Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456707/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa monitoringu wizyjnego i sygnałów systemu alarmowego oraz zamykanie
i otwieranie obiektów urządzonych terenów rekreacyjnych zlokalizowanych na obszarze Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa monitoringu wizyjnego i sygnałów systemu alarmowego oraz zamykaniei otwieranie obiektów urządzonych terenów rekreacyjnych zlokalizowanych na obszarze Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46a0fd14-aa13-41cf-954b-f17a6a4779b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025232/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Obsługa monitoringu wizyjnego i sygnałów systemu alarmowego oraz zamykanie obiektów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP.271.44.2024.KKK/TP1-u
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres przedmiotu umowy obejmuje:
1) obsługę monitoringu wizyjnego polegającą na:
24 godzinnym stałym dozorze chronionych obiektów w systemie monitorowania,
reagowaniu na wszelkie przejawy agresji i wandalizmu poprzez podejmowanie niezwłocznych interwencji w sytuacji zagrożenia,
w razie interwencji stosowanie przewidzianych prawem środków ochrony stosownie do zaistniałej sytuacji,
przyjazdach patroli interwencyjnych w sytuacji zaistnienia zagrożenia,
prowadzeniu dziennika dyżurów (każde zdarzenie, zaistniałe w sytuacji zagrożenia, musi być przez pracownika ochrony pełniącego dyżur szczegółowo opisane). Sporządzenie zestawienia wszystkich interwencji w danym miesiącu i przekazanie przedstawicielowi Zamawiającego,
udostępnieniu Zamawiającemu bieżącego podglądu z kamer na co najmniej czterech urządzeniach wskazanych przez Zamawiającego (telefon i/lub komputer),
sporządzaniu co tygodniowych raportów opisowych wraz z dokumentacją zdjęciową przedstawiającą aktualny stan monitorowanych obiektów i przekazywania ich w formie elektrycznej na adres mailowy Zamawiającego wskazany w umowie,
w następujących obiektach m.st. Warszawy:
1. plac zabaw przy ul. Ceramicznej,
2. teren sportowo-rekreacyjny Park Magiczna przy ul. Skarbka z Gór,
3. skatepark przy ul. Łączącej,
4. plac zabaw przy ul. Strumykowej,
5. siłownia plenerowa, boisko przy ul. Strumykowej,
6. teren rekreacyjny przy ul. Ruskowy Bród,
7. teren rekreacyjny przy ul. Myśliborskiej,
8. teren Parku Picassa (kamery tężni),
9. teren Parku Henrykowskiego (rejon Wodnego Placu Zabaw),
10. tężnia u zbiegu ul. Olesin i ul. Kobiałka,
oraz od 01.01.2025 roku dodatkowe kamery w dotychczasowych lokalizacjach:
11. teren Parku Henrykowskiego dodatkowa 1 kamera,
12. teren Parku Picassa dodatkowe 5 kamer,
13. teren sportowo-rekreacyjny Park Magiczna przy ul. Skarbka z Gór dodatkowe 6 kamer,
14. teren rekreacyjny przy ul. Ruskowy Bród dodatkowe 3 kamery,
i nowe kamery w kolejnych lokalizacjach:
15. skwer przy zbiegu ulic Krzyżówki/Kowalczyka 4 kamery
16. teren sportowo- rekreacyjny Truskawkowe Pole 3 kamery,
2) obsługę monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego polegającą na:
24 godzinnym monitorowaniu i rejestrowaniu sygnałów lokalnego systemu alarmowego,
monitorowaniu uzgodnionych sygnałów oraz podejmowaniu interwencji poprzez wysyłanie grupy interwencyjnej do obiektów wskazanych przez Zamawiającego,
stosowaniu przewidzianych prawem środków ochrony, stosownie do zaistniałej sytuacji w razie interwencji,
prowadzeniu dziennika dyżurów (każde zdarzenie, zaistniałe w sytuacji zagrożenia, musi być przez pracownika ochrony pełniącego dyżur szczegółowo opisane),
w następujących obiektach m.st. Warszawy:
1. punkt poboru wody przy ul. Ostródzkiej 174,
2. punkt poboru wody przy ul. Mehoffera róg Myśliborskiej,
3. punkt poboru wody przy ul. Porajów 1A,
4. maszynownia Parku Wodnego na terenie rekreacyjnym (Park Henrykowski) przy
ul. Modlińskiej /Dziatwy.
3) zamykanie i otwieranie wejść w okresie od kwietnia do października, polegające na montażu i demontażu łańcuchów i kłódek na furtkach/bramach ogrodzenia w następujących obiektach
m. st. Warszawy:
1. teren sportowo – rekreacyjny przy ul. Skarbka z Gór,
2. teren placu zabaw i siłowni plenerowej między ul. Brzezińską a ul. Henrykowską,
3. teren placu zabaw w parku między ul. Milenijną a ul. Ceramiczną,
4. teren Parku Henrykowskiego przy ul. Klasyków róg Modlińskiej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – OPZ, w załączniku nr 10 do SWZ – Formularz cenowy oraz w załączniku nr 8 do SWZ - wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438396,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438396,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 438396,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOAT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010651168
7.3.3) Ulica: Aleja Armii Ludowej 6 lok. 164
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-571
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOAT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BOAT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322716,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.