpłatne Karty flotowej, bez nadruku logo Zamawiającego, na numery rejestracyjne służbowych pojazdów Zamawiającego i na okaziciela wskazanego przez Zamawiającego oraz zamawiane w okresie obowiązywania umowy kolejne Karty flotowe, bez nadruku logo Zamawiającego, wydawane na nowe numery rejestracyjne lub nowego użytkownika oraz wymieniane po upływie terminu ważności.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości bezpłatnych Kart flotowych oraz zmiany limitu poboru paliw na wskazanych przez siebie Kartach flotowych w trakcje trwania umowy.
8. W przypadku awarii Karty flotowej, Wykonawca dostarczy nową kartę w terminie 10 dni roboczych od przedłożenia wniosku/zamówienia na karty przez Zamawiającego na dedykowanym portalu internetowym, do którego Zamawiający otrzyma dostęp po podpisaniu umowy, lub przedłożenia wniosku/zamówienia w przypadku blokady danej karty (utrata, zmiana danych i itp.) lub zamówienia nowej karty.
9. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat prowizyjnych i manipulacyjnych z tytułu użytkowania Kart flotowych.
10. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 09134000-7 olej napędowy, 09132100-4 benzyna bezołowiowa, 09133000-0 - LPG.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-07 10:00
Po zmianie:
2023-12-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-07 12:00
Po zmianie:
2023-12-08 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-01-05
Po zmianie:
2024-01-06
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu anestezjologicznego i intensywnej terapii oraz jednorazowego sprzętu do monitorów i respiratorów
- Remonty ulic o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Kalisza w 2025r.
- Zakup sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Zakup laptopów na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa aparatu do uwalniania substancji czynnej z komór dyfuzyjnych Franza wraz z komorami Franza oraz AED treningowego
- Zakup urządzenia UTM oraz switch'y zarządzalnych wraz z subskrypcją, wdrożeniem, konfiguracją i instruktażem
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2025 - 2026"
- Dostawa paliwa na rok 2025
- Dostawa paliwa napędowego dla Urzędu Miasta Milanówka
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej PSP w Bydgoszczy
- Sukcesywne dostawy paliwa w roku 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Głogów na 2025 r.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.