eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MargoninDostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Margonin i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku". Zadanie I - oświetlenie uliczne oraz zadanie II - obiekty administracji publicznej



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Margonin i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku”.
Zadanie I – oświetlenie uliczne oraz zadanie II – obiekty administracji publicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Margonin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Margonin i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku”.
Zadanie I – oświetlenie uliczne oraz zadanie II – obiekty administracji publicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f345fb6d-f578-4730-af24-d41a68086fc7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika platformy zakupowej dostępna na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować według zasad w niej wskazanych.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" i uznaje go za wiążący, oraz akceptuje zasady korzystania z platformy zakupowej wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I – oświetlenie uliczne Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Margonin i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, t.j. z dnia 19 maja 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385) - dalej: PE.
Przewidywane całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. wynosi: 679,37 kWh, w tym zadanie I: 330,49 kWh i zadanie II: 348,88 kWh. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, z podziałem na jednostki organizacyjne, określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Zamawiający działa w imieniu własnym oraz wszystkich podmiotów wymienionych poniżej:
1. Zadanie I oświetlenie uliczne – w tabeli załącznik nr 1 wykaz punków poboru wzoru umowy – załącznik nr 1 do SWZ
2. Zadanie II obiekty i lokale - w tabeli załącznik nr 1 wykaz punków poboru – lokale i obiekty –wzoru umowy – załączniki od nr 2 do nr 9 do SWZ
Kalkulację zamówienia należy przeprowadzić z uwzględnieniem załączników: 1A dla zadania I i 2A dla zadania II.
Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych i parametrach technicznych energii elektrycznej zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego z dnia 4 maja 2007 r. (Dz.U. Nr 93, poz. 623); Ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, t.j. z dnia 19 maja 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną z dnia 6 marca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 503). Bez względu na cenę dostawy, dostarczany towar (energia elektryczna) będzie miał określoną jakość, zaś napięcie /przesył ma ustalone parametry i standardy jakościowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie II – obiekty administracji publicznej Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Margonin i jej jednostek organizacyjnych w 2025 roku zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, t.j. z dnia 19 maja 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385) - dalej: PE.
Przewidywane całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. wynosi: 679,37 kWh, w tym zadanie I: 330,49 kWh i zadanie II: 348,88 kWh. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, z podziałem na jednostki organizacyjne, określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-10). Zamawiający działa w imieniu własnym oraz wszystkich podmiotów wymienionych poniżej:
1. Zadanie I oświetlenie uliczne – w tabeli załącznik nr 1 wykaz punków poboru wzoru umowy – załącznik nr 1 do SWZ
2. Zadanie II obiekty i lokale - w tabeli załącznik nr 1 wykaz punków poboru – lokale i obiekty –wzoru umowy – załączniki od nr 2 do nr 9 do SWZ
Kalkulację zamówienia należy przeprowadzić z uwzględnieniem załączników: 1A dla zadania I i 2A dla zadania II.
Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych i parametrach technicznych energii elektrycznej zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego z dnia 4 maja 2007 r. (Dz.U. Nr 93, poz. 623); Ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne, t.j. z dnia 19 maja 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną z dnia 6 marca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 503). Bez względu na cenę dostawy, dostarczany towar (energia elektryczna) będzie miał określoną jakość, zaś napięcie /przesył ma ustalone parametry i standardy jakościowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia ( dotyczy każdego zadania) musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. wykazać, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego dokumentu według formuły spełnia/ nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 1A – Formularz cenowy dla zadania nr I - oświetlenie uliczne
Załącznik nr 2A – Formularz cenowy dla zadania nr II - obiekty administracji publicznej.
Załącznik Nr 10 – Wzór Formularza ofertowego – wraz z ofertą.
Załącznik Nr 11 – Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – wraz z ofertą.
Załącznik Nr 12– Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wraz z ofertą.
Załącznik Nr 13- Pełnomocnictwo do umowy.
Załącznik Nr 14– Wzór oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy – wraz z ofertą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

.Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy oraz postanowień wzoru umów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.