eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 7 zadań



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 7 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 7 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f82dc57-9183-4778-9587-6380b5dafa3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104026/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/450806

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/450806
2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej,
e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:
2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z
ZAŁACZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę sporządza się w języku
polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
2. Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się
następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla
plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W
przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu
razem z plikiem podpisywanym.
4. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty
podpisów: PAdES.
5. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy
przesyłać je do Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z
tłumaczeniem na język polski.
8. Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w
Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”,
wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły ofertę, Zamawiający informuje, że:
1. Administrator danych osobowych Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych - W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się
Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.) (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów nakładających obowiązek weryfikacji przestrzegania sankcji unijnych uzupełnionych przez sankcje krajowe w związku z wojną w Ukrainie. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, z późn. zm.).
4. Odbiorcy danych osobowych - Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we
własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. Okres przetwarzania danych osobowych - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami
prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, który może zostać przedłużony o okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego. Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ciąg dalszy informacji RODO znajduje się w punkcie dotyczącym Informacji dodatkowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.13.2024.MB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. działka nr 11/2 powierzchnia 0,3394 ha, obręb Dobiesławice, gmina Rojewo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana. Dla przedmiotowej działki prowadzona jest księga wieczysta nr BY1I/00028951/7. Nieruchomość położona na terenie, dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Na podstawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rojewo, działka położona
w strefie południowej A, w jednostce planistycznej A2 – jednostce o charakterze rolniczo – osadniczym. Na działce znajduję się ogrodzona drewniana altana ogrodowa, nie będąca własnością KOWR-u i nie podlegający wycenie. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów; mapę ewidencyjną; protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
2. działka nr 11/4 powierzchnia 0,2442 ha, obręb Dobiesławice, gmina Rojewo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana. Dla przedmiotowej działki prowadzona jest księga wieczysta nr BY1I/00029159/2. Nieruchomość położona na terenie, dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Na podstawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rojewo, działka położona w strefie południowej A, w jednostce planistycznej A2 – jednostce o charakterze rolniczo – osadniczym. Na działce postawiony jest garaż przylegająca do budynku znajdującego się na sąsiedniej działce, nie będąca własnością KOWR-u i nie podlegająca wycenie. Operat powinien zawierać: aktualny wypis
z rejestru gruntów; mapę ewidencyjną; protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
3. działka nr 11/10 powierzchnia 0,0500 ha, obręb Dobiesławice, gmina Rojewo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, nieużytkowana rolniczo. Dla przedmiotowej działki prowadzona jest księga wieczysta nr BY1I/00028925/6. Nieruchomość położona na terenie, dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Na podstawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rojewo, działka położona w strefie południowej A, w jednostce planistycznej A2 – jednostce o charakterze rolniczo – osadniczym. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów; mapę ewidencyjną; protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
4. działka nr 11/14 powierzchnia 0,0500 ha, obręb Dobiesławice, gmina Rojewo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, nieużytkowana rolniczo. Dla przedmiotowej działki prowadzona jest księga wieczysta nr BY1I/00028929/4. Nieruchomość położona na terenie, dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Na podstawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rojewo, działka położona w strefie południowej A, w jednostce planistycznej A2 – jednostce o charakterze rolniczo – osadniczym. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów; mapę ewidencyjną; protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium.
5. działka nr 11/17 powierzchnia 0,0500 ha, obręb Dobiesławice, gmina Rojewo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, nieużytkowana rolniczo. Dla przedmiotowej działki prowadzona jest księga wieczysta nr BY1I/00028932/8. Nieruchomość położona na terenie, dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Na podstawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rojewo, działka położona w strefie południowej A, w jednostce planistycznej A2 – jednostce o charakterze rolniczo – osadniczym. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów; mapę ewidencyjną; protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium.
6. działka nr 11/18 powierzchnia 0,0500 ha, obręb Dobiesławice, gmina Rojewo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, nieużytkowana rolniczo. Dla przedmiotowej działki prowadzona jest księga wieczysta nr BY1I/00028933/5. Nieruchomość położona na terenie, dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Na podstawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rojewo, działka położona w strefie południowej A, w jednostce planistycznej A2 – jednostce o charakterze rolniczo – osadniczym. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów; mapę ewidencyjną; protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium.
7. działka nr 11/19 powierzchnia 0,0500 ha, obręb Dobiesławice, gmina Rojewo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, nieużytkowana rolniczo. Dla przedmiotowej działki prowadzona jest księga wieczysta nr BY1I/00028934/2. Nieruchomość położona na terenie, dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Na podstawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rojewo, działka położona w strefie południowej A, w jednostce planistycznej A2 – jednostce o charakterze rolniczo – osadniczym. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów; mapę ewidencyjną; protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium.
8. działka nr 11/20 powierzchnia 0,0500 ha, obręb Dobiesławice, gmina Rojewo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, nieużytkowana rolniczo. Dla przedmiotowej działki prowadzona jest księga wieczysta nr BY1I/00028935/9. Nieruchomość położona na terenie, dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Na podstawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rojewo, działka położona w strefie południowej A, w jednostce planistycznej A2 – jednostce o charakterze rolniczo – osadniczym. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów; mapę ewidencyjną; protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
9. działka nr 11/21 powierzchnia 0,0500 ha, obręb Dobiesławice, gmina Rojewo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, nieużytkowana rolniczo. Dla przedmiotowej działki prowadzona jest księga wieczysta nr BY1I/00028936/6. Nieruchomość położona na terenie, dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Na podstawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rojewo, działka położona w strefie południowej A, w jednostce planistycznej A2 – jednostce o charakterze rolniczo – osadniczym. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów; mapę ewidencyjną; protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium.
10. działka nr 11/29 powierzchnia 0,0500 ha, obręb Dobiesławice, gmina Rojewo, powiat inowrocławski. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, niezabudowana, nieużytkowana rolniczo. Dla przedmiotowej działki prowadzona jest księga wieczysta nr BY1I/00028944/5. Nieruchomość położona na terenie, dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Na podstawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Rojewo, działka położona w strefie południowej A, w jednostce planistycznej A2 – jednostce o charakterze rolniczo – osadniczym. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów; mapę ewidencyjną; protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
Wykonanie – 10 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
a) Cena - 60 pkt
b) Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny – 20 pkt
c) Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat– 20 pkt
2. Zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:
A. CENA [C] – 60 pkt
Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:

C = (najniższa cena brutto spośród ofert podlegających ocenie/ cena brutto oferty badanej) x 60

B. POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY [A] – 20 pkt
Punkty zostaną przyznane za zaoferowanie bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu, o którym mowa w art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2024.1145) na poniższych zasadach:
- Wykonawca który zadeklaruje bezkosztowe potwierdzenie aktualności operatu otrzyma 20 pkt
- Wykonawca który nie zadeklaruje bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu otrzyma 0 pkt
Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej z opcji wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca nie deklaruje bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu, o którym mowa w art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami i Wykonawca otrzyma 0 pkt w przedmiotowym kryterium.

C. JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT [D] – 20 pkt:
W kryterium JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT, punkty zostaną przyznane Wykonawcy, który wykaże, że rzeczoznawca majątkowy, wskazany przez niego do realizacji zamówienia posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 36 miesięcy przed terminem składania ofert w wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości - w zależności od zadania, zabudowanych lub niezabudowanych.
Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
- w odniesieniu do zadania nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5 punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
• wykonanie powyżej 20 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 20 pkt
• wykonanie od 10-20 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 10 pkt
• wykonanie poniżej 10 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 0 pkt
- w odniesieniu do zadania nr 6 i nr 7 punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
• wykonanie powyżej 10 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 20 pkt
• wykonanie od 5-10 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 10 pkt
• wykonanie poniżej 5 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. działka nr 139/20 powierzchnia 0,0639 ha, obręb Głębokie, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski
2. działka nr 139/21 powierzchnia 0,0807 ha, obręb Głębokie, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski
3. działka nr 139/22 powierzchnia 0,0669 ha, obręb Głębokie, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski
4. działka nr 139/23 powierzchnia 0,0652 ha, obręb Głębokie, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski
5. działka nr 139/24 powierzchnia 0,0630 ha, obręb Głębokie, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski
6. działka nr 139/25 powierzchnia 0,0293 ha, obręb Głębokie, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski
7. działka nr 139/26 powierzchnia 0,0296 ha, obręb Głębokie, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski
8. działka nr 139/27 powierzchnia 0,0292 ha, obręb Głębokie, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski
9. działka nr 139/28 powierzchnia 0,0287 ha, obręb Głębokie, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski
10. działka nr 139/29 powierzchnia 0,0419 ha, obręb Głębokie, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski
11. działka nr 139/30 powierzchnia 0,0410 ha, obręb Głębokie, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski
12. działka nr 139/31 powierzchnia 0,0943 ha, obręb Głębokie, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski
Charakterystyka nieruchomości (poz. od 1 do 12): Nieruchomości gruntowe, niezabudowane, nieużytkowane rolniczo. Dla przedmiotowych działek prowadzona jest księga wieczysta nr BY1I/00048791/3. W dziale III znajduję się zapis dotyczący dzierżawy (przedmiotowe nieruchomości przed sprzedażą zostaną wyłączone z umowy dzierżawy). Działki położone w strefie wiejskiej oznaczonej symbolem B – rolniczo – leśnej przestrzeni produkcyjnej z osadnictwem skoncentrowanym, z umiarkowanym rozwojem funkcji produkcyjno-usługowych, w granicach głównego zbiornika wód podziemnych. Są to obszary zabudowane wskazane do przekształceń i uzupełnień zabudowy na cele funkcji mieszkaniowej z usługami. Na działkach znajdują się ogrodzenia, drewutnie, altany ogrodowe, garaże, itp. Nie będące własnością KOWR-u i nie podlegające wycenie. Operaty powinny zawierać: aktualne wypisy z rejestru gruntów; mapy ewidencyjne; protokoły z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
Wykonanie – 12 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
a) Cena - 60 pkt
b) Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny – 20 pkt
c) Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat– 20 pkt
2. Zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:
A. CENA [C] – 60 pkt
Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:

C = (najniższa cena brutto spośród ofert podlegających ocenie/ cena brutto oferty badanej) x 60

B. POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY [A] – 20 pkt
Punkty zostaną przyznane za zaoferowanie bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu, o którym mowa w art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2024.1145) na poniższych zasadach:
- Wykonawca który zadeklaruje bezkosztowe potwierdzenie aktualności operatu otrzyma 20 pkt
- Wykonawca który nie zadeklaruje bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu otrzyma 0 pkt
Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej z opcji wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca nie deklaruje bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu, o którym mowa w art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami i Wykonawca otrzyma 0 pkt w przedmiotowym kryterium.

C. JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT [D] – 20 pkt:
W kryterium JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT, punkty zostaną przyznane Wykonawcy, który wykaże, że rzeczoznawca majątkowy, wskazany przez niego do realizacji zamówienia posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 36 miesięcy przed terminem składania ofert w wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości - w zależności od zadania, zabudowanych lub niezabudowanych.
Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
- w odniesieniu do zadania nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5 punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
• wykonanie powyżej 20 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 20 pkt
• wykonanie od 10-20 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 10 pkt
• wykonanie poniżej 10 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 0 pkt
- w odniesieniu do zadania nr 6 i nr 7 punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
• wykonanie powyżej 10 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 20 pkt
• wykonanie od 5-10 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 10 pkt
• wykonanie poniżej 5 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 42/10 o powierzchni 6,8840 ha, obręb Wapienno, gmina Barcin, powiat żniński. Nieruchomość niezabudowana. Charakterystyka nieruchomości: Według uchwały nr XI/61/2003 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 27 czerwca 2003 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu górniczego „Bielawy I” część działki nr 42/10 obręb ewidencyjny Wapienno znajduje się na obszarze oznaczonym symbolem MP – stanowiącym strefę, której w granicach zasięgu znajduje się zakaz lokalizacji budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej. Pozostała część działki nie jest objęta planem zagospodarowania przestrzennego, według Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego przyjętego uchwała nr XII/97/2015 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 29 października 2015 r. znajduje się w jednostce planistycznej 4.2 stanowiącej jednostkę przemysłową – obszar aktywacji gospodarczej, na oznaczonym zgodnie z rysunkiem Studium literą D – stanowiącym teren zabudowy o funkcjach gospodarczych dla, której wskazuje się następujący profil funkcjonalny:
 dominująca funkcja – gospodarcza (w tym przemysł)
 funkcja uzupełniająca – rolnicza.
Na działce znajduje się udokumentowane złoże piasku i żwiru pn. ,,Barcin-Piechcin-Pakość” ID złoża 1824.
Wykonawca operatu z wyceny zobowiązany będzie w wartości szacunkowej nieruchomości wyodrębnić: wartości gruntu, złoża, wartości drzewostanu, wartość części objętej planem zagospodarowania przestrzennego i wartość części objętej Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do pozyskania i zgromadzenia wszystkich niezbędnych informacji, materiałów w celu wykonania prawidłowej wyceny nieruchomości. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów; mapę ewidencyjną; protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
a) Cena - 60 pkt
b) Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny – 20 pkt
c) Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat– 20 pkt
2. Zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:
A. CENA [C] – 60 pkt
Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:

C = (najniższa cena brutto spośród ofert podlegających ocenie/ cena brutto oferty badanej) x 60

B. POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY [A] – 20 pkt
Punkty zostaną przyznane za zaoferowanie bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu, o którym mowa w art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2024.1145) na poniższych zasadach:
- Wykonawca który zadeklaruje bezkosztowe potwierdzenie aktualności operatu otrzyma 20 pkt
- Wykonawca który nie zadeklaruje bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu otrzyma 0 pkt
Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej z opcji wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca nie deklaruje bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu, o którym mowa w art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami i Wykonawca otrzyma 0 pkt w przedmiotowym kryterium.

C. JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT [D] – 20 pkt:
W kryterium JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT, punkty zostaną przyznane Wykonawcy, który wykaże, że rzeczoznawca majątkowy, wskazany przez niego do realizacji zamówienia posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 36 miesięcy przed terminem składania ofert w wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości - w zależności od zadania, zabudowanych lub niezabudowanych.
Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
- w odniesieniu do zadania nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5 punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
• wykonanie powyżej 20 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 20 pkt
• wykonanie od 10-20 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 10 pkt
• wykonanie poniżej 10 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 0 pkt
- w odniesieniu do zadania nr 6 i nr 7 punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
• wykonanie powyżej 10 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 20 pkt
• wykonanie od 5-10 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 10 pkt
• wykonanie poniżej 5 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 15 o powierzchni 0,9831 ha, obręb Łąsko Wielkie, gmina Koronowo, powiat bydgoski.
Charakterystyka nieruchomości: nieruchomość niezabudowana, użytkowana rolniczo, posiada dostęp do drogi. Dla nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1B/00103070/0. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Nie została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmina, działka mieści się na oznaczonej jako teren oznaczony jako grunty II i III klasy bonitacyjnej. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów; mapę ewidencyjną; protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
2. Działka nr 305 o powierzchni 1,5800 ha, obręb Kiełpin, gmina Tuchola, powiat tucholski.
Charakterystyka nieruchomości: nieruchomość niezabudowana, użytkowana rolniczo, posiada dostęp do drogi. Dla nieruchomości prowadzona jest KW nr BY1T/00020602/0. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Nie została wydana decyzja o warunkach zabudowy. W obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Tuchola działka położona jest w obszarze funkcjonalno-przestrzennym III – strefie rolno-osadniczej – terenach rolniczej przestrzeni produkcyjnej o różnej przydatności – częściowo w kompleksach gruntów ornych o najwyższej przydatności dla rolnictwa. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów; mapę ewidencyjną; protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
Wykonanie – 2 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
a) Cena - 60 pkt
b) Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny – 20 pkt
c) Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat– 20 pkt
2. Zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:
A. CENA [C] – 60 pkt
Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:

C = (najniższa cena brutto spośród ofert podlegających ocenie/ cena brutto oferty badanej) x 60

B. POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY [A] – 20 pkt
Punkty zostaną przyznane za zaoferowanie bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu, o którym mowa w art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2024.1145) na poniższych zasadach:
- Wykonawca który zadeklaruje bezkosztowe potwierdzenie aktualności operatu otrzyma 20 pkt
- Wykonawca który nie zadeklaruje bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu otrzyma 0 pkt
Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej z opcji wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca nie deklaruje bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu, o którym mowa w art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami i Wykonawca otrzyma 0 pkt w przedmiotowym kryterium.

C. JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT [D] – 20 pkt:
W kryterium JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT, punkty zostaną przyznane Wykonawcy, który wykaże, że rzeczoznawca majątkowy, wskazany przez niego do realizacji zamówienia posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 36 miesięcy przed terminem składania ofert w wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości - w zależności od zadania, zabudowanych lub niezabudowanych.
Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
- w odniesieniu do zadania nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5 punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
• wykonanie powyżej 20 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 20 pkt
• wykonanie od 10-20 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 10 pkt
• wykonanie poniżej 10 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 0 pkt
- w odniesieniu do zadania nr 6 i nr 7 punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
• wykonanie powyżej 10 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 20 pkt
• wykonanie od 5-10 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 10 pkt
• wykonanie poniżej 5 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 138 o powierzchni 6,5100 ha, obręb Obodowo, gmina Sośno, powiat sępoleński. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY2T/00024246/1. Dla działki obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego „Park Wiatrowy Gminy Sośno I” dla terenów położonych
w Gminie Sośno, działka nr 138 zawiera się w obszarze oznaczonym symbolem R9- tereny rolnicze. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów; mapa ewidencyjna; protokół
z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
2. Działka nr 59 o powierzchni 2,6300 ha, obręb Olszewka gmina Sośno, powiat sępoleński. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna, niezabudowana, posiada dostęp do drogi. Dla ww. nieruchomości prowadzona jest KW nr BY2T/00024505/5. Dla działki obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego „Park Wiatrowy Gminy Sośno I” dla terenów położonych
w Gminie Sośno, działka nr 59 zawiera się w obszarze oznaczonym symbolem R8- tereny rolnicze. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów; mapa ewidencyjna; protokół
z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium
Wykonanie 2 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
a) Cena - 60 pkt
b) Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny – 20 pkt
c) Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat– 20 pkt
2. Zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:
A. CENA [C] – 60 pkt
Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:

C = (najniższa cena brutto spośród ofert podlegających ocenie/ cena brutto oferty badanej) x 60

B. POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY [A] – 20 pkt
Punkty zostaną przyznane za zaoferowanie bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu, o którym mowa w art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2024.1145) na poniższych zasadach:
- Wykonawca który zadeklaruje bezkosztowe potwierdzenie aktualności operatu otrzyma 20 pkt
- Wykonawca który nie zadeklaruje bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu otrzyma 0 pkt
Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej z opcji wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca nie deklaruje bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu, o którym mowa w art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami i Wykonawca otrzyma 0 pkt w przedmiotowym kryterium.

C. JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT [D] – 20 pkt:
W kryterium JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT, punkty zostaną przyznane Wykonawcy, który wykaże, że rzeczoznawca majątkowy, wskazany przez niego do realizacji zamówienia posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 36 miesięcy przed terminem składania ofert w wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości - w zależności od zadania, zabudowanych lub niezabudowanych.
Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
- w odniesieniu do zadania nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5 punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
• wykonanie powyżej 20 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 20 pkt
• wykonanie od 10-20 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 10 pkt
• wykonanie poniżej 10 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 0 pkt
- w odniesieniu do zadania nr 6 i nr 7 punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
• wykonanie powyżej 10 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 20 pkt
• wykonanie od 5-10 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 10 pkt
• wykonanie poniżej 5 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 1/8, 1/13, 2/10, 2/62, 6/1, 8/2, 7/5 o łącznej powierzchni 39,8919 ha, obręb Bąkowo i Głojkowo (7/5) gmina Dąbrowa Biskupia, powiat inowrocławski, KW BY1I/00048767/6, BY1I/00042567/2, BY1I/00034679/1, BY1I/00048807/9. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, działki nr 1/13, 2/62 i 7/5 zabudowane budynkami gospodarczymi i budowlami stanowiącymi podwórze gospodarcze. W skład nieruchomości wchodzą: zbiornik na gnojówkę nr inw. 36/0084, drenaż rurkowy nr inw. 78/0321, budynek biurowy nr inw. 78/0325, budynek mieszkalny nr inw. 78/0326, magazyn paszowy nr inw. 78/0327, magazyn paszowy nr inw. 78/0332, kuźnia nr inw. 78/0333, cielętnik nr inw. 78/0335, obora nr inw. 78/0336, obora po modernizacji nr inw. 78/0338, garaże nr inw. 78/0340, warsztat po modernizacji z szopy nr inw. 78/0341, warsztaty nr inw. 78/0342, cielętnik nr inw. 78/0343, garaże 8 segm. nr inw. 78/0344, stodoła segmentowa nr inw. 78/0345, jałownik nr 1 nr inw. 78/0346, jałownik nr 2 nr inw. 78/0347, jałownik nr 3 nr inw. 78/0348, kwarantannik nr inw. 78/0349, hydrofornia nr inw. 78/0350, silos dwukomorowy nr inw. 78/0351, silos dwukomorowy nr inw. 78/0352, zbiornik wyrównawczy hydr. nr inw. 78/0355, zbiorni wyrównawczy gnojownicy nr inw. 78/0356, baza paliw nr inw. 78/357, zbiornik na soki nr inw. 78/0358, zbiornik na gnojowicę nr inw. 78/0359, 5 szt. przepompowni gnojowicy nr inw. 78/0360, 78/0361, 78/0362, 78/0363, 78/0364, sieć wodociągowa nr inw. 78/0365, sieć zewnętrzna wodociągowa nr inw. 78/0367, sieć zewnętrzna gnojowicy nr inw. 78/0368, drogi i place ferma nr inw. 78/0370, studnia głębinowa nr inw. 78/0372, linia zalicznikowa nr inw. 78/0373, linia SN zewnętrzna nr inw. 78/0374, linia napowietrzna NN nr inw. 78/0375, waga wozowa nr inw. 78/0378. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy: działki zlokalizowane są w strefie rolniczo – osadniczej oznaczonej symbolem C – obszar o rolniczym charakterze, w którym korzystne lub bardzo korzystne warunki przyrodnicze rozwoju rolnictwa pozwalają na wysokoefektywny rozwój tej funkcji.
Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów, mapę ewidencyjną, protokół
z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium. Wyceny należy dokonać
z rozbiciem wartości na grunt i poszczególne budynki. Przedmiot wyceny obejmuje również sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku mieszkalnego nr inw. 78/0326.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
a) Cena - 60 pkt
b) Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny – 20 pkt
c) Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat– 20 pkt
2. Zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:
A. CENA [C] – 60 pkt
Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:

C = (najniższa cena brutto spośród ofert podlegających ocenie/ cena brutto oferty badanej) x 60

B. POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY [A] – 20 pkt
Punkty zostaną przyznane za zaoferowanie bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu, o którym mowa w art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2024.1145) na poniższych zasadach:
- Wykonawca który zadeklaruje bezkosztowe potwierdzenie aktualności operatu otrzyma 20 pkt
- Wykonawca który nie zadeklaruje bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu otrzyma 0 pkt
Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej z opcji wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca nie deklaruje bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu, o którym mowa w art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami i Wykonawca otrzyma 0 pkt w przedmiotowym kryterium.

C. JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT [D] – 20 pkt:
W kryterium JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT, punkty zostaną przyznane Wykonawcy, który wykaże, że rzeczoznawca majątkowy, wskazany przez niego do realizacji zamówienia posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 36 miesięcy przed terminem składania ofert w wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości - w zależności od zadania, zabudowanych lub niezabudowanych.
Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
- w odniesieniu do zadania nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5 punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
• wykonanie powyżej 20 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 20 pkt
• wykonanie od 10-20 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 10 pkt
• wykonanie poniżej 10 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 0 pkt
- w odniesieniu do zadania nr 6 i nr 7 punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
• wykonanie powyżej 10 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 20 pkt
• wykonanie od 5-10 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 10 pkt
• wykonanie poniżej 5 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki nr 163/26, 56/4, 147/4 o łącznej powierzchni 35,9822 ha, obręb Sosnowo gmina Rogowo, powiat rypiński, KW WL1L/00021519/0, WL1L/00031267/1, WL1L/00006508/9. Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość rolna, działka nr 163/26 zabudowana budynkami gospodarczymi
i budowlami stanowiącymi podwórze gospodarcze. W skład nieruchomości wchodzą: portiernia nr inw. 08/0056, bekoniarnia nr inw. 08/0010, chlewnia macior nr inw. 08/0021, tuczarnia - wiata nr inw. 08/0046, tuczarnia B-3 nr inw. 08/0058, tuczarnia B-2 nr inw. 08/0059, komora sztuk padłych nr inw. 08/0061, paszarnia przy tuczarni nr inw. 08/0062, paszarnia przy reprodukcji nr inw. 08/0063, chlewnia loch luźnych nr inw. 08/0064, chlewnia macior nr inw. 08/0065*A, warchlakarnia nr inw. 08/0067, punkt zdawczo-odbiorczy nr inw. 08/0084, chlewnia macior nr inw. 08/0085, magazyn zbożowy nr inw. 08/0001, magazyn pasz nr inw. 08/0014, budynek suszarni zbóż nr inw. 08/0024*A, stacja transformatorowa nr inw. 08/0066, garaże z cegły nr inw. 08/0076, garaż ciągnikowy 9-segmentowy nr inw. 08/0079, garaż ciągnikowy 8-segmentowy nr inw. 08/0083*A, szopa nr inw. 08/0012*A, szopa na maszyny nr inw. 08/0025*A, 5 silosów V-15 nr inw. 08/0046*A, 08/0047, 08/0048*A, 08/0049, 08/0050, 6 zbiorników Cortem poj. 500 m nr inw. 08/0051, 08/0052*A, 08/0053*A, 08/0054*A, 08/0055*A, 08/0082, 3 zbiorniki V-10 m nr inw. 08/0068, 08/0069, 08/0070, sieć CO dł. 197 m nr inw. 08/0081, linia napięcia pr. zm. nr inw. 08/0029*B, droga bita nr inw. 08/0028, utwardzenie placu nr inw. 08/0037*A, droga dojazdowa w podwórzu nr inw. 08/0040*A, ogrodzenie podwórza nr inw. 08/0031*A, zbiornik p. poż w podwórzu nr inw. 08/0038, ogrodzenie zbiornika p. poż. nr inw. 08/0041, myjnia do ciągników nr inw. 08/0042, ogrodzenie fermy nr inw. 08/0058*A, melioracje na polach nr inw. 08/0087, melioracje na łąkach nr inw. 08/0088. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy: działki nr 56/4 i 147/2 – gleby średniej i niskiej przydatności rolniczej, w części dolesienia, działka nr 163/26 - gleby średniej i niskiej przydatności rolniczej, w części aglomeracja kanalizacyjna, w części U – tereny zabudowy usługowej, w części MN/U – tereny zabudowy mieszkaniowo – usługowej. Operat powinien zawierać: aktualny wypis z rejestru gruntów, mapę ewidencyjną, protokół z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium. Wyceny należy dokonać z rozbiciem wartości na grunt i poszczególne budynki.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:
a) Cena - 60 pkt
b) Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego w ramach zaoferowanej ceny – 20 pkt
c) Jakość – doświadczenie rzeczoznawcy wykonującego operat– 20 pkt
2. Zasady przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:
A. CENA [C] – 60 pkt
Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów w tym kryterium dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:

C = (najniższa cena brutto spośród ofert podlegających ocenie/ cena brutto oferty badanej) x 60

B. POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY [A] – 20 pkt
Punkty zostaną przyznane za zaoferowanie bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu, o którym mowa w art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2024.1145) na poniższych zasadach:
- Wykonawca który zadeklaruje bezkosztowe potwierdzenie aktualności operatu otrzyma 20 pkt
- Wykonawca który nie zadeklaruje bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu otrzyma 0 pkt
Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie zaznaczy żadnej z opcji wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca nie deklaruje bezkosztowego potwierdzenia aktualności operatu, o którym mowa w art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami i Wykonawca otrzyma 0 pkt w przedmiotowym kryterium.

C. JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT [D] – 20 pkt:
W kryterium JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT, punkty zostaną przyznane Wykonawcy, który wykaże, że rzeczoznawca majątkowy, wskazany przez niego do realizacji zamówienia posiada doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 36 miesięcy przed terminem składania ofert w wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości - w zależności od zadania, zabudowanych lub niezabudowanych.
Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
- w odniesieniu do zadania nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5 punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
• wykonanie powyżej 20 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 20 pkt
• wykonanie od 10-20 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 10 pkt
• wykonanie poniżej 10 operatów dot. wyceny nieruchomości rolnych niezabudowanych – 0 pkt
- w odniesieniu do zadania nr 6 i nr 7 punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:
• wykonanie powyżej 10 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 20 pkt
• wykonanie od 5-10 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 10 pkt
• wykonanie poniżej 5 operatów dot. wyceny nieruchomości zabudowanych – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POTWIERDZENIE AKTUALNOŚCI OPERATU SZACUNKOWEGO W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz którzy spełniają poniższe warunki zamówienia:
a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z art. 156 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami rzeczoznawca majątkowy sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego.
2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie, wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie:
a) załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ
oraz na podstawie:
b) podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – do złożenia którego zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia,
następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz
z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wymagana forma:
- przedmiotowy wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie
rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
- w przypadku, gdy wykaz zostanie sporządzony jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem,
przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
2. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

PEŁNOMOCNICTWO
1.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za
pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem
umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
1.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.
1.3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała
wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników).
1.4. Forma umocowania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia
2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, Wykonawcy są zobowiązani
dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
2.2. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ
2.3. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY
3.1. W przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego swoje zasoby, Wykonawca wraz z ofertą składa
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek
łączący Wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3.2. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr SWZ
3.3. Forma zobowiązania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. OŚWIADCZENIE NT. DOŚWIADCZENIA RZECZOZNAWCY
4.1. Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do
wykonania zamówienia
4.2. Celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ-DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY – Wykonawca wraz z ofertą
składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, przez Rzeczoznawcę,
skierowanego do realizacji zamówienia, operatów szacunkowych, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik
do SWZ,
4.3. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.4. Zamawiający zastrzega, że przedmiotowe oświadczenie NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wraz z
ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają
usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik do
SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku:
- wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które Strony umowy nie mają wpływu, przed którymi, działając z należytą starannością, Strony umowy nie mogły się zabezpieczyć i które wystąpiły po
zawarciu umowy (np. pożar, powódź, zalanie, klęska żywiołowa, epidemia).
2. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny, udokumentowany wniosek WYKONAWCY, który uzyska
pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO, potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po
zaistnieniu okoliczności, uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny
okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy, na który Wykonawca nie miał wpływu.
3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
4. W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych
zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych w przywołanym artykule.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/450806 przy użyciu zakładki „Załączniki”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Ciąg dalszy informacji RODO (…)
6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych - Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału.
7. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z
obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego
prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji,
w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do
państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską,
Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się również:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.