Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00466037/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
- 2024/BZP 00466683/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa żłobka w miejscowości Krasne- wyposażenie sal dydaktycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582111
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasne 121
1.5.2.) Miejscowość: Krasne
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-007
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17/ 17 23 00 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminakrasne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrasne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminakrasne.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa żłobka w miejscowości Krasne- wyposażenie sal dydaktycznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-615dd6f7-676e-4955-af1c-6bd184c2b2e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007807/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Budowa żłobka w miejscowości Krasne - wyposażenie sal dydaktycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.9.2024.BW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240243,90
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach zadania pn. Budowa żłobka w miejscowości Krasne pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i komputerów wraz z oprogramowaniem, pod potrzeby utworzenia żłobka w Krasnem w ramach programu MALUCH+ 2022-2029. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:Część I Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerów wraz z oprogramowaniem
Część II Dostawa pomocy dydaktycznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części (zwanego dalej SOPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SWZ
1. Zamówione wyposażenie musi być fabrycznie nowe.
2. Dostarczone wyposażenie musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem (wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy zakupionych towarów).
3. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
4. Dostarczone wyposażenie musi być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
5. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub na dwie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.
UWAGA:
Podane w opisie przedmiotu zamówienia jakiekolwiek nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, nie mają na celu naruszenie ustawy Prawo zamówień publicznych mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w tej części przedmiotu zamówienia rozwiązania równoważne, pod warunkiem zapewnienia tych samych lub lepszych od wskazanych w dokumentach przetargowych parametrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach zadania pn. Budowa żłobka w miejscowości Krasne pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i komputerów wraz z oprogramowaniem, pod potrzeby utworzenia żłobka w Krasnem w ramach programu MALUCH+ 2022-2029. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:Część I Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerów wraz z oprogramowaniem
Część II Dostawa pomocy dydaktycznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części (zwanego dalej SOPZ) stanowi Załącznik nr 1 do SWZ
1. Zamówione wyposażenie musi być fabrycznie nowe.
2. Dostarczone wyposażenie musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem (wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy zakupionych towarów).
3. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
4. Dostarczone wyposażenie musi być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy.
5. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub na dwie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.
UWAGA:
Podane w opisie przedmiotu zamówienia jakiekolwiek nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, nie mają na celu naruszenie ustawy Prawo zamówień publicznych mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w tej części przedmiotu zamówienia rozwiązania równoważne, pod warunkiem zapewnienia tych samych lub lepszych od wskazanych w dokumentach przetargowych parametrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 240243,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na fakt, iż odrzuceniu podlegały oferty najkorzystniejsze cenowo zarówno w części 1 jak i 2 zamówienia, Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w obu częściach z uwagi na fakt, iż kolejne oferty złożone w postępowaniu - w obu jego częściach - przekraczały kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie posiadał środków finansowych pozwalających na zwiększenie kwoty potrzebnej na realizację zamówienia, za ceną zaoferowaną przez pozostałych Wykonawców biorących udział w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61149,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484195,63 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na fakt, iż odrzuceniu podlegały oferty najkorzystniejsze cenowo zarówno w części 1 jak i 2 zamówienia, Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w obu częściach z uwagi na fakt, iż kolejne oferty złożone w postępowaniu - w obu jego częściach - przekraczały kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie posiadał środków finansowych pozwalających na zwiększenie kwoty potrzebnej na realizację zamówienia, za ceną zaoferowaną przez pozostałych Wykonawców biorących udział w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286983,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428026,26 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych"
- 2 Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (II) w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu - 1
- Edukacja ekonomiczna dla dzieci 5-10 lat
- Zakup i dostawa monitorów interaktywnych na potrzeby projektu "Szkoła możliwości"
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Mechatroniczny Witos"
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.