Og³oszenie z dnia 2024-10-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00586314/01 - Wynik z dnia 2024-11-08
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i ci±gów komunikacyjnych (pieszo - rowerowych) na terenie Powiatu ¦widnickiego w sezonie zimowym 2024/2025 - Gmina ¦widnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatswidnik.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i ci±gów komunikacyjnych (pieszo - rowerowych) na terenie Powiatu ¦widnickiego w sezonie zimowym 2024/2025 - Gmina ¦widnik
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d3db271-60c0-4eb5-9dca-be99a62bcc68
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00531995
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00078789/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu ¶widnickiego w sezonie 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3.2. W celu skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie:
przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy Pzp;
przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
przesy³ania odwo³ania/inne;
odbywa siê za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl” i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
3.3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl” poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3.4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl”. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem „platformazakupowa.pl” do konkretnego wykonawcy.
3.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na „platformazakupowa.pl” przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
3.6. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na „platformazakupowa.pl”, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na „platformazakupowa.pl” odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. SZCZEGÓ£Y W SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a. Administratorem pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie jest Powiat ¦widnicki w ¦widniku reprezentowany przez Zarz±d Powiatu w ¦widniku, Mog± siê Pañstwo z nami kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
listownie na adres: Starostwo Powiatowe w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040
poprzez e mail: poczta@powiatswidnik.pl
telefonicznie: 81 468-71-01,
b. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych.
Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
listownie na adres: Powiat ¦widnicki w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040 ¦widnik
poprzez e-mail: iod@powiatswidnik.pl
c. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne
Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) oraz akty wykonawcze to tej¿e ustawy,
ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164).
d. Okres przechowywania danych
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 4 lata: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
e. Komu przekazujemy Pañstwa dane?
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o za mówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Powiat zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
f. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw spoza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie pkt 2).
h. Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g. Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego praw,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y siê skontaktowaæ z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte s± w punktach a i b.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WID.272.72.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Wynajem no¶nika wraz z solark± i p³ugiem ¶rednim do od¶nie¿ania i zwalczania ¶lisko¶ci na drogach – praca wg potrzeb na terenie gminy ¦widnik (2 szt.)
4.3. Przewidywany czas pracy sprzêtu na us³ugi zwi±zane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i ci±gów komunikacyjnych (pieszo - rowerowych) na terenie Powiatu ¦widnickiego w sezonie zimowym 2024/2025 - Gmina ¦widnik:
Zadanie nr 1 – 250 godzin.
4.4. Opis przedmiotu zamówienia: us³uga zimowego utrzymania dróg bêdzie polegaæ na:
zwalczaniu ¶lisko¶ci i od¶nie¿aniu dróg wg poziomu odpowiadaj±cemu standardowi ustalonemu przez Zamawiaj±cego,
utrzymaniu w gotowo¶ci sprzêtu i maszyn z obs³ug± przewidzianych do zimowego utrzymania dróg (materia³y potrzebne do wykonania us³ugi takie jak sól i piasek zapewni Zamawiaj±cy).
4.5. Przyst±pienie pojazdów i sprzêtu za³adowanych materia³em powierzonym przez Zamawiaj±cego do pracy nast±pi, zgodnie z dyspozycj± Zamawiaj±cego (Kierownika Referatu Utrzymania Dróg lub dy¿urnego), w czasie nie d³u¿szym ni¿ 2 godziny od dyspozycji. Wezwanie zostanie zg³oszone telefonicznie i zostanie potwierdzone e-mailowo. Obowi±zkiem Wykonawcy jest za³adunek w³asnego sprzêtu podstawionego do akcji Zimowego Utrzymania Dróg materia³em zakupionym przez Zamawiaj±cego, sk³adowanym na placu bazy materia³owej przy ul. Piaseckiej 144 w ¦widniku. Powy¿sze zadania nale¿y wykonaæ we w³asnym zakresie (koszt i czas za³adunku nie bêdzie uwzglêdniony przez Zamawiaj±cego jako praca sprzêtu.
4.6. Wykonawca przystosuje na w³asny koszt pojazdy do p³ugo – piaskarek i zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Przystosowanie pojazdu do potrzeb zimowego utrzymania dróg oraz demonta¿ osprzêtu po sezonie robót zimowych.
4.7. Strony ustalaj± nastêpuj±ce postanowienia dodatkowe:
w terminie do dnia 1 listopada 2024 r. Wykonawca udostêpni ka¿d± jednostkê sprzêtow± celem monta¿u urz±dzenia lokalizacyjnego GPS, który powinien byæ na sta³e zamontowany w poje¼dzie przez ca³y okres trwania umowy,
monta¿ urz±dzenia lokalizacyjnego GPS zostanie wykonany przez Zamawiaj±cego,
ka¿de urz±dzenie GPS przypisane jest do poszczególnej jednostki sprzêtowej. Wykorzystywanie urz±dzenia do innych celów lub jego demonta¿ stanowi naruszenie umowy.
4.8. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do:
zapewnienia we w³asnym zakresie sta³ej obs³ugi naprawczo – remontowej dla maszyn i ¶rodków transportu - no¶ników i p³ugów,
usuwania wszelkich awarii wynikaj±cych z eksploatacji sprzêtu.
4.9. Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê do wykorzystania powy¿szego urz±dzenia lokalizacyjnego GPS podczas wykonywania us³ugi - bêdzie to podstaw± do rozliczenia czasu pracy, które nast±pi w oparciu o wskazania urz±dzeñ lokalizacyjnych GPS poszczególnych jednostek sprzêtowych.
4.10. Czas pracy bêdzie naliczany od momentu wyjazdu gotowego do ¶wiadczenia us³ugi sprzêtu z terenu bazy materia³owej do momentu zakoñczenia czynno¶ci na drodze powiatowej (dojazd do miejsca za³adunku, czynno¶ci za³adunkowe oraz powrót po zakoñczeniu czynno¶ci do miejsca postoju nie stanowi czasu pracy rozliczanego przez Zamawiaj±cego).
4.11. Wykonawca zapozna siê w Wydziale Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego w ¦widniku z planem zimowego utrzymania dróg w sezonie 2024/2025, w szczególno¶ci ze standardami, sposobem otrzymywania informacji i decyzji Zamawiaj±cego w sprawach prowadzenia prac zimowego utrzymania w terminie do dnia 1 listopada 2024 r.
4.12 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
SZCZEGÓ£Y W SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: Cena brutto
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Wynajem sprzêtu do od¶nie¿ania i zwalczania ¶lisko¶ci na ci±gach komunikacyjnych pieszo-rowerowych (pojazd mechaniczny o masie w³asnej do 3 ton z p³ugiem posiadaj±cym lemiesz gumowy, wyposa¿ony w urz±dzenie do posypywania z regulacj± szeroko¶ci odpowiedniej do szeroko¶ci chodnika) – praca wg potrzeb na terenie Gminy ¦widnik.
4.3. Przewidywany czas pracy sprzêtu na us³ugi zwi±zane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i ci±gów komunikacyjnych (pieszo - rowerowych) na terenie Powiatu ¦widnickiego w sezonie zimowym 2024/2025 - Gmina ¦widnik:
Zadanie nr 2 – 200 godzin.
4.4. Opis przedmiotu zamówienia: us³uga zimowego utrzymania dróg bêdzie polegaæ na:
zwalczaniu ¶lisko¶ci i od¶nie¿aniu dróg wg poziomu odpowiadaj±cemu standardowi ustalonemu przez Zamawiaj±cego,
utrzymaniu w gotowo¶ci sprzêtu i maszyn z obs³ug± przewidzianych do zimowego utrzymania dróg (materia³y potrzebne do wykonania us³ugi takie jak sól i piasek zapewni Zamawiaj±cy).
4.5. Przyst±pienie pojazdów i sprzêtu za³adowanych materia³em powierzonym przez Zamawiaj±cego do pracy nast±pi, zgodnie z dyspozycj± Zamawiaj±cego (Kierownika Referatu Utrzymania Dróg lub dy¿urnego), w czasie nie d³u¿szym ni¿ 2 godziny od dyspozycji. Wezwanie zostanie zg³oszone telefonicznie i zostanie potwierdzone e-mailowo. Obowi±zkiem Wykonawcy jest za³adunek w³asnego sprzêtu podstawionego do akcji Zimowego Utrzymania Dróg materia³em zakupionym przez Zamawiaj±cego, sk³adowanym na placu bazy materia³owej przy ul. Piaseckiej 144 w ¦widniku. Powy¿sze zadania nale¿y wykonaæ we w³asnym zakresie (koszt i czas za³adunku nie bêdzie uwzglêdniony przez Zamawiaj±cego jako praca sprzêtu.
4.6. Wykonawca przystosuje na w³asny koszt pojazdy do p³ugo – piaskarek i zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Przystosowanie pojazdu do potrzeb zimowego utrzymania dróg oraz demonta¿ osprzêtu po sezonie robót zimowych.
4.7. Strony ustalaj± nastêpuj±ce postanowienia dodatkowe:
w terminie do dnia 1 listopada 2024 r. Wykonawca udostêpni ka¿d± jednostkê sprzêtow± celem monta¿u urz±dzenia lokalizacyjnego GPS, który powinien byæ na sta³e zamontowany w poje¼dzie przez ca³y okres trwania umowy,
monta¿ urz±dzenia lokalizacyjnego GPS zostanie wykonany przez Zamawiaj±cego,
ka¿de urz±dzenie GPS przypisane jest do poszczególnej jednostki sprzêtowej. Wykorzystywanie urz±dzenia do innych celów lub jego demonta¿ stanowi naruszenie umowy.
4.8. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do:
zapewnienia we w³asnym zakresie sta³ej obs³ugi naprawczo – remontowej dla maszyn i ¶rodków transportu - no¶ników i p³ugów,
usuwania wszelkich awarii wynikaj±cych z eksploatacji sprzêtu.
4.9. Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê do wykorzystania powy¿szego urz±dzenia lokalizacyjnego GPS podczas wykonywania us³ugi - bêdzie to podstaw± do rozliczenia czasu pracy, które nast±pi w oparciu o wskazania urz±dzeñ lokalizacyjnych GPS poszczególnych jednostek sprzêtowych.
4.10. Czas pracy bêdzie naliczany od momentu wyjazdu gotowego do ¶wiadczenia us³ugi sprzêtu z terenu bazy materia³owej do momentu zakoñczenia czynno¶ci na drodze powiatowej (dojazd do miejsca za³adunku, czynno¶ci za³adunkowe oraz powrót po zakoñczeniu czynno¶ci do miejsca postoju nie stanowi czasu pracy rozliczanego przez Zamawiaj±cego).
4.11. Wykonawca zapozna siê w Wydziale Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego w ¦widniku z planem zimowego utrzymania dróg w sezonie 2024/2025, w szczególno¶ci ze standardami, sposobem otrzymywania informacji i decyzji Zamawiaj±cego w sprawach prowadzenia prac zimowego utrzymania w terminie do dnia 1 listopada 2024 r.
4.12 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
SZCZEGÓ£Y W SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: Cena brutto
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia w/w warunek, je¿eli wyka¿e, i¿, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nale¿ycie wykonuje w ramach tych ¶wiadczeñ nadal wykonywanych, co najmniej dwie us³ugi (2 zamówienia/ 2 umowy/ 2 kontrakty) odpowiadaj±ce swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, o warto¶ci:
dla zadania 1 – minimum 50 000 z³ brutto
dla zadania 2 – minimum 30 000 z³ brutto
oraz udokumentuje, ¿e us³uga ta zosta³a wykonana nale¿ycie. Za us³ugê, odpowiadaj±c± swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, uwa¿a siê us³ugi obejmuj±ce zimowe utrzymanie dróg publicznych w sezonie zimowym (od¶nie¿anie, zwalczanie ¶lisko¶ci).
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane do¶wiadczenie (nie dopuszcza siê sumowania potencja³u wspólników w zakresie do¶wiadczenia). Podobnie w przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie do¶wiadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadaæ do¶wiadczenie opisane powy¿ej. SZCZEGÓ£Y W SWZ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej nale¿y z³o¿yæ:
wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
SZCZEGÓ£Y W SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu nale¿y z³o¿yæ:
o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniach.
SZCZEGÓ£Y W SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia,
b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie. SZCZEGÓ£Y W SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy pod rygorem niewa¿no¶ci mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony.2. Dopuszcza siê zmiany postanowieñ zawartej umowy w zakresie terminu jej wykonania, w przypadkach:
a) wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych,
b) dzia³ania si³y wy¿szej,
c) wyst±pienia zamówieñ dodatkowych niezbêdnych dla prawid³owego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia. SZCZEGÓ£Y W ZA£¡CZNIKU
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/992774
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-14 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- ¦wiadczenie us³ugi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej p³ywalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku w 2025 roku (2)
- Us³uga odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu dla zespo³ów MKS Avia ¦widnik sekcji pi³ki no¿nej oraz pi³ki siatkowej w 2025 roku
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku
- Kompleksowa us³uga utrzymania czysto¶ci w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia w ¦widniku
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- US£UGA UTRZYMANIA CZYSTO¦CI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIÑSKIEGO CENTRUM ¦WIADCZEÑ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprz±tanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnêtrznych i zieleni Oddzia³u regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w Gdañsku oraz podleg³ych Placówek Terenowych.
- Us³uga utrzymania czysto¶ci budynku i posesji S±du Rejonowego w Kro¶nie Odrzañskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydzia³ów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Od¶nie¿anie i zwalczanie ¶lisko¶ci nawierzchni na terenach bêd±cych w³asno¶ci± Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rz±¶nik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowi±cych zasób komunalny gminy, administrowanych i zarz±dzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.