Og³oszenie z dnia 2023-12-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00022849/01 - Wynik z dnia 2024-01-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Horod³o od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Horod³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368799
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jurydyka 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Horod³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-523
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846515402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@horodlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.horodlo.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Horod³o od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c8515f7e-9340-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00531257
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00055808/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Horod³o w 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8515f7e-9340-11ee-ba3b-4e891c3846853.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji” dostêpne na stronie https://ezamowienia.gov.pl ). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”);
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub Rozp. Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Horod³o, ul. Jurydyka 1,
22-523 Horod³o, tel. (84) 6515447;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Horod³o jest Pan Grzegorz Je¿yna, tel. (84) 65-15-005, e-mail: sektetarz@horodlo.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz b (w przypadku zawarcia umowy) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia RGO.6232.1.2023 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 - 76 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (z 2022 r. poz. 1710.), dalej „ustawa Pzp”. Odbiorc± danych bêdzie równie¿ Urz±d Zamówieñ Publicznych. Ponadto w zakresie okre¶lonym w ustawie Pzp, dane publikowane bêd± na stronie internetowej www.horodlo.biuletyn.net
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
- zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz. U. Nr 14 poz. 67 z pó¼n. zm.)
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie gminy Horod³o (15 miejscowo¶ci), oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), znajduj±cego siê na terenie Gminnego Zak³adu Komunalnego w Horodle, ul. Hrubieszowska 19. Odpady bêd± odbierane i zagospodarowane zgodnie z szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia. W sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci z zapisami:
a) ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tekst jednolity: Dz. U z 2023., poz. 1469),
b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587) wraz z przepisami wykonawczymi,
c) zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego,
d) przepisami Regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Horod³o (Uchwa³a Nr XXII/143/21 Rady Gminy Horod³o z dnia 18 listopada 2021 r.),
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych
90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiaj±cy bêdzie postêpowaæ zgodnie z wymaganiami ustawy. Kryteriami oceny ofert jest cena (60 punktów) oraz czas reakcji Wykonawcy na dodatkowe zlecenie (40 punktów).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy na dodatkowe zlecenie zamawiaj±cego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca zobowi±zany jest spe³niaæ szczegó³owe wymagania w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, wynikaj±ce z Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U z 2013 r., poz. 122 z pó¼n. zm.),5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-13 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Portal https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-13 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawarto¶ci piaskowników i ustabilizowanych osadów ¶ciekowych z oczyszczalni ¶cieków "Centralna" w Retkowie w 2025 r.
- Utylizacja artyku³ów przemys³owych, wyrobów tytoniowych oraz artyku³ów zwierzêcych i ro¶linnych
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzier¿aw± pojemników na odpady segregowane z czê¶ci s³u¿bowej Placówki Stra¿y Granicznej w Hermanowicach
- Termomodernizacja budynku administracyjnego w Zak³adzie Karnym w K³odzku
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodz±cych z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych oraz niezamieszka³ych z terenu gminy Trzebielino w okresie od 01.07.2025 roku do 30.06.2026 roku
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.