eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁebaBudowa ulicy Kwiatkowskiego w Łebie - etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa ulicy Kwiatkowskiego w Łebie – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Łeba

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979743

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Kościuszki 90

1.4.2.) Miejscowość: Łeba

1.4.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: 59 8661 510

1.4.8.) Numer faksu: 59 8661 337

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leba.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531716

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00517227

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ul. Kwiatkowskiego w Łebie – etap I.
2. Prace należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej pn.:
 „Budowa ul. Kwiatkowskiego w Łebie” wykonanej przez Duet, ul. Nałkowskiej 1, 77-100 Bytów
Powyższe dokumentacje stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
3. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik
nr 8 SWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz opis przedmiotu zamówienia znajdujący się w SWZ obejmują całość zadania inwestycyjnego.
4. W ramach zamówienia wykonywany jest pierwszy etap zadania, tj. od km. 0+000 do 0+520, zgodnie z projektem drogowym, odcinek z południa na północ od ul. Łąkowej do ul. Stażyńskiego, wraz z infrastrukturą, zjazdami, skrzyżowaniami i wszelkimi innymi pracami na tym odcinku niezbędnymi do prawidłowego wykonania zadania. Nie należy wykonywać odcinka w kierunku wschodnim do ul. Miłej. Należy technologicznie tak zakończyć sieci i drogi i chodniki, aby wybudowany etap funkcjonował i aby umożliwić połączenie pozostawionych elementów w takim stanie aby podczas budowy kolejnego etapu móc swobodnie kontynuować sieci, drogę i chodniki. Jednocześnie zakończenie drogi w połączeniu z kolejnym etapem prac pozostawić w takim stanie aby był on przejezdny.
5. Wykonawca w ramach zamówienia zamontuje kosz do każdego wpustu deszczowego wykonanego w ramach zadania.
6. Uliczne wpusty deszczowe z osadnikiem zwieńczone muszą być uliczną kratą żeliwną wyposażoną w zawiasy utrudniające kradzieże
7. Wykonawca w ramach zadania dostarczy 20 koszy i 20 ławek (wzór podany w załączniku nr 8 do SWZ) i dokona montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
8. Wykonawca dokona zakupu i montażu lamp o parametrach zgodnych z dokumentacją projektową z wymiennym źródłem światła LED – żarówka – wzór lampy w Załączniku nr 8.
9. Wykonawca w ramach zamówienia, zakupi i zamontuje własnym kosztem i staraniem, na każdym słupie oświetleniowym podwójny uchwyt na flagi w kolorze lampy.
10. Wykonawca w ramach zadania dostarczy i zamontuje na istniejącym słupie 3 tabliczki z nazwą ulic w obrębie skrzyżowania - zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 8. Wysokość tabliczki 240mm, długość adekwatna do długości nazwy ulicy.
11. W przypadku wystąpienia gruntów nienośnych (np. gruntów organicznych) Wykonawca ma obowiązek usunięcia tych gruntów do stropu warstw nośnych, następnie zastąpienia ich gruntami (spełniającymi parametry wskazane w dokumentacji projektowej) i zagęszczenia do wskaźnika zagęszczenia Is>0,98.
12. Wykonawca ma obowiązek dowiązania wysokościowego do wszystkich wjazdów łączących się z przebudowywaną i rozbudowywaną ulicą w sposób uzgodniony z Zamawiającym
13. Wykonawca w zakresie zadania wystąpi własnym kosztem i staraniem o uaktualnienie decyzji
i uzgodnień, które utraciły lub utracą ważność podczas wykonywania prac, poprzez przygotowanie właściwych dokumentów, wykonanie uzgodnień i uzyskanie aktualnych decyzji, uzgodnień i opinii.
14. Wykonawca ma obowiązek zastosować się do wytycznych zawartych w uzgodnieniach oraz dokonać wszelkich czynności w nich wskazanych (z wyłączeniem zawierania umów). Kopie prowadzonej korespondencji należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu do trzech dni od ich wysłania i otrzymania.
15. Wykonawca ma obowiązek poinformowania właściwych gestorów sieci i urządzeń
o rozpoczęciu prac oraz przekazać kopie tych zawiadomień Zamawiającemu w ciągu 7 dni od dokonania zawiadomienia.
16. Wszelkie koszty związane z prowadzeniem robót, wykonaniem uzgodnień na czas trwania robót, zajęciem terenu na czas trwania robót, pokrywa Wykonawca.
17. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w Dokumentacji projektowej. Dopisuje się wyraz „lub równoważny” do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych
w Dokumentacji projektowej. Wszystkie zapisy SWZ należy rozpatrywać łącznie z opisem technicznym zawartym w Dokumentacji projektowej. W sytuacji, gdy wymagania w SWZ przekraczają wymagania zawarte w normach zastosowanie mają postanowienia zawarte
w SWZ.
18. Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własny przedmiar robót opierając się na projekcie dokumentacji budowlanej.
19. Zasilanie terenu budowy w energię elektryczną i wodę oraz odbiór odpadów i nieczystości Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt i własnym staraniem. W przypadku korzystania z przyłączy Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem robót zamontować własne liczniki na każdym punkcie poboru wody oraz energii elektrycznej, udokumentować ich odczyt oraz przekazać Zamawiającemu.
20. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć materiały rozbiórkowe w taki sposób, aby mogły one być wykorzystane do ponownego wykorzystania. W szczególności dotyczy to krawężników, kostki drogowej, płytek, oznakowania drogowego. Wykonawca ma obowiązek zdać powstały materiał protokolarnie z uwzględnieniem jego rodzaju i ilości. Przed utylizacją jakiegokolwiek materiału rozbiórkowego należy zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniem, czy nie jest on potrzebny do ponownego wykorzystania.
21. Wykonawca zapewni obsługę budowy: kierownika budowy w branży drogowej oraz kierowników robót we właściwych branżach.
22. Wykonawca ma obowiązek wykonania i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu (jeśli będzie taka potrzeba) na czas trwania prac w rejonach ulic, skrzyżowań i wjazdów. Konieczne jest zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji dla mieszkańców ulicy i służb ratunkowych. Dopuszcza się czasowe i krótkotrwałe zamknięcia przejezdności po wcześniejszym zawiadomieniu mieszkańców i Zamawiającego z określeniem czasu zamknięcia i wprowadzeniem właściwej czasowej organizacji ruchu.
23. Wykonawca ma obowiązek wykonania i umieszczenia na budowie własnym kosztem i staraniem 4 tablic koloru żółtego na słupkach metalowych o wymiarach 50cm x 80cm z napisem „Przepraszamy za utrudnienia, trwa budowa, budujemy dla was”. Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia wyglądu tablicy z Zamawiającym. Zamawiający wskaże miejsce montażu tablic. Tablice mają być umieszczone od pierwszego do ostatniego dnia prac.
24. Wykonawca własnym kosztem i staraniem ustawi 2 tablice informacyjne / pamiątkowe dotyczące otrzymanego dofinansowanie. Wzór tablic uzgodni z Zamawiającym.
25. Zabronione jest prowadzenie robót między 01.05.2025r. a 15.09.2025r. W tym okresie Wykonawca musi pozostawić plac budowy w ładzie i porządku, drogi w stanie przejezdności a chodniki w stanie przechodności.
26. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z ofertą szczegółowy kosztorys zawierający ceny jednostkowe, stawki roboczogodziny i wysokości narzutów, który stanowi podstawę ustalenia ceny ryczałtowej

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ul. Kwiatkowskiego w Łebie – etap I.
2. Prace należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej pn.:
 „Budowa ul. Kwiatkowskiego w Łebie” wykonanej przez Duet, ul. Nałkowskiej 1, 77-100 Bytów
Powyższe dokumentacje stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
3. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik
nr 8 SWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz opis przedmiotu zamówienia znajdujący się w SWZ obejmują całość zadania inwestycyjnego.
4. W ramach zamówienia wykonywany jest pierwszy etap zadania, tj. od km. 0+000 do 0+520, zgodnie z projektem drogowym, odcinek z południa na północ od ul. Łąkowej do ul. Stażyńskiego, wraz z infrastrukturą, zjazdami, skrzyżowaniami i wszelkimi innymi pracami na tym odcinku niezbędnymi do prawidłowego wykonania zadania. Nie należy wykonywać odcinka w kierunku wschodnim do ul. Miłej. Należy technologicznie tak zakończyć sieci i drogi i chodniki, aby wybudowany etap funkcjonował i aby umożliwić połączenie pozostawionych elementów w takim stanie aby podczas budowy kolejnego etapu móc swobodnie kontynuować sieci, drogę i chodniki. Jednocześnie zakończenie drogi w połączeniu z kolejnym etapem prac pozostawić w takim stanie aby był on przejezdny.
5. Wykonawca w ramach zamówienia zamontuje kosz do każdego wpustu deszczowego wykonanego w ramach zadania.
6. Uliczne wpusty deszczowe z osadnikiem zwieńczone muszą być uliczną kratą żeliwną wyposażoną w zawiasy utrudniające kradzieże
7. Wykonawca w ramach zadania dostarczy 20 koszy i 20 ławek (wzór podany w załączniku nr 8 do SWZ) i dokona montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
8. Wykonawca dokona zakupu i montażu lamp o parametrach zgodnych z dokumentacją projektową z wymiennym źródłem światła LED – żarówka – wzór lampy w Załączniku nr 8.
9. Wykonawca w ramach zamówienia, zakupi i zamontuje własnym kosztem i staraniem, na każdym słupie oświetleniowym podwójny uchwyt na flagi w kolorze lampy.
10. Wykonawca w ramach zadania dostarczy i zamontuje na istniejącym słupie 3 tabliczki z nazwą ulic w obrębie skrzyżowania - zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 8. Wysokość tabliczki 240mm, długość adekwatna do długości nazwy ulicy.
11. W przypadku wystąpienia gruntów nienośnych (np. gruntów organicznych) Wykonawca ma obowiązek usunięcia tych gruntów do stropu warstw nośnych, następnie zastąpienia ich gruntami (spełniającymi parametry wskazane w dokumentacji projektowej) i zagęszczenia do wskaźnika zagęszczenia Is>0,98.
12. Wykonawca ma obowiązek dowiązania wysokościowego do wszystkich wjazdów łączących się z przebudowywaną i rozbudowywaną ulicą w sposób uzgodniony z Zamawiającym
13. Wykonawca w zakresie zadania wystąpi własnym kosztem i staraniem o uaktualnienie decyzji
i uzgodnień, które utraciły lub utracą ważność podczas wykonywania prac, poprzez przygotowanie właściwych dokumentów, wykonanie uzgodnień i uzyskanie aktualnych decyzji, uzgodnień i opinii.
14. Wykonawca ma obowiązek zastosować się do wytycznych zawartych w uzgodnieniach oraz dokonać wszelkich czynności w nich wskazanych (z wyłączeniem zawierania umów). Kopie prowadzonej korespondencji należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu do trzech dni od ich wysłania i otrzymania.
15. Wykonawca ma obowiązek poinformowania właściwych gestorów sieci i urządzeń
o rozpoczęciu prac oraz przekazać kopie tych zawiadomień Zamawiającemu w ciągu 7 dni od dokonania zawiadomienia.
16. Wszelkie koszty związane z prowadzeniem robót, wykonaniem uzgodnień na czas trwania robót, zajęciem terenu na czas trwania robót, pokrywa Wykonawca.
17. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w Dokumentacji projektowej. Dopisuje się wyraz „lub równoważny” do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych
w Dokumentacji projektowej. Wszystkie zapisy SWZ należy rozpatrywać łącznie z opisem technicznym zawartym w Dokumentacji projektowej. W sytuacji, gdy wymagania w SWZ przekraczają wymagania zawarte w normach zastosowanie mają postanowienia zawarte
w SWZ.
18. Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własny przedmiar robót opierając się na projekcie dokumentacji budowlanej.
19. Zasilanie terenu budowy w energię elektryczną i wodę oraz odbiór odpadów i nieczystości Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt i własnym staraniem. W przypadku korzystania z przyłączy Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem robót zamontować własne liczniki na każdym punkcie poboru wody oraz energii elektrycznej, udokumentować ich odczyt oraz przekazać Zamawiającemu.
20. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć materiały rozbiórkowe w taki sposób, aby mogły one być wykorzystane do ponownego wykorzystania. W szczególności dotyczy to krawężników, kostki drogowej, płytek, oznakowania drogowego. Wykonawca ma obowiązek zdać powstały materiał protokolarnie z uwzględnieniem jego rodzaju i ilości. Przed utylizacją jakiegokolwiek materiału rozbiórkowego należy zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniem, czy nie jest on potrzebny do ponownego wykorzystania.
21. Wykonawca zapewni obsługę budowy: kierownika budowy w branży drogowej oraz kierowników robót we właściwych branżach.
22. Wykonawca ma obowiązek wykonania i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu (jeśli będzie taka potrzeba) na czas trwania prac w rejonach ulic, skrzyżowań i wjazdów. Konieczne jest zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji dla mieszkańców ulicy i służb ratunkowych. Dopuszcza się czasowe i krótkotrwałe zamknięcia przejezdności po wcześniejszym zawiadomieniu mieszkańców i Zamawiającego z określeniem czasu zamknięcia i wprowadzeniem właściwej czasowej organizacji ruchu.
23. Wykonawca ma obowiązek wykonania i umieszczenia na budowie własnym kosztem i staraniem 4 tablic koloru żółtego na słupkach metalowych o wymiarach 50cm x 80cm z napisem „Przepraszamy za utrudnienia, trwa budowa, budujemy dla was”. Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia wyglądu tablicy z Zamawiającym. Zamawiający wskaże miejsce montażu tablic. Tablice mają być umieszczone od pierwszego do ostatniego dnia prac.
24. Wykonawca własnym kosztem i staraniem ustawi 2 tablice informacyjne / pamiątkowe dotyczące otrzymanego dofinansowanie. Wzór tablic uzgodni z Zamawiającym.
25. Zabronione jest prowadzenie robót między 01.05.2025r. a 15.09.2025r. W tym okresie Wykonawca musi pozostawić plac budowy w ładzie i porządku, drogi w stanie przejezdności a chodniki w stanie przechodności.
26. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z ofertą szczegółowy kosztorys zawierający ceny jednostkowe, stawki roboczogodziny i wysokości narzutów, który stanowi podstawę ustalenia ceny ryczałtowej
27. Należy wybudować kanał technologiczny 3xHDP 40mm 3 kolory, rurka 7x10mm i dodatkowo rura Ø110, studnie umiejscowić w miejscach uzgodnionych z inspektorem nadzoru branży elektrycznej co maksimum 100m. Kanał powinien być posadowiony na głębokości minimum 80cm
28. Zamawiający dopuszcza płatności częściowe za realizowanie etapów zadania. Płatności muszą być zgodne z otrzymanym dofinansowaniem, tj. ostatnia płatność nastąpi w 2026roku w wysokości ustalonej z Zamawiającym na etapie tworzenia harmonogramu rzeczowo – finansowego jako załącznika do umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.