eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszKompleksowe dostarczenie energii elektrycznej do obiektów Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Olkuszu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowe dostarczenie energii elektrycznej do obiektów Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Olkuszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/825786

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe dostarczenie energii elektrycznej do obiektów Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Olkuszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83a8b045-60ed-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531656

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036893/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Kompleksowe dostarczenie energii elektrycznej do obiektów Zespołu Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Olkuszu na rok 2024.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422350

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe dostarczenie energii elektrycznej (obejmujące dostawę oraz świadczenie usług dystrybucji) do obiektów Zespołu Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Olkuszu (zał. 2 – wykaz punktów poboru) o łącznym wolumenie 152 712 kWh w okresie od 01.12.2024 do 31.12.2024
Obiekt 1:
Nr punktu poboru: 590322427600000967
Nr licznika: 94946409
Nazwa punktu poboru: Warsztaty Szkolne
Adres punktu poboru: ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz
Grupa taryfowa: C21
Moc umowna: 41 kW
Szacunkowe zużycie energii elektrycznej: 74 150 kWh
Obecny sprzedawca: Tauron
OSD: Tauron

Obiekt 2:
Nr punktu poboru: 590322427900229693
Nr licznika: 55885781
Nazwa punktu poboru: ZESP Szkół NR1
Adres punktu poboru: ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz
Grupa taryfowa: C11
Moc umowna: 40 kW
Szacunkowe zużycie energii elektrycznej: 49 682 kWh
Obecny sprzedawca: Tauron
OSD: Tauron

Obiekt 3:
Nr punktu poboru: 590322427900459700
Nr licznika: 55883711
Nazwa punktu poboru: ZS1 NR 1-CKP
Adres punktu poboru: ul. Legionów Polskich 1, 32-300 Olkusz
Grupa taryfowa: C11
Moc umowna: 40 kW
Szacunkowe zużycie energii elektrycznej: 28 880 kWh
Obecny sprzedawca: Tauron
OSD: Tauron

Dla celów niniejszego postępowania Zamawiający przyjął przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy. Wskazane zużycie ma jedynie charakter orientacyjny, służący porównaniu ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego orientacyjnej podanej ilości energii elektrycznej.

Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie według wskazań układów pomiarowych.

W odniesieniu do wszystkich PPE obecne kompleksowe umowy zawarte zostały na czas oznaczony do 31.12.2023.

Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Wykonawca, poinformuje dotychczasowego OSD nie później niż na 21 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia o zawarciu umowy kompleksowej z nowym sprzedawcą.

Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy.
Energię elektryczną Zamawiający będzie zużywał na potrzeby działalności własnej jako odbiorca końcowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338455,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338455,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338455,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.3) Ulica: Poznańska

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338455,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.