eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad WisłąRemont elewacji północnej i zachodniej budynku Ratusza Miejskiego w Solcu nad Wisłą



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji północnej i zachodniej budynku Ratusza Miejskiego w Solcu nad Wisłą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 0 783 627 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09e48451-4c8b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji północnej i zachodniej budynku Ratusza Miejskiego w Solcu nad Wisłą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09e48451-4c8b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070648/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont elewacji półocnej i zachodniej budynku Ratusza Miejskiego w Solcu nad Wisłą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386181

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGKOŚiI.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 299904,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont elewacji północnej i zachodniej budynku Ratusza Miejskiego w Solcu nad Wisłą. Budynek Ratusza wpisany został do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 24 października 1986 r. pod numerem rejestru 353/A/86. Budynek posiada dwie kondygnacje: piętro i parter, nie jest podpiwniczony. Ściana elewacyjna wykazuje optyczne zawilgocenie i widoczne spękania tynków. W związku z powyższym zaplanowano wykonanie robót budowlanych budynku mających na celu poprawę stanu technicznego elewacji i przedłużenie jej trwałości. W chwili obecnej budynek Ratusza pełni funkcje administracyjne Urzędu Gminy w Solcu nad Wisłą. Pomieszczenia w części południowo – zachodniej użytkowane są jako: Urząd Miasta i Gminy, Miejsko –Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, sklep, zakład fryzjerski i Urząd Pocztowy. Elewacja północna i zachodnia znajduje się od strony podwórka budynku.

Zakres prac przy elewacji północnej obejmie w szczególności:
a) roboty przygotowawcze:
- osłony okien folią,
- rozebranie rur spustowych z blachy nadającej się do użytku,
-Demontaż klimatyzatora
- przygotowanie podłoży pod wykonanie tynków renowacyjnych – usunięcie z muru odpadającego tynku,
- zszywanie pęknięć w murze za pomocą spiralnych kotew pojedynczych i podwójnych ze stali nierdzewnej fi 6 mm,
- wywiezienie i utylizacja gruzu,

b) Renowacja ścian nadzienia:
- odgrzybianie podłoży budowlanych przy renowacji starego budownictwa – mechanicznie natryskiem dwukrotnym,
- wykonanie tynków renowacyjnych, ręcznych, dwuwarstwowych,
- uzupełnienie tynków zewnętrznych kat III z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej wykonanie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej,
- przygotowanie podłoża – oczyszczenie mechaniczne ze starej farby i zmycie powierzchni ścian,
- prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych – szpachlowanie powierzchni tynków , scalanie,
- naprawa ubytków w profilach ciągnionych szerokości do 75 cm, 25 cm,
- naprawa profili ciągnionych przez szpachlowanie szerokości do 25 cm,
- gruntowanie powierzchni tynków,
- dwukrotne malowanie tynków farbą silikonową,
- montaż rur spustowych,
- montaż klimatyzatora
- montaż rusztowań i osłon z siatki .
Zakres prac przy elewacji zachodniej obejmie w szczególności:
a) roboty przygotowawcze:
- rozebranie obróbek blacharskich, podokienniki, wykucie kratek wentylacyjnych, drzwiczek, ościeżnicy okiennej,
- demontaż daszku nad drzwiami,
- montaż okna z nawiawnikiem,
- osłony okien folią,
- rozebranie rur spustowych z blachy nadającej się do użytku,
-Demontaż klimatyzatora
- przygotowanie podłoży pod wykonanie tynków renowacyjnych – usunięcie z muru odpadającego tynku,
- zszywanie pęknięć w murze za pomocą spiralnych kotew pojedynczych i podwójnych ze stali nierdzewnej fi 6 mm,
- wywiezienie i utylizacja gruzu,

b) Renowacja ścian nadzienia:
- odgrzybianie podłoży budowlanych przy renowacji starego budownictwa – mechanicznie natryskiem dwukrotnym,
- wykonanie tynków renowacyjnych, ręcznych, dwuwarstwowych,
- uzupełnienie tynków zewnętrznych kat III z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej wykonanie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej,
- przygotowanie podłoża – oczyszczenie mechaniczne ze starej farby i zmycie powierzchni ścian,
- prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych – szpachlowanie powierzchni tynków , scalanie,
- profile ciągnione szlachetne gładzone o sz. do 25 i 75 cm
- naprawa ubytków w profilach ciągnionych szerokości do 25 i 75 cm,
- naprawa profili ciągnionych przez szpachlowanie szerokości do 25 cm,
- gruntowanie powierzchni tynków,
- dwukrotne malowanie tynków farbą silikonową,
- montaż rur spustowych,
- montaż klimatyzatora i daszku nad drzwiami,
- obróbka blacharska, osadzenie kratek wentylacyjnych,
- montaż rusztowań i osłon z siatki .


Z uwagi na charakter i lokalizację miejsca robót Zamawiający wymaga od Wykonawcy zorganizowania zaplecza budowy w sposób estetyczny i ograniczający do minimum negatywne oddziaływanie na zabytkowe otoczenie miejsca. Zamawiający zastrzega, iż sposób zorganizowania zaplecza budowy będzie wymagał akceptacji Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zachował szczególną ostrożność podczas transportu, w trakcie wykonywania prac budowlanych i konserwatorskich celem uniknięcia wszelkich uszkodzeń na całym terenie budowy i w jego otoczeniu. Ewentualne szkody będą naprawione na koszt Wykonawcy.
Zamawiający wymaga aby kolorystyka remontowanej w ramach niniejszego zamówienia części elewacji odpowiadała kolorystyce wyremontowanej już części południowej elewacji budynku.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

2. Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt budowlany ( w zakresie elewacji północnej i zachodniej),
2) przedmiar robót,
3) SST,
4)wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182532,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182532,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182532 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane INWBUD Tomasz Kapciak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8111021512

7.3.4) Miejscowość: Sycyna Północna 145

7.3.5) Kod pocztowy: 26-700

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182532,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.