eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa monitoringu wizyjnego i sygnałów systemu alarmowego oraz zamykanie i otwieranie obiektów urządzonych terenów rekreacyjnych zlokalizowanych na obszarze Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa monitoringu wizyjnego i sygnałów systemu alarmowego oraz zamykanie
i otwieranie obiektów urządzonych terenów rekreacyjnych zlokalizowanych na obszarze Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa monitoringu wizyjnego i sygnałów systemu alarmowego oraz zamykanie
i otwieranie obiektów urządzonych terenów rekreacyjnych zlokalizowanych na obszarze Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46a0fd14-aa13-41cf-954b-f17a6a4779b0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025232/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Obsługa monitoringu wizyjnego i sygnałów systemu alarmowego oraz zamykanie obiektów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456707

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP.271.44.2024.KKK/TP1-u

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres przedmiotu umowy obejmuje:
1) obsługę monitoringu wizyjnego polegającą na:
24 godzinnym stałym dozorze chronionych obiektów w systemie monitorowania,
reagowaniu na wszelkie przejawy agresji i wandalizmu poprzez podejmowanie niezwłocznych interwencji w sytuacji zagrożenia,
w razie interwencji stosowanie przewidzianych prawem środków ochrony stosownie do zaistniałej sytuacji,
przyjazdach patroli interwencyjnych w sytuacji zaistnienia zagrożenia,
prowadzeniu dziennika dyżurów (każde zdarzenie, zaistniałe w sytuacji zagrożenia, musi być przez pracownika ochrony pełniącego dyżur szczegółowo opisane). Sporządzenie zestawienia wszystkich interwencji w danym miesiącu i przekazanie przedstawicielowi Zamawiającego,
udostępnieniu Zamawiającemu bieżącego podglądu z kamer na co najmniej czterech urządzeniach wskazanych przez Zamawiającego (telefon i/lub komputer),
sporządzaniu co tygodniowych raportów opisowych wraz z dokumentacją zdjęciową przedstawiającą aktualny stan monitorowanych obiektów i przekazywania ich w formie elektrycznej na adres mailowy Zamawiającego wskazany w umowie,
w następujących obiektach m.st. Warszawy:
1. plac zabaw przy ul. Ceramicznej,
2. teren sportowo-rekreacyjny Park Magiczna przy ul. Skarbka z Gór,
3. skatepark przy ul. Łączącej,
4. plac zabaw przy ul. Strumykowej,
5. siłownia plenerowa, boisko przy ul. Strumykowej,
6. teren rekreacyjny przy ul. Ruskowy Bród,
7. teren rekreacyjny przy ul. Myśliborskiej,
8. teren Parku Picassa (kamery tężni),
9. teren Parku Henrykowskiego (rejon Wodnego Placu Zabaw),
10. tężnia u zbiegu ul. Olesin i ul. Kobiałka,
oraz od 01.01.2025 roku dodatkowe kamery w dotychczasowych lokalizacjach:
11. teren Parku Henrykowskiego dodatkowa 1 kamera,
12. teren Parku Picassa dodatkowe 5 kamer,
13. teren sportowo-rekreacyjny Park Magiczna przy ul. Skarbka z Gór dodatkowe 6 kamer,
14. teren rekreacyjny przy ul. Ruskowy Bród dodatkowe 3 kamery,
i nowe kamery w kolejnych lokalizacjach:
15. skwer przy zbiegu ulic Krzyżówki/Kowalczyka 4 kamery
16. teren sportowo- rekreacyjny Truskawkowe Pole 3 kamery,

2) obsługę monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego polegającą na:
24 godzinnym monitorowaniu i rejestrowaniu sygnałów lokalnego systemu alarmowego,
monitorowaniu uzgodnionych sygnałów oraz podejmowaniu interwencji poprzez wysyłanie grupy interwencyjnej do obiektów wskazanych przez Zamawiającego,
stosowaniu przewidzianych prawem środków ochrony, stosownie do zaistniałej sytuacji w razie interwencji,
prowadzeniu dziennika dyżurów (każde zdarzenie, zaistniałe w sytuacji zagrożenia, musi być przez pracownika ochrony pełniącego dyżur szczegółowo opisane),
w następujących obiektach m.st. Warszawy:
1. punkt poboru wody przy ul. Ostródzkiej 174,
2. punkt poboru wody przy ul. Mehoffera róg Myśliborskiej,
3. punkt poboru wody przy ul. Porajów 1A,
4. maszynownia Parku Wodnego na terenie rekreacyjnym (Park Henrykowski) przy
ul. Modlińskiej /Dziatwy.

3) zamykanie i otwieranie wejść w okresie od kwietnia do października, polegające na montażu i demontażu łańcuchów i kłódek na furtkach/bramach ogrodzenia w następujących obiektach
m. st. Warszawy:
1. teren sportowo – rekreacyjny przy ul. Skarbka z Gór,
2. teren placu zabaw i siłowni plenerowej między ul. Brzezińską a ul. Henrykowską,
3. teren placu zabaw w parku między ul. Milenijną a ul. Ceramiczną,
4. teren Parku Henrykowskiego przy ul. Klasyków róg Modlińskiej.


Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – OPZ, w załączniku nr 10 do SWZ – Formularz cenowy oraz w załączniku nr 8 do SWZ - wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438396,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438396,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 438396,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOAT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010651168

7.3.3) Ulica: Aleja Armii Ludowej 6 lok. 164

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-571

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322716,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.