eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobolewDostawa sztucznej trawy wraz z montażem - przy modernizacji boiska sportowego w Sobolewie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sztucznej trawy wraz z montażem – przy modernizacji boiska sportowego w Sobolewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOBOLEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sobolew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-460

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 682 50 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sobolew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobolew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b968cc02-4b40-4ad1-88be-964d803046f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sztucznej trawy wraz z montażem – przy modernizacji boiska sportowego w Sobolewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b968cc02-4b40-4ad1-88be-964d803046f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066953/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja boiska sportowego w Sobolewie polegająca na wymianie nawierzchni syntetycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485022

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG.271.15.2024/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z kompleksowym montażem 5 068,500 m2 sztucznej trawy o parametrach:
1) wysokość całkowita nawierzchni: min. 58 mm
2) ciężar włókna min. 1800g/m2
3) ciężar całkowity: min. 3000 g/m²,
4) grubość włókna min 360μm,
5) rodzaj włókna: polietylenowe, monofil
6) ciężar włókna Dtex: min. 15000
7) gęstość (ilość włókien/m²): min. 100 000,
8) ilość pęczków min 9 000/m2;
9) wypełnienie: piasek kwarcowy, granulat gumowy (EPDM z recyklingu);
10) kolor nawierzchni: zielony,
11) linie: wklejone w nawierzchnię – białe
12) ilość granulatu - zgodnie z zaleceniami producenta
13) ilość piasku kwarcowego – zgodnie z zaleceniami producenta
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
1) ręczne rozebranie istniejącej nawierzchni syntetycznej m2 (sztucznej trawy wraz z piaskiem kwarcowym)- 5 068,500 m2;
2) wywiezienie materiałów z rozbiórki na wyznaczone wysypisko z załadowaniem i wyładowaniem – utylizacja. Zostanie wskazane miejsce wywozu sztucznej trawy, przyjęcie będzie nieodpłatne, a odległość od miejsca montażu będzie wynosić nie więcej niż 800 metrów.
3) profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 5 068,500 m2;
4) wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym0/4 mm zagęszczanym mechanicznie o gr. 3 cm – 152,055 m3; Po zdjęciu sztucznej trawy zajdzie konieczność wyrównania nawierzchni kruszywem i uzyskania właściwych spadków pod nową nawierzchnią. Ma zostać zastosowane zagęszczenie istniejącej podbudowy i uzupełnienie nowym.
5) Ułożenie nawierzchni syntetycznej z liniami wyznaczającymi pole gry - 5 068,500 m2.
6) Boisko do piłki nożnej o wymiarach 90,0m x 48,0m o nawierzchni z trawy syntetycznej, z drenażem bramkami, piłkochwytami i strefą bezpieczeństwa. Boisko zlokalizowane jest w terenie działki Nr 2371/7 obręb 15 gmina Sobolew. Boisko znajduje się bezpośrednio przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Sobolewie oraz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Tadeusza Kościuszki w Sobolewie. Obecny stan nawierzchni boiska piłkarskiego z uwagi na 15-letni okres eksploatacji (rozgrywane zajęcia lekcyjne wychowania fizycznego, zawody oraz treningi) przeznaczony jest do wymiany nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania obiektu sportowego.
W strefie prowadzonych robót ziemnych nie występują kolizje z istniejącymi lub niezinwentaryzowanymi sieciami i instalacjami. Dojazd do boiska dostępny, brak jest ograniczeń dla samochodów ciężarowych. Realizowana inwestycja nie podlega pozwoleniu na budowę ani zgłoszeniu do Nadzoru Budowlanego.
3. Określone w Załączniku Nr 2 - Opisie przedmiotu zamówienia wymagania (minimalne wymagania Zamawiającego) dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które Wykonawca winien przedstawić na Załączniku nr 2 do SWZ i złożyć wraz z ofertą.
4. Trawa syntetyczna musi posiadać:
1) raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, ), dotyczący oferowanego systemu tj. nawierzchni i wypełnienia EPDM z recyklingu, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality oraz potwierdzający minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej określone przez Zamawiającego dostępny na (dostępny na www.FIFA.com),
2) raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez niezależne, akredytowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy tj. nawierzchnia i wypełnienia EPDM z recyklingu, potwierdzający zgodność wszystkich parametrów z aktualną normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02l;
3) karta techniczna oferowanej nawierzchni poświadczona przez jej producenta, potwierdzająca parametry, które nie zostały potwierdzone w raportach z badań na zgodność z FIFA Quality Programme for Football Turf i z normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02
4) atest PZH dla poszczególnych elementów tj. oferowanej nawierzchni i wypełnienia (piasek kwarcowy oraz EPDM z recyklingu)
5) autoryzacja producenta nawierzchni ze sztucznej trawy, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję
6) raport z badań testu Lisport na min. 300.000 cykli dla włókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezależne laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych - narażenie trawy na oddziaływania” potwierdzający, że nawierzchnia po min. 300.000 cykli nie wykazuje widocznych uszkodzeń. Badanie ma być wykonane przez niezależne akredytowane laboratorium zgodnie z ISO/IEC 17025:2018
7) sprawozdanie z badań wydane przez akredytowane laboratorium na zawartość metali ciężkich oraz wielopierścieniowych węglowodorów aromatyzowanych (WWA) w granulacie EPDM z recyklingu potwierdzających zgodność z Rozporządzeniem (WE) 1907/2006 REACH
8) raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzający, że włókno oferowanej trawy syntetycznej zgodnie z Rozporządzeniem REACH jest wolne od WWA- wielopierścieniowych węglowodorów aromatyzowanych (PAH- free). Raport z badań musi być wykonane przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO/IEC 17025:2018.
9) raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzające, że włókno oferowanej trawy syntetycznej spełnia wymagania normy EN 71-3 Część 3: Migracja określonych pierwiastków. Raport z badań musi być wykonany przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO/IEC17025-2018.
10) kształt włókna musi być potwierdzony przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO/IEC 17025-2018.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39293300-5 - Sztuczna trawa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 879000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1471449,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 879000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANSBUD Aneta Strzelczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121691987

7.3.3) Ulica: Wyborów 21A

7.3.4) Miejscowość: Grabów n/Pilicą

7.3.5) Kod pocztowy: 26-902

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 879000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.