Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487532/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Radomin – Rządowy Fundusz Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych- edycja 9 – Rozświetlamy Polskę”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADOMIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radomin 1a
1.5.2.) Miejscowość: Radomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-404
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566837522
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f29b662-ba5a-4af9-b035-4253efa2f0fb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Radomin – Rządowy Fundusz Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych- edycja 9 – Rozświetlamy Polskę”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f29b662-ba5a-4af9-b035-4253efa2f0fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060941/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Radomin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487532
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGIZ.271.7.2024.EP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100859,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radomin. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę opraw oświetleniowych w ilości 128 sztuk. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w załączonym audycie (załącznik nr 8). Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i. Zamawiający zastrzega obowiązek użycia przez Wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub nowych opraw dopuszczonych do użycia na terenie Unii Europejskiej.
Urządzenia oświetleniowe, których modernizacja objęta jest niniejszym zamówieniem, stanowią własność i majątek Energa Oświetlenie Sp. z o. o. Zamawiający gwarantuje udział Energa Oświetlenie Sp. z o. o. w kontroli przebiegu realizacji prac modernizacyjnych pod kątem ich prawidłowości poprzez czynny udział w odbiorach poszczególnych etapów, jak i całości przedmiotu zamówienia, w tym prawo do weryfikacji prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia i prawo zgłaszania w tym zakresie zastrzeżeń.
W trakcie realizacji prac Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego zabezpieczenia demontowanych opraw oraz osprzętu oświetleniowego, stanowiących własność Energa Oświetlenie Sp. z o. o. Wykonawca zobowiązany będzie również do zutylizowania zdemontowanych materiałów i rozliczenia z właścicielem majątku.
Wykonywane prace przez Wykonawcę muszę być zgodne z zapisami regulaminu 9 edycji naborów wniosków o dofinansowanie Rozświetlamy Polskę oraz pozostałych dokumentów regulujących zasady realizacji programu Rozświetlamy Polskę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81999,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81999,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81999,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 585-12-32-055
7.3.3) Ulica: Artura Grottgera 7
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-809
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100859,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.