eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁagówRemont Bramy Marchijskiej w Łagowie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Bramy Marchijskiej w Łagowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAGÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Łagów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lagow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/uglagow/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de977bf5-efa1-41ec-872f-654b95912694

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont Bramy Marchijskiej w Łagowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de977bf5-efa1-41ec-872f-654b95912694

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225904/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont Bramy Marchijskiej w Łagowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428992

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R.I.271.3.2024.RN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania polegającego na remoncie Bramy Marchijskiej w Łagowie. Przedmiotem robót budowlanych jest pochodząca z XVI wieku Brama Marchijska zwana Brandemburską, stanowiąca element obwarowań miejskich w Łagowie ul.T.Kościuszki 10, dz.122/3, 122/2, 122/5. Obiekt kat.IV.
Celem opracowania jest powstrzymanie procesu degradacji zachowanej konstrukcji
ryglowej i wypraw tynkowych. Projektuje się wykonać w ramach prac remontowych:
a) oczyszczenie i naprawa rynien i rur spustowych,
b) uzupełnienie ubytków tynku w części cokołowej,
c) skucie i wymiana tynków zewnętrznych w dolnych partiach muru, z usunięciem
skutków zawilgocenia w tych miejscach,
d) malowanie tynków zewnętrznych,
e) naprawa uszkodzonych elementów drewnianych konstrukcji ryglowej.

Brama Marchijska znajduje się we zachodniej części średniowiecznego układu, na terenie podzamcza, nad ulicą T. Kościuszki. Jest to obiekt murowany z cegły i częściowo z kamienia w przyziemiu, poziom drugiej kondygnacji wykonany w konstrukcji szachulcowej. Został wzniesiony na planie prostokąta, o zwartej, dwukondygnacyjnej bryle, z użytkowym poddaszem, niepodpiwniczony, przekryty dachem czterospadowym z powiekami o pokryciu z dachówki ceramicznej. Na poziomie pierwszej kondygnacji-parteru w części północnej znajduje się przejazd bramny, a w części południowej węższe i niższe przejście dla pieszych. Otwory zamknięte są półkoliście. Przejazd przekryty jest drewnianym stropem, przejście - sklepieniem beczkowym. Elewacje są otynkowane, na poziomie drugiej kondygnacji z widocznym rysunkiem konstrukcji szachulcowej. Prostokątne okna znajdują się na elewacjach wschodniej i zachodniej.
a) rynny i rury spustowe w są stanie niezłym, wymagają oczyszczenia i drobnych napraw w zakresie prostowanie, polutowanie, wstawienie brakujących kolan, umocowanie haków i obejm,
b) uzupełnienie ubytków tynku w części cokołowej w elewacji wschodniej, gdzie obecnie jest widoczny mur ceglany z usuniętym wcześniej tynkiem związanym z wcześniejszą naprawą ściany. Uzupełnić ubytki tynku na pozostałych elewacjach.
Uzupełnienia tynków należy wykonać tradycyjną zaprawą wapienno – piaskową z niewielkim dodatkiem, zastosować wapno trasowe. Dopuszcza się zastosowanie gotowych fabrycznie zapraw.
c) skucie i wymiana tynków zewnętrznych w dolnych partiach muru, z usunięciem skutków zawilgocenia w tych miejscach – tynki zdegradowane, mokre, z zielonym nalotem porostów do wysokości 1,00 m.
Tynki do wysokości 1,00 m od poziomu terenu należy skuć w części przyziemia przejazdu bramnego i przejścia dla pieszych. Po skuciu tynków, oczyszczeniu podłoża należy przeprowadzić zabieg dezynfekcji preparatem biobójczym, następnie założyć dwie warstwy tynku renowacyjnego szerokoporowego na bazie trasu, wapna, mrozoodpornego piasku, przeznaczonego do wilgotnych zasolonych murów, stosowany na zewnątrz budynku.
d) malowanie tynków zewnętrznych – dotyczy przyziemia i pozostałej elewacji.
Po wysezonowaniu tynków ich powierzchnię należy zagruntować pomalować dwukrotne najwyższej jakości farbą zolowo - krzemianową bez bieli tytanowej (właściwości - silikatowa farba elewacyjna na bazie kombinacji spoiw zolu krzemionkowego i szkła wodnego, do nakładania na podłoża mineralne i organiczne, bezpośrednio i bez dodatkowych warstw, w ustalonej kolorystyce.
e) naprawa uszkodzonych elementów drewnianych konstrukcji ryglowej,
Obecnie w części konstrukcji ryglowej ścian nastąpiła degradacja drewna szczególnie w jednym oknie elewacji wschodniej, to słupek i rygiel nadokienny, na skutek zacieków i penetracji wody. Brak też w płaszczyźnie elewacji zachodniej i wschodniej drewnianych kołków stężających w miejscach łączeń rygli, słupków i podwalin, są do uzupełnienia.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
(Dokumentacja techniczna).
3. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed otwarciem ofert Zamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania udostępnił informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 120.000,00 zł. Do upływu terminu wyznaczonego do składania ofert, wpłynęła 1 oferta:
Oferta nr 1: FENIKS Anna Miziniak-Piątkowska, ul. Lipowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., cena: 209.100,00 zł, okres rękojmi i gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres: 24 miesięcy.
Cena oferty złożonej w postępowaniu Wykonawcy: : FENIKS Anna Miziniak-Piątkowska wynosi 209.100,00 PLN, co przekracza kwotę jaką Zamawiający dysponuje na realizację zamówienia: 120.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Oferta Wykonawcy przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest uzasadnione i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.