Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie nadzoru inwestorskiego dla robót związanych z budynkiem T oraz Tunelem T-3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387193275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Krakowska 110/114
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-256
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 573 167 262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: violetta.szymanska@ilot.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ilot.lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w zakresie lotnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie nadzoru inwestorskiego dla robót związanych z budynkiem T oraz Tunelem T-3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d672dace-4686-41fc-8cef-7ebcf1f2496d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dofinansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) w ramach projektu pn. „Centrum Badawczo-Rozwojowe Innowacyjnych Napędów i Struktur Lotniczych”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ilot.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/2635/wykonanie-nadzoru-inwestorskiego-dla-robot-zwiazanych-z-budynkiem-t-oraz-tunelem-t-33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu korespondencja pomiędzy Wykonawcami, a
Zamawiającym odbywa się drogą elektroniczną. Wszelkie pytania, wnioski, oświadczenia, zawiadomienia, inne dokumenty niż oferta
i składane wraz z ofertą załączniki, należy zgłaszać/składać za pośrednictwem platformy internetowej znajdującej się na stronie:
https://ilot.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/2635/wykonanie-nadzoru-inwestorskiego-dla-robot-zwiazanych-z-budynkiem-t-oraz-tunelem-t-3
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne parametry techniczne
sprzętu do obsługi platformy to:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości minimum 10 Mbps; - komputer klasy PC lub MAC, o następującej
konfiguracji: pamięć min 4GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux,
lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader.
2. Ofertę, oświadczenie wstępne, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp,
przedmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz pełnomocnictwo sporządza się w postaci
elektronicznej, w następujących formatach danych: .txt, .rtf, .pdf, .xps, .odt, .ods, .odp, .doc, .xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv.
Zamawiający zaleca stosowanie plików o rozszerzeniu .pdf używając formatu kwalifikowanego podpisu PAdES. W przypadku gdy
Wykonawca chce załączyć dokument elektroniczny o rozszerzeniu innym niż ww. wtedy powinien podpisać dokument za pomocą
formatu XAdES.
3. Dokumenty i oświadczenia w przedmiotowym postępowaniu przekazuje się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do zachowania elektronicznej formy wymagane jest opatrzenie oferty wraz
z załącznikami kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4. Szczegółowe informacje w zakresie sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji, w tym informacje dotyczące wymogu
użycia podpisu elektronicznego znajdują się w rozdziale XV i XXIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały wskazane w rozdziale XXV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały wskazane w rozdziale XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZLZ.26.177.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 870000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem, a także wsparcie konsultingowe /doradztwo/ i wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w związku z inwestycjami prowadzonymi w budynku T i Tunelu Aerodynamicznym T-3, o których mowa w OPZ na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Lotnictwa (dalej „Inwestycja”) dla n/w zadań::
W zakresie podstawowym:
1) Podstawa obrotowa stanowiska badawczego tunelu Aerodynamicznego T-3 wraz z układem sterowania: (1) dostawa obejmująca wykonanie projektu, dostawę, montaż i uruchomienie podstawy obrotowej stanowiska badawczego tunelu T-3 wraz ze słupami wsporczymi, ruchomą platformą badawczą, układem trawersowania, barierami ochronnymi oraz układem sterowania, a także (2) prace towarzyszące, polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z ww. dostawą,
2) Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa i montaż elementów konstrukcyjnych kształtujących przepływ powietrza w Tunelu Aerodynamicznym T-3 wraz z towarzyszącymi pracami budowalnymi
3) Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i naprawy powłok (zewnętrznej i wewnętrznej) w tunelu T-3 wraz z robotami towarzyszącymi,
W zakresie opcji:
4) Remont hali testów, sterowni wraz z robotami towarzyszącymi, polegający na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z OPCJI w zakresie:- świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem, a także wsparcie konsultingowe /doradztwo/ i wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w związku z inwestycją prowadzoną w budynku T i Tunelu Aerodynamicznym T-3, dla zadania remont hali testów, sterowni wraz z robotami towarzyszącymi, polegający na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych.
2. Usługi objęte OPCJĄ będą wykonane w terminie obowiązywania umowy w wysokości minimum 24 osobodni.
3. Zamawiający może skorzystać z prawa OPCJI (uruchomić opcję) w każdym terminie od dnia podpisania umowy.
4. Skorzystanie z OPCJI wymaga pisemnego poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego.
5. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie z tytułu nie skorzystania z OPCJI lub nie wykorzystania pełnej wartości OPCJI.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:1) posiada zdolność techniczną lub zawodową niezbędną do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, o wartości każdej inwestycji nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN brutto (a w przypadku, jeżeli wartość inwestycji została w umowie wyrażona w walucie obcej – co najmniej równowartość 5 000 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP z dnia wykonania zamówienia);
2) dysponuje osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia - Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej, który powinien posiadać:
uprawnienia do nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy robót branży konstrukcyjno-budowlanej;
w okresie do 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej na co najmniej 3 inwestycjach polegających na budowie/rozbudowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego, o wartości nie mniej niż 5 000 000 zł każdy;
w okresie do 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej na co najmniej 1 inwestycji polegającej na budowie/rozbudowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego wpisanego co najmniej do gminnej ewidencji zabytków lub rejestru zabytków.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą składa w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ – wg treści określonej w załączniku nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą składa w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt 1) SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – wg treści określonej w załączniku nr 5 do SWZ;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w ww. wykazie Wykonawca wykazuje usługi, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wskazaniem Koordynatora spośród wymienionych Inspektorów nadzoru oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg treści określonej w załączniku nr 6 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Szczegółowy sposób złożenia oferty wraz z załącznikami został opisany w rozdziale XV SWZ. Wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie wstępne. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia publicznego oświadczenie składa każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej.
W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, podmiot udostępniający zasoby składa oświadczenie – wg treści określonej w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 2, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie tej osoby do
reprezentowania Wykonawcy.
5. Oświadczenie konsorcjum lub spółki cywilnej składane wraz z ofertą, w którym Wykonawcy występujący wspólnie wykażą, że usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wg treści określonej w załączniku nr 7 do SWZ. Oświadczenie składa każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia.
6. Zobowiązanie lub inny środek dowodowy, o którym mowa w ust. 2 oraz pełnomocnictwo i oświadczenie, o którym mowa w ust. 5 należy sporządzić i podpisać zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XXIV SWZ.
7. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w rozdziale XVII składane jest w oryginale gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Warunki wniesienia wadium zostały określone w rozdziale XVII SWZ.Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w rozdziale XVII składane jest w oryginale gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.2. Wykonawcy występujący wspólnie, dokumentują spełnienie warunków udziału w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego i potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania na zasadach określonych rozdziałach VII-IX SWZ oraz załączają oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale X SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 4 do SWZ.2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w zakresie opisanym w § 14 i § 15 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Pozostałe zmiany umowy Zamawiający może wprowadzić, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności określona w art. 455 ust. 1 pkt 2) do ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ilot.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/2635/wykonanie-nadzoru-inwestorskiego-dla-robot-zwiazanych-z-budynkiem-t-oraz-tunelem-t-3
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Uwaga! Przed złożeniem oferty, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z jego specyfiką i zakresem. Udział w wizji lokalnej jest fakultatywny. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy. Aby wziąć udział w wizji lokalnej należy złożyć Wniosek o uczestnictwo w wizji lokalnej na adresy e-mail wskazane w SWZ.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn.: "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przyłękach" z podziałem na części: Część I: Pełnienie funkcji inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.