Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00494730/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich w Cieszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. 4 PUŁKU STRZELCÓW PODHALAŃSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070449323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 37
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338521758
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowoscsp2cieszyn@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp2cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2e1c425-8399-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich w Cieszynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2e1c425-8399-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039038/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich w Cieszynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/SP-2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich, ul. Chopina 37, 43-400 Cieszyn w Części I - różne produkty spożywcze.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 50510,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich, ul. Chopina 37, 43-400 Cieszyn w Części II - jaja.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 6430,57 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich, ul. Chopina 37, 43-400 Cieszyn w Części III - nabiał.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
4.5.5.) Wartość części: 15421,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich, ul. Chopina 37, 43-400 Cieszyn w Części IV - warzywa i owoce.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 92777,46 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich, ul. Chopina 37, 43-400 Cieszyn w Części V - pieczywo.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 6007,89 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich, ul. Chopina 37, 43-400 Cieszyn w Części VI - mięso drobiowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 44157,24 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich, ul. Chopina 37, 43-400 Cieszyn w Części VII - mięso wieprzowe, mięso wołowe, wędliny .4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15131130-5 - Wędliny
15131400-9 - Produkty wieprzowe
4.5.5.) Wartość części: 106136,95 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich, ul. Chopina 37, 43-400 Cieszyn w Części VIII - ryby, warzywa i owoce mrożone.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 92643,20 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich, ul. Chopina 37, 43-400 Cieszyn w Części IX - wyroby mączne.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15851000-8 - Produkty mączne
4.5.5.) Wartość części: 5835,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią
art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 09:00, mijał termin składania ofert.
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.10:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał
i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację
z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której
wynikało, iż oferta nr 9 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik
z podpisem o nazwie „SZKOŁA 2 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu
23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne
sprawdzenie zawartości oferty nr 9.
W dniu 24-11-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia,
iż powinien ”zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów. W niektórych konfiguracjach
podpisu po wgraniu pliku jest możliwa jego weryfikacja, a następnie pobranie właściwego pliku.”
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 9 zawiera
oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak
otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne
przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 9 w takiej sytuacji nie
budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady
równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego,
zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 9, co
stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania
wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi
i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r.
(KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią
art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 09:00, mijał termin składania ofert.
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.10:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał
i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację
z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której
wynikało, iż oferta nr 9 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik
z podpisem o nazwie „SZKOŁA 2 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu
23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne
sprawdzenie zawartości oferty nr 9.
W dniu 24-11-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia,
iż powinien ”zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów. W niektórych konfiguracjach
podpisu po wgraniu pliku jest możliwa jego weryfikacja, a następnie pobranie właściwego pliku.”
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 9 zawiera
oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak
otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne
przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 9 w takiej sytuacji nie
budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady
równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego,
zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 9, co
stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania
wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi
i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r.
(KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią
art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 09:00, mijał termin składania ofert.
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.10:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał
i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację
z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której
wynikało, iż oferta nr 9 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik
z podpisem o nazwie „SZKOŁA 2 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu
23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne
sprawdzenie zawartości oferty nr 9.
W dniu 24-11-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia,
iż powinien ”zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów. W niektórych konfiguracjach
podpisu po wgraniu pliku jest możliwa jego weryfikacja, a następnie pobranie właściwego pliku.”
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 9 zawiera
oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak
otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne
przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 9 w takiej sytuacji nie
budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady
równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego,
zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 9, co
stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania
wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi
i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r.
(KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią
art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 09:00, mijał termin składania ofert.
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.10:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał
i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację
z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której
wynikało, iż oferta nr 9 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik
z podpisem o nazwie „SZKOŁA 2 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu
23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne
sprawdzenie zawartości oferty nr 9.
W dniu 24-11-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia,
iż powinien ”zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów. W niektórych konfiguracjach
podpisu po wgraniu pliku jest możliwa jego weryfikacja, a następnie pobranie właściwego pliku.”
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 9 zawiera
oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak
otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne
przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 9 w takiej sytuacji nie
budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady
równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego,
zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 9, co
stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania
wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi
i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r.
(KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią
art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 09:00, mijał termin składania ofert.
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.10:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał
i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację
z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której
wynikało, iż oferta nr 9 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik
z podpisem o nazwie „SZKOŁA 2 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu
23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne
sprawdzenie zawartości oferty nr 9.
W dniu 24-11-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia,
iż powinien ”zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów. W niektórych konfiguracjach
podpisu po wgraniu pliku jest możliwa jego weryfikacja, a następnie pobranie właściwego pliku.”
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 9 zawiera
oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak
otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne
przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 9 w takiej sytuacji nie
budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady
równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego,
zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 9, co
stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania
wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi
i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r.
(KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią
art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 09:00, mijał termin składania ofert.
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.10:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał
i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację
z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której
wynikało, iż oferta nr 9 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik
z podpisem o nazwie „SZKOŁA 2 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu
23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne
sprawdzenie zawartości oferty nr 9.
W dniu 24-11-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia,
iż powinien ”zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów. W niektórych konfiguracjach
podpisu po wgraniu pliku jest możliwa jego weryfikacja, a następnie pobranie właściwego pliku.”
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 9 zawiera
oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak
otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne
przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 9 w takiej sytuacji nie
budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady
równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego,
zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 9, co
stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania
wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi
i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r.
(KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią
art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 09:00, mijał termin składania ofert.
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.10:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał
i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację
z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której
wynikało, iż oferta nr 9 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik
z podpisem o nazwie „SZKOŁA 2 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu
23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne
sprawdzenie zawartości oferty nr 9.
W dniu 24-11-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia,
iż powinien ”zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów. W niektórych konfiguracjach
podpisu po wgraniu pliku jest możliwa jego weryfikacja, a następnie pobranie właściwego pliku.”
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 9 zawiera
oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak
otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne
przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 9 w takiej sytuacji nie
budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady
równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego,
zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 9, co
stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania
wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi
i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r.
(KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią
art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 09:00, mijał termin składania ofert.
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.10:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał
i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację
z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której
wynikało, iż oferta nr 9 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik
z podpisem o nazwie „SZKOŁA 2 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu
23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne
sprawdzenie zawartości oferty nr 9.
W dniu 24-11-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia,
iż powinien ”zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów. W niektórych konfiguracjach
podpisu po wgraniu pliku jest możliwa jego weryfikacja, a następnie pobranie właściwego pliku.”
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 9 zawiera
oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak
otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne
przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 9 w takiej sytuacji nie
budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady
równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego,
zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 9, co
stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania
wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi
i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r.
(KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią
art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 09:00, mijał termin składania ofert.
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.10:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał
i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację
z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której
wynikało, iż oferta nr 9 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik
z podpisem o nazwie „SZKOŁA 2 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu
23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne
sprawdzenie zawartości oferty nr 9.
W dniu 24-11-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia,
iż powinien ”zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów. W niektórych konfiguracjach
podpisu po wgraniu pliku jest możliwa jego weryfikacja, a następnie pobranie właściwego pliku.”
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 9 zawiera
oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak
otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne
przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 9 w takiej sytuacji nie
budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady
równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego,
zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 9, co
stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania
wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi
i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r.
(KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni dróg powiatowych w 2025 roku z podziałem na części (zadania).
- Remont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części - etap I.
- Remont pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.