Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00446036/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
- 2024/BZP 00470725/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Mamy zielone pojęcie”, czyli tworzymy zieloną infrastrukturę i ekomural przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzymiszewie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO TULISZKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019527
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Powstańców Styczniowych 1863r. 1
1.5.2.) Miejscowość: Tuliszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-740
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 279 31 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tuliszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuliszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tuliszkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Mamy zielone pojęcie”, czyli tworzymy zieloną infrastrukturę i ekomural przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzymiszewie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-532b81dc-7bb5-45b1-9752-3a317e1dd574
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016802/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 „Mamy zielone pojęcie”, czyli tworzymy zieloną infrastrukturę i ekomural przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzymiszewie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446036
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234337,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część pierwsza: Dostawa i utworzenie zielonej infrastruktury.Zakres części pierwszej zamówienia obejmuje:
Zakup drzew, krzewów, roślin cebulowych, miododajnych, okrywowych, bylin
Ogród wertykalny wewnętrzny i zewnętrzny wraz z roślinnością
Zakup tablic informacyjnych i przyrodniczo -edukacyjnych dotyczących nasadzeń, owadów
Zadaszenie na śmietniki + zielony dach (roślinność)
Ściółka na rabaty, ziemia ogrodowa, podłoże kompostowe, keramzyt, ekologiczny nawóz
Zbiór wody deszczowej wraz z nawodnieniem terenu
Prace związane z realizacją przedsięwzięcia (pielęgnacja terenu, przygotowanie gruntu, nasadzenia, tworzenie systemu nawadniającego, dostawy, montaż ogrodu wertykalnego i zielonego dachu).
Zakres dostaw i prac dotyczących części pierwszej zamówienia zawiera załącznik nr 1A do Formularza ofertowego: „Formularz cenowy – część pierwsza”
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03452000-3 - Drzewa
03451300-9 - Krzewy
03451000-6 - Rośliny
03451200-8 - Cebulki kwiatowe
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
44112100-9 - Wiaty
43323000-3 - Sprzęt do nawadniania
30195000-2 - Tablice
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
4.5.5.) Wartość części: 196507,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część druga: Ekomural zewnętrzny z wykorzystaniem farb fotokatalitycznych - wykonanieZakres części drugiej zamówienia obejmuje:
1. Kompleksową usługę zaprojektowania i wykonania ekomuralu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzymiszewie, ul. Nowa 2, 62-740 Tuliszków na powierzchni 165 m2
2. Wykonanie projektu i namalowanie ekomuralu wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia, w tym m.in. mycie i gruntowanie elewacji przeznaczonej do namalowania ekomuralu.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności, rozumianej jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia oraz obowiązującymi normami i przepisami.
4. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy przedstawi koncepcję i propozycję projektu ekomuralu.
5. Zamawiający ma prawo modyfikacji projektu, wnoszenia uwag, zastrzeżeń, a wykonanie ekomuralu powinno być zgodne z ostatecznie zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem.
6. Projekt ekomuralu nie może być plagiatem, musi być indywidualny, oryginalny
i wykonany specjalnie na potrzeby niniejszego zamówienia.
7. Po zrealizowaniu zamówienia całkowite prawa autorskie wraz z możliwością przetwarzania, powielania, będą należały do Zamawiającego
8. Wykonawca poniesie koszty wszelkiego sprzętu, materiałów niezbędnych
do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Nadzór projektanta nad prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia.
10. Współpraca z Wykonawcą wykonującym pierwszą część zamówienia.
11. Wykonanie wszelkich niezbędnych prac związanych z przygotowaniem ściany pod ekomural.
12. Dopasowanie i dostawa farb przeznaczonych do malowania elementów budowlanych na zewnątrz, które kolorystycznie, twórczo i rzetelnie będą odpowiadać kreacji projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego
13. Ekomural musi być wykonany odpowiednia techniką na bazie najwyższej jakości farb, gwarantujących jego niezmienny wygląd, nasycenie kolorów, trwałość
i odporność na wpływ czynników atmosferycznych.
14. Prace malarskie polegające na wykonaniu ekomuralu należy realizować w sposób gwarantujący należyte wykonanie murali, w tym m.in. należy zapewnić transport materiały, sprzęt, narzędzia. Należy zapewnić rusztowanie, podnośnik lub inny niezbędny sprzęt w celu odtworzenia projektu muralu na przeznaczonej do tego powierzchni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442110-1 - Malowanie budynków
92312000-1 - Usługi artystyczne
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
4.5.5.) Wartość części: 37829,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241176,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241176,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241176,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe TRANS-GAJ Paweł Grabarczyk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Wiktor Grabarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652900052
7.3.3) Ulica: Zagórowska
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "TRANS-GAJ" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "TRANS-GAJ" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241176,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47219,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKSDM Przemysław Wójciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471906985
7.3.3) Ulica: Brzeska
7.3.4) Miejscowość: Żłobizna
7.3.5) Kod pocztowy: 49-305
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI TULISZKÓW
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w kwocie 2 500 000,00 zł przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu Gminy i Miasta Tuliszków
- Modernizacja amfiteatru i aranżacja terenu sąsiadującego na cele kultury otwartej
więcej: przetargi TULISZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - przeznaczonych do utylizacji
- "Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w okresie 12 miesięcy"
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim na lata 2025-2026
- Usługi związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w pasach drogowych dróg powiatowych
- Utrzymanie zieleni miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim w 2025 roku
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych w okresie 12 miesięcy
więcej: Produkty ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.