Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00443854/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00463451/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1610N w km 8+036 do km 9+852 w msc. Siemki” – postępowanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KĘTRZYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.witkowska@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/starostwo.ketrzyn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 1610N w km 8+036 do km 9+852 w msc. Siemki” – postępowanie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-265d54d4-69b2-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020161/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont drogi powiatowej nr 1610N w km 8+036 do km 9+852 w msc. Siemki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1610N w km 8+036 do km 9+852 w msc. Siemki w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, planie sytuacyjnym, przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru Robót.
Na zakres robót składa się w szczególności:
1) Ścinanie poboczy,
2) Profilowanie istniejącej jezdni poprzez jej frezowanie,
3) Wykonanie robót ziemnych (korytowanie pod zjazdy),
4) Wykonanie nawierzchni zjazdów z destruktu,
5) Wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z MMA,
6) Wykonanie poboczy drogi,
7) Remont istniejącego przepustu pod drogą przez jego wymianą na nowy,
8) Wykonanie nowych przepustów pod zjazdami,
9) Renowacja istniejących rowów, 10) Wykonanie tablicy informacyjnej z logo programu. (...)
3. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia, długości gwarancji jakości na wykonanie roboty budowlanej zawiera projekt umowy, stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
4. Szczegółowe rozwiązania, a w szczególności techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne, określa:
1) opis robót - zał. nr 9 do SWZ;
2) STWIOR - zał. nr 10 do SWZ;
3) przedmiar robót - zał. nr 11 do SWZ
4) wzór tablicy informacyjnej - zał. nr 12 do SWZ
5. Rozwiązania równoważne: Zamawiający nie przewiduje równoważności.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia:
1) wymaga się, aby osoby, które będą wykonywały wskazane przez Zamawiającego czynności były zatrudnione na podstawie stosunku pracy – zasady zatrudnienia są sprecyzowane w rozdz. XXV SWZ oraz w projekcie umowy stanowiących zał. nr 8 do SWZ;
2) warunek określony w pkt 1 dotyczy również Podwykonawców oraz dalszych Podwykonawców wykonujących wskazane przez Zamawiającego prace (art. 95 ust. 1 Pzp).
7. Zamawiający w związku z art. 91 ust. 1 Pzp wskazuje powody braku podziału przedmiotowego zamówienia na części: Należyte wykonanie zadania wymaga jednorodnego planu realizacji robót i koordynacji robót na całym odcinku, w celu zachowania jednorodności konstrukcji oraz zminimalizowania utrudnień dla użytkowników drogi w tym w czasie utrudnień związanych z kładzeniem masy całą szerokością jezdni. Ze względu na krótki odcinek przebudowywanej drogi wprowadzenie np. dwóch wykonawców powodowałoby trudności w skoordynowaniu działań w zakresie technologicznym i byłoby ekonomicznie nieuzasadnione.
8. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, projektem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego, w tym wyjaśnienia i modyfikacje SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1023103,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1438144,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1023103,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:010676681
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wszystkie roboty oprócz robót związanych z wykonaniem nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych. Na dzień składania oferty podwykonawcy nieznani.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1023103,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 198 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę ścieżek komunikacyjnych wraz z infrastrukturą podziemną na cmentarzu komunalnym w Małej Nowej Wsi
- Dostawa ze sfinansowaniem w formie leasingu operacyjnego dwóch piaskarek ciągnikowych
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Kętrzynie
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Utworzenie parku kieszonkowego
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.