Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00426556/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont konserwatorski Pałacu Myśliwskiego w Nowym Duninowie - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY DUNINÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rozwoju Gospodarczego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Osiedlowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Duninów
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-505
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rrg@nowyduninow.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyduninow.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowyduninow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont konserwatorski Pałacu Myśliwskiego w Nowym Duninowie - etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-300f6177-d9d0-464d-a6ac-23dd7f0a2bba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049108/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont konserwatorski Pałacu Myśliwskiego w Nowym Duninowie - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426556
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.7.2024.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- wykonanie izolacji pionowej fundamentów wraz z wyprawami konserwatorskimi,
- wykonanie izolacji poziomej fundamentów (iniekcja),
- wykonanie drenażu opaskowego z wymiana gruntu w strefie przy fundamentowej,
- wykonanie opaski wokół budynku,
- demontaż oraz wykonanie nowych rynien i rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi, pasa nadrynnowego, podrynnowego oraz opierzeni.
- wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych zgód, decyzji o pozwolenie na budowę zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- zapewnienie Nadzoru nad realizowanymi pracami, w szczególności kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej jest członkiem właściwiej terytorialnie izby samorządu zawodowego, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej oraz posiada kwalifikacje do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JARDEJ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030084990
7.3.3) Ulica: 1 Stycznia 13
7.3.4) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
7.3.5) Kod pocztowy: 87-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Trzebowie
- Modernizacja sali gimnastycznej przy SP Pęzino.
- Remont i modernizacja pomieszczenia po byłej księgarni w Domu Gazety Olsztyńskiej
- "Roboty budowlane przy balustradzie na chodniku muru miejskiego w Szydłowie"
- wykonanie remontu budynku przy ul. Błogosławionego Czesława 56 w Gliwicach
- Modernizacja budynku Świetlicy w Ulowie
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.