Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498495/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00519419/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00524269/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabytek w służbie zdrowia - modernizacja dachu Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olsztyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bema 5
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-516
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-olsztynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-olsztynski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-olsztynski/demand/174072/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabytek w służbie zdrowia - modernizacja dachu Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0ef3af1-2197-4aec-aaa1-89bb47930af3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044110/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zabytek w służbie zdrowia - modernizacja dachu ZZOZ w Dobrym Mieście- etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498495
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRL-III.272.12.2024.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji zgłoszonej do Rządowego Programu Odbudowy Zabytków pn. „Zabytek w służbie zdrowia - modernizacja dachu Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście – etap I”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zadanie 1 polegające na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu poddasza i dachu segmentu „A” ZZOZ w Dobrym Mieście wraz z uzyskaniem kompletu uzgodnień, opinii, odstępstw, których obowiązek wynika z przepisów odrębnych oraz wymaganych prawem decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji;
2) Zadanie 2 polegające na:
a) wykonaniu kompleksowych robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1 i obejmujących pierwszy etap w zakresie remontu poddasza i dachu segmentu „A” ZZOZ w Dobrym Mieście,
b) sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, tj. w okresie od dnia przekazania przez Zamawiającego terenu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną złożona w postępowaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.W związku z powyższym, zgodnie z decyzją Zarządu Powiatu w Olsztynie z dnia 04.10.2024 r. o braku możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostało unieważnione w trybie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750300 PLN
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Dostawa różnych przyrządów do badań lub testowania do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 12 w Olsztynie ul. Turowskiego
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego (monitor, drukarka) z zastosowaniem stawki 0% stawki podatku VAT do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Lampa operacyjna. Zestaw napędów ortopedycznych
- " Dostawy różnych produktów spożywczych - przyprawy "
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowej - Przebudowa hali magazynowej
- REMONT POMIESZCZEŃ JRG ORAZ MIESZKANIA SŁUŻBOWEGO W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU (II)
- Utworzenie nowej instalacji odgromowej na budynkach WOTUiWw Toruniu
- Dostawa, montaż i uruchomienie w wybranych pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Kartuzach systemu klimatyzacji.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I w gminie Jeżów"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji 5 placówek oświatowych w ramach zadania pn. "Optymalizacja efektywności energetycznej placówek oświatowych na (...) - Etap II"" (część nazwy)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.