Og³oszenie z dnia 2023-12-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00561852/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
- 2023/BZP 00571909/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-27
- 2024/BZP 00016591/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
- 2024/BZP 00225381/01 - Wynik z dnia 2024-02-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku szko³y podstawowej w Jankowie Przygodzkim
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PRZYGODZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855191
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstañców Wielkopolskich 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przygodzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-421
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 625927722
1.5.8.) Numer faksu: 625927000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugp@przygodzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przygodzice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku szko³y podstawowej w Jankowie Przygodzkim
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-00a9bd7b-8dcd-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00531208
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00028037/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.13 Rozbudowa i przebudowa budynku szko³y podstawowej w Jankowie Przygodzkim
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00a9bd7b-8dcd-11ee-b55a-a22b2d7f700e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu "Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 2. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” „Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). 3. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. 6. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Szczegó³y dotycz±ce sposobu przygotowania i z³o¿enia oferty okre¶lone zosta³y w rozdz. 20 i 21 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO -administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Przygodzice, Plac Powstañców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice. Pozosta³e informacje znajduj± siê w rozdz. 31 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Rg.271.66.2023.ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji s± roboty w bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej polegaj±ce na rozbudowie i przebudowie budynku szko³y podstawowej w Jankowie Przygodzkim na powierzchni ok. 255,20 m2 wraz z zagospodarowaniem terenu wokó³. W ramach zadania powstanie dwukondygnacyjna czê¶æ budynku, w której zaplanowano na parterze 2 sale lekcyjne i wiatro³ap, a na piêtrze 2 sale lekcyjne z zapleczem i pomieszczeniem zespo³u tanecznego. Na piêtrze nad istniej±cym korytarzem powstanie równie¿ komunikacja do projektowanych sal oraz zostanie czê¶ciowo przeniesiona biblioteka. Dodatkowo od strony pó³nocno-zachodniej powstanie dwupiêtrowa rozbudowa, w której na parterze znajdowaæ siê bêdzie wiatro³ap oraz zespó³ sanitariatów obs³uguj±cych sale wiejsk±. Na piêtrze w tej czê¶ci budynku zostanie przebudowana istniej±ca sala i biblioteka oraz powstan± 2 nowe sale lekcyjne z zapleczami oraz pokój nauczycielski. Planowana jest rozbudowa klatki schodowej oraz dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepe³nosprawnych. Przedsiêwziêcie realizowane bêdzie na obszarze popegeerowskiej gminy Przygodzice, gdzie funkcjonowa³y Pañstwowe Gospodarstwa Rolne. Mieszkañcy miejscowo¶ci Janków Przygodzki byli zatrudnieni w by³ych PGRach lub ich przodkowie wcze¶niej zamieszkiwali popegeerowskie miejscowo¶ci. Po likwidacji PGR-ów mieszkañcy tych wsi zderzyli siê z negatywn± sytuacj± spo³eczn± i ekonomiczn±. Niska zamo¿no¶æ gminy i brak odpowiedniego, zewnêtrznego wsparcia mia³y wp³yw na niewystarczaj±c± ilo¶æ inwestycji i przedsiêwziêæ, co w d³u¿szym okresie czasu wp³ynê³o na pog³êbianie siê nierówno¶ci spo³ecznych i ekonomicznych. Realizacja projektu wp³ynie na podniesienie poziomu i jako¶ci ¿ycia mieszkañców gminy Przygodzice. Zostan± zaspokojone podstawowe potrzeby ¿yciowe mieszkañców tj. uzyskaj± oni dostêp do podstawowej infrastruktury edukacyjnej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45213316-1 - Roboty instalacyjne zwi±zane z przej¶ciami
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiaj±cy wymaga posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1.500.000,00 PLN (s³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy z³otych);2. W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy wymaga udokumentowane wykonanie w sposób nale¿yty, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegaj±ce na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku wraz z robotami bran¿y sanitarnej i elektrycznej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 20.000 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:- ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania,
- zobowi±zani s± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
- pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej; fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem;
- je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, pe³nomocnik przed zawarciem umowy przedstawi kopiê umowy reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców;
- przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. W odniesieniu do warunku okre¶lonego w rozdz. 9 pkt 2 ppkt 3 dotycz±cego posiadania ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej wymagania mo¿e spe³niaæ jeden, kilku lub ³±cznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do do³±czenia do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w tym o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.), sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne s± nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci umowy:a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o okres wystêpowania tych okoliczno¶ci powoduj±cych brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót, w przypadkach okre¶lonych ni¿ej:
- zaistnienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, geologicznych, archeologicznych, terenowych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac lub spe³nienie wymogów technologicznych, w szczególno¶ci: klêsk ¿ywio³owych, wykopalisk archeologicznych, odmiennych ni¿ okre¶lone w dokumentacji warunki terenowe, istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub obiektów budowlanych;
- opó¼nienia dzia³añ organów, w szczególno¶ci przekroczenia wyznaczonych przez prawo terminów wydania przez te organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. lub odmowy ich wydania - z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
- konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, co mo¿e powodowaæ brak mo¿liwo¶ci dotrzymania pierwotnego terminu zakoñczenia realizacji zawartej umowy;
- zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, je¿eli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres maj± wp³yw na pierwotny termin umowy;
- stwierdzenia wad w dokumentacji projektowej uniemo¿liwiaj±cej prawid³ow± realizacjê przedmiotu umowy termin zakoñczenia robót mo¿e zostaæ przed³u¿ony o czas potrzebny na dokonanie zmian w dokumentacji;
- wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego spowodowanych okoliczno¶ciami, których nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, maj±cych wp³yw na prowadzenie i realizacjê robót - o czas jego trwania,
- zaistnienia innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze Stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacj± warunków zamówienia;
b) zmiana postanowieñ umowy w przypadku:
- zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym z powodu zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy lub zmiany terminów realizacji poszczególnych zakresów rzeczowych,
- zmiany terminów oraz zasad p³atno¶ci na skutek wyst±pienia przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
- zmiana osób wyszczególnionych w § 6 ust. 4 niniejszej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
-- ¶mierci, choroby lub innych zdarzeñ losowych;
-- nienale¿yte wykonywanie lub niewywi±zywanie siê z obowi±zków wynikaj±cych z umowy;
-- je¿eli zmiana tych osób stanie siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. rezygnacji);
- zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia - na czas (data) wnioskowania o zmianê / rezygnacjê,
- zmiany dotycz±cej wprowadzenia podwykonawcy lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców,
c) rozszerzenie zakresu zamówienia o wykonanie robót w zakresie malowania elewacji budynku na istniej±cej czê¶ci budynku,
d) realizacja robót dodatkowych nieuwzglêdnionych w przedmiarze, które s± niezbêdne do wykonania Umowy w zakresie okre¶lonym w projekcie budowlanym lub robót niezbêdnych do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, których konieczno¶æ wynika w szczególno¶ci z b³êdów w Dokumentacji projektowej;
*Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³e warunki zmiany umowy zosta³y okre¶lone w paragrafie 19 projektowanych postanowieñ umowy, natomiast klauzule waloryzacyjne zapisane s± w paragrafie 20.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-04 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-04 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-02
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Poza przypadkami okre¶lonymi w ustawie Pzp wyklucza siê:1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
2. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt 1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 1, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, nie zaprasza go do negocjacji, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Przez ubieganie siê o udzielenie zamówienia publicznego rozumie siê z³o¿enie oferty, przyst±pienie do negocjacji.
INNE PRZETARGI PRZYGODZICE
wiêcej: przetargi PRZYGODZICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzêtu ICT, specjalistycznego, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 15 w Mys³owicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jako¶æ kszta³cenia.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
wiêcej: Ró¿ne meble i wyposa¿enie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.