eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuliszków"Mamy zielone pojęcie", czyli tworzymy zieloną infrastrukturę i ekomural przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzymiszewie.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Mamy zielone pojęcie”, czyli tworzymy zieloną infrastrukturę i ekomural przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzymiszewie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO TULISZKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019527

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Powstańców Styczniowych 1863r. 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuliszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-740

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 279 31 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tuliszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuliszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tuliszkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Mamy zielone pojęcie”, czyli tworzymy zieloną infrastrukturę i ekomural przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzymiszewie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-532b81dc-7bb5-45b1-9752-3a317e1dd574

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016802/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 „Mamy zielone pojęcie”, czyli tworzymy zieloną infrastrukturę i ekomural przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzymiszewie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446036

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234337,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część pierwsza: Dostawa i utworzenie zielonej infrastruktury.

Zakres części pierwszej zamówienia obejmuje:
 Zakup drzew, krzewów, roślin cebulowych, miododajnych, okrywowych, bylin
 Ogród wertykalny wewnętrzny i zewnętrzny wraz z roślinnością
 Zakup tablic informacyjnych i przyrodniczo -edukacyjnych dotyczących nasadzeń, owadów
 Zadaszenie na śmietniki + zielony dach (roślinność)
 Ściółka na rabaty, ziemia ogrodowa, podłoże kompostowe, keramzyt, ekologiczny nawóz
 Zbiór wody deszczowej wraz z nawodnieniem terenu
 Prace związane z realizacją przedsięwzięcia (pielęgnacja terenu, przygotowanie gruntu, nasadzenia, tworzenie systemu nawadniającego, dostawy, montaż ogrodu wertykalnego i zielonego dachu).
Zakres dostaw i prac dotyczących części pierwszej zamówienia zawiera załącznik nr 1A do Formularza ofertowego: „Formularz cenowy – część pierwsza”

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03452000-3 - Drzewa

03451300-9 - Krzewy

03451000-6 - Rośliny

03451200-8 - Cebulki kwiatowe

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

44112100-9 - Wiaty

43323000-3 - Sprzęt do nawadniania

30195000-2 - Tablice

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

4.5.5.) Wartość części: 196507,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część druga: Ekomural zewnętrzny z wykorzystaniem farb fotokatalitycznych - wykonanie
Zakres części drugiej zamówienia obejmuje:

1. Kompleksową usługę zaprojektowania i wykonania ekomuralu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzymiszewie, ul. Nowa 2, 62-740 Tuliszków na powierzchni 165 m2
2. Wykonanie projektu i namalowanie ekomuralu wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia, w tym m.in. mycie i gruntowanie elewacji przeznaczonej do namalowania ekomuralu.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności, rozumianej jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia oraz obowiązującymi normami i przepisami.
4. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy przedstawi koncepcję i propozycję projektu ekomuralu.
5. Zamawiający ma prawo modyfikacji projektu, wnoszenia uwag, zastrzeżeń, a wykonanie ekomuralu powinno być zgodne z ostatecznie zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem.
6. Projekt ekomuralu nie może być plagiatem, musi być indywidualny, oryginalny
i wykonany specjalnie na potrzeby niniejszego zamówienia.
7. Po zrealizowaniu zamówienia całkowite prawa autorskie wraz z możliwością przetwarzania, powielania, będą należały do Zamawiającego
8. Wykonawca poniesie koszty wszelkiego sprzętu, materiałów niezbędnych
do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Nadzór projektanta nad prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia.
10. Współpraca z Wykonawcą wykonującym pierwszą część zamówienia.
11. Wykonanie wszelkich niezbędnych prac związanych z przygotowaniem ściany pod ekomural.
12. Dopasowanie i dostawa farb przeznaczonych do malowania elementów budowlanych na zewnątrz, które kolorystycznie, twórczo i rzetelnie będą odpowiadać kreacji projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego
13. Ekomural musi być wykonany odpowiednia techniką na bazie najwyższej jakości farb, gwarantujących jego niezmienny wygląd, nasycenie kolorów, trwałość
i odporność na wpływ czynników atmosferycznych.
14. Prace malarskie polegające na wykonaniu ekomuralu należy realizować w sposób gwarantujący należyte wykonanie murali, w tym m.in. należy zapewnić transport materiały, sprzęt, narzędzia. Należy zapewnić rusztowanie, podnośnik lub inny niezbędny sprzęt w celu odtworzenia projektu muralu na przeznaczonej do tego powierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442110-1 - Malowanie budynków

92312000-1 - Usługi artystyczne

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

4.5.5.) Wartość części: 37829,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241176,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241176,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241176,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe TRANS-GAJ Paweł Grabarczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Wiktor Grabarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652900052

7.3.3) Ulica: Zagórowska

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241176,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47219,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKSDM Przemysław Wójciak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471906985

7.3.3) Ulica: Brzeska

7.3.4) Miejscowość: Żłobizna

7.3.5) Kod pocztowy: 49-305

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.