Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00500571/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przechowywania zwłok, użyczenie sali do przeprowadzenia sekcji zwłok na rzecz Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 45d
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-078
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 50 61 200
1.5.8.) Numer faksu: 17 50 61 203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.po.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-445c7c0a-8530-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organ Kontroli Państwowej lub Ochrony Prawa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przechowywania zwłok, użyczenie sali do przeprowadzenia sekcji zwłok na rzecz Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-445c7c0a-8530-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00117247/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług przechowywania zwłok, użyczenie sali do przeprowadzenia sekcji zwłok na rzecz Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3036-7.261.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131022,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest:
a) przechowywanie w prosektorium Wykonawcy zwłok osób zmarłych lub zabitych przewiezionych na wniosek prokuratorów Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie oraz Prokuratur Rejonowych w Rzeszowie, dla miasta Rzeszów, w Leżajsku, Ropczycach, Dębicy, Strzyżowie, Łańcucie.
b) użyczenie sali do przeprowadzenia sekcji zwłok o których mowa w pkt a) przez biegłych lekarzy z zakresu medycyny i anatomopatologii wskazanych przez prokuratorów prokuratur wymienionych w pkt a), przy wykorzystaniu materiałów, sprzętu i urządzeń Wykonawcy
c) użyczenie sali do oględzin zwłok;
2. Wykonawca zapewni całodobowy dostęp do Prosektorium osobom upoważnionym przez Prokuraturę do wykonywania czynności określonych w ust. 1.
3. Prosektorium wraz z salą sekcyjną musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i musi być wyposażone w odpowiedni sprzęt zapewniający należyte wykonanie zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 kwietnia 1972 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej ,w prosekturach oraz pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz. U. 1972 r. Nr 17, poz. 123).
4. Pomieszczenie do przechowywania zwłok powinno być wyposażone w specjalistyczne chłodnie zapewniające należyte wykonanie zamówienia, spełniać wymogi sanitarno- epidemiologiczne i techniczne oraz musi być wyposażone w odpowiedni sprzęt specjalistyczny umowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie przechowywania zwłok i szczątków (Dz. U. 2011 r. Nr 75, poz. 405).
5. Wykonawca będzie wykonywał usługę przy zachowaniu wszystkich wymogów określonych w przepisach szczegółowych, przez co rozumieć należy między innymi poszanowanie zwłok ludzkich ze względu na cześć darzoną osobę zmarłą oraz ochronę dóbr osobistych krewnych a także prawną ochronę jakiej podlegają ludzkie zwłoki i ich szczątki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79900000-3 - Różne usługi branżowe i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 w dniu 17 listopada 2023 r., ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych - nr ogłoszenia 2023/BZP 00500571/01. Zamawiający w dniu 27 listopada 2023r. działając zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp zamieścił informację na stronie internetowejprowadzonego postępowania informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 161 157,06 zł brutto. Ostateczny termin składania ofert wyznaczony został na dzień 27.11.2023 r. do godz. 10:00. Do tego terminu złożono jedną ofertę. Cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i kwota ta nie może zostać zwiększona do wartości złożonej oferty.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.