Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432964/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ciągów komunikacyjnych w budynku Prokuratury Okręgowej Warszawa Praga w Warszawie i Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga Południe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa Warszawa Praga w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140166960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bródnowska 13/15
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-439
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48225114776
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.powpg@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-warszawa-praga
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d0d3069-e904-4193-9955-8a78ae01f19b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ciągów komunikacyjnych w budynku Prokuratury Okręgowej Warszawa Praga w Warszawie i Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga Południe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d0d3069-e904-4193-9955-8a78ae01f19b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249970/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont ciągów komunikacyjnych w budynku Prokuratury Okręgowej Warszawa Praga i Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga Południe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432964
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3042-7.261.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest remont ciągów komunikacyjnych w budynku Prokuratury Okręgowej Warszawa Praga w Warszawie i Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga Południe. Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na remoncie korytarzy budynku i do 25 stopni schodowych o wymiarach 1,5 m x 0,30 m oraz jednego pokoju w zakresie posadzek z wykonaniem na danych powierzchniach docelowo wykładziny heterogenicznej PCV z wywinięciem cokołów na ścianach i listew progowych w drzwiach do pomieszczeń przyległych do korytarzy. Powierzchnia do ułożenia wykładziny wynosi ok. 900 m2, przy czym szerokość korytarzy jest różna na każdym z pięter a nadto korytarze mają nieregularny kształt. Ilość listew podłogowych o długości 90 cm ok 200 szt. oraz listew przyschodowych ok 10 szt. i listew schodowych ok. 25 szt. Szczegółowe mapy budynku w podziale na pietra stanowią załącznik do OPZ.
Zamawiający nie przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na okres prowadzenia prac remontowych. Poszczególne etapy realizacji zamówienia mogą być wykonywane w tygodniu, od godz. 17:00 do godz. 6:00 oraz w weekendy, tj. poza standardowymi godzinami pracy Prokuratury. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu i uzgodnienia z Zamawiającym sposobu realizacji prac zapewniając jak najmniejszą uciążliwość dla pracowników budynków.
Do obowiązków Wykonawcy należy dbanie o czystość oraz przestrzeganie przepisów BHP na terenie objętym prowadzeniem remontu. .
Zamawiający wymaga minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, a na zastosowane materiały gwarancji producenta min. 15 lat, liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Informacja o wizji lokalnej. Zamawiający wymaga odbycie wizji lokalnej, zapoznania się z dokumentacją niezbędną do realizacji zamówienia dostępną na stronie prowadzonego postępowania. Wizja lokalna jest obligatoryjna, a jej nieodbycie spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Termin wizji lokalnej: - 2 sierpnia 2024 r. godz. 10:00
W przypadku stwierdzenia podczas wizji jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SWZ, a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276396,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276396,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOBAG Tomasz Bagrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016178866
7.3.3) Ulica: Andersa 14A
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276396,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Modernizacja nawierzchni sportowej w Hali Sportowo-Widowiskowej - zakup, dostawa i rozłożenie mobilnej wykładziny do Piłki Siatkowej i Ręcznej w Hali Sportowo-Widowiskowej, ul. Wiejska 1a w Olkuszu
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Wykładziny podłogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.