eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³owaczówModernizacja boiska sportowego Orlik przy Publicznej Szkole Podstawowej w G³owaczowie



Og³oszenie z dnia 2024-10-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska sportowego Orlik przy Publicznej Szkole Podstawowej w G³owaczowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina G³owaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223646

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 35

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-903

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486231075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@glowaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glowaczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

glowaczow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska sportowego Orlik przy Publicznej Szkole Podstawowej w G³owaczowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7a01135f-86f0-4a8a-8a9d-a7c1b91fffa7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00531828

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035967/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Modernizacja boiska sportowego Orik przy Publicznej Szkole Podstawowej w G³owaczowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00464573

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 803421,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt.
„Modernizacja boiska sportowego Orlik przy Publicznej Szkole Podstawowej w G³owaczowie”.
Wszystkie roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia musz± byæ wykonane zgodnie
z dokumentacj± projektow±. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji,
któr± stanowi± za³±czniki do niniejszej SWZ:
- Dokumentacja projektowa,
- Projekt techniczny,
- Przedmiar robót .
W ramach realizacji zadania modernizacja polegaæ bêdzie na wymianie istniej±cej nawierzchni
z trawy syntetycznej, profilowaniu istniej±cej podbudowy oraz wykonanie nowej nawierzchni z trawy syntetycznej. Wymianie podlegaæ bêd± równie¿ pi³kochywty z siatki polipropylenowej wysoko¶ci 6 m oraz ogrodzenie boiska z siatki powlekanej wysoko¶ci 4 m na ogrodzenie z przêse³ z paneli stalowych zgrzewanych.

2. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowi±zany jest do:
udzielenia minimum 36 miesiêcy gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane i u¿yte do wykonania zamówienia materia³y i wyroby budowlane,
- wykonania dokumentacji inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazania jej Zamawiaj±cemu po zakoñczeniu robót budowlanych,
- przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ z nowych materia³ów budowlanych, na które Wykonawca
dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do u¿ytkowania na ka¿de ¿±danie inspektora nadzoru
oraz przeka¿e je Zamawiaj±cemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia,
- po zakoñczeniu robót, ale przed terminem ich odbioru, nale¿y uporz±dkowaæ plac budowy i oddaæ
go w nale¿ytym stanie, nie gorszym ni¿ przed rozpoczêciem robót,
- uzyskaæ wszelkie wymagane prawem decyzje zezwalaj±ce na u¿ytkowanie obiektu- je¶li s± wymagane.

3. Postanowienia dotycz±ce wykonania przedmiotu umowy:
1) Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± techniczn±. Szczegó³owo z dokumentacjami mo¿na siê zapoznaæ przed z³o¿eniem oferty. Dokumentacja jest dostêpna na stronie internetowej Zamawiaj±cego lub w siedzibie Zamawiaj±cego.
2) Je¿eli w dokumentacji oraz w opisie przedmiotu zamówienia u¿yto nazw wyrobów wskazuj±cych na ich producenta zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie wyrobów równowa¿nych odpowiadaj±cym parametrom technicznym okre¶lonych w dokumentacji.
3) Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu, objêtego przysz³ymi robotami budowlanymi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w celu zapoznania siê z warunkami realizacji tych robót.
4) Przekazanie placu budowy – bêdzie nastêpowaæ w obecno¶ci Wykonawcy, Zamawiaj±cego i Inspektora nadzoru w terminie uzgodnionym przez strony.
5) Materia³y pochodz±ce z rozbiórek istniej±cych elementów stalowych Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu po uprzednim wskazaniu miejsca ich sk³adowania.
6) Wykonawca zobowi±zany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiaj±cego o okoliczno¶ciach mog±cych mieæ wp³yw na niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia wyst±pienia w/w okoliczno¶ci.
7) Wszystkie napotkane przewody podziemne Wykonawca winien zabezpieczyæ. W przypadku ich uszkodzenia nale¿y niezw³ocznie zawiadomiæ o tym fakcie Zamawiaj±cego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonaæ naprawy uszkodzeñ na w³asny koszt.
8) Prowadzone roboty budowlane musz± odbywaæ siê zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, ppo¿., sanitarnymi i przepisami ochrony ¶rodowiska, pod nadzorem osób posiadaj±cych uprawnienia do prowadzenia robót.
9) Wszystkie materia³y i wyroby budowlane u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia musz± byæ nowe oraz musz± byæ dopuszczone do stosowania na terenie RP, a tak¿e musz± spe³niaæ warunki okre¶lone w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( jednolity tekst Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dn. 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania warto¶ci u¿ytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U. 2016 poz. 1966 ze zm.) oraz musz± spe³niaæ warunki okre¶lone w ustawie z dn. 16 kwietnia 2004 r o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz.U. z 2014 r, poz. 883).
10) Wykonawca jest zobowi±zany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególno¶ci do przeciwdzia³ania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody wyrz±dzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
11) O rozpoczêciu robót nale¿y powiadomiæ instytucje bran¿owe, w³a¶cicieli, zarz±dców, u¿ytkowników nieruchomo¶ci przez które lub na których bêd± prowadzone prace, w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego. Wykonawca we w³asnym zakresie pokryje koszt nadzoru w³a¶cicieli lub sieci wed³ug uzgodnieñ.

5. Podwykonawstwo:
1. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci
zamówienia.
3.Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile jest to mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) podwykonawców (wg za³±czonego wzoru formularz ofertowy - za³. nr 1 do SWZ).
4. Powierzenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za
nale¿yte wykonanie zamówienia.

6. Kod Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):

- G³ówny przedmiot zamówienia – 45212200-8 – roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 836612,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1177110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836612,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRO-MAR Marcin Dró¿d¿

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962497473

7.3.3) Ulica: Prózna 5/25

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-107

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 836621,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.