eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa testów psychologicznych, narzędzi diagnostycznych, sprzętu medycznego i pomocy dydaktycznych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa testów psychologicznych, narzędzi diagnostycznych, sprzętu medycznego i pomocy dydaktycznych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4652e44-82e2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa testów psychologicznych, narzędzi diagnostycznych, sprzętu medycznego i pomocy dydaktycznych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4652e44-82e2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118441/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa testów psychologicznych, narzędzi diagnostycznych, sprzętu medycznego, laboratoryjnego i pomocy dydaktycznych w ramach kierunku psychologia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494051

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/37/2084/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277946,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I - Dostawa testów psychologicznych i narzędzi diagnostycznych.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów psychologicznych i narzędzi diagnostycznych, w tym:
a) WISC®-V - Skala Inteligencji Wechslera dla Dzieci® – 9 kpl.
b) LEITER-3 Międzynarodowa Wykonaniowa Skala Leitera – 9 kpl.
c) IDS-2 Skale Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży – 9 kpl.
d) CFT 3 Neutralny Kulturowo Test Inteligencji – wersja 3 – 9 kpl.
e) CFT 1-R Neutralny Kulturowo Test Inteligencji Cattella – 9 kpl.
f) CFT 20-R Neutralny Kulturowo Test Inteligencji Cattella – 9 kpl.
g) KBPK-R Kwestionariusz do Badania Poczucia Kontroli – 9 kpl.
h) Test ABAS-3 System Oceny Zachowań Adaptacyjnych – 9 kpl.
i) WAIS-R(PL), Skala Inteligencji Wechslera dla Dorosłych – 9 kpl.
j) MHLC Wielowymiarowa Skala Umiejscowienia Kontroli Zdrowia – 9 kpl.
k) CSQ - Kwestionariusz Strategii Radzenia Sobie z Bólem – 9 kpl.
l) IZZ - Inwentarz Zachowań Zdrowotnych – 9 kpl.
m) CISS - Kwestionariusz Radzenia Sobie w Sytuacjach Stresowych – 9 kpl.
2) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym szczegółowy opis zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, warunki gwarancji, miejsce dostawy, opis kryteriów oceny równoważności określony został w OPZ oraz w Projekcie umowy. Narzędzia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry i funkcjonalności wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych

4.5.5.) Wartość części: 258500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część II - Dostawa sprzętu medycznego do terapii psychologicznej.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, w tym:
a) Zestaw do badania fal mózgowych metodą EEG Biofeedback – 1 zestaw
b) Zestaw do pomiaru przepływu krwi w mózgu metodą HEG-Biofeedback – 1 zestaw
c) Zestaw do synchronizacji oddechu z pracą serca metodą RSA Biofeedback – 1 zestaw
d) Zestaw stacjonarny do treningu słuchowego Metodą Warnkego – 1 zestaw
e) Zestaw przenośny do treningu słuchowego Metodą Warnkego – 2 zestawy
2) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym szczegółowy opis zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, warunki gwarancji, miejsce dostawy, opis kryteriów oceny równoważności określony został w OPZ oraz w Projekcie umowy. Narzędzia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry i funkcjonalności wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124000-5 - Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 53300 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część III - Dostawa sprzętu medycznego do diagnozy zaburzeń zmysłów.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, w tym:
a) Widełki stroikowe – 3 zestaw
b) Miernik do pomiaru reakcji na bodźce wzrokowe i słuchowe – 1 szt.
c) Równoważnia z wirującą tarczą – 1 szt.
d) Stereometr elektroniczny – 1 szt.
e) Dolorimetr – 3 szt.
f) Cyfrowy dynamometr – 3 szt.
g) Monofilament z kompletem włókien – 3 zestawy.
h) Włókna do monofilamentu – 10 kpl.
i) Przyrząd do badania czucia dwupunktowego Touch Test – 3 szt.
j) Przyrząd do badania czucia temperatury Tip-Therm – 3 szt.
2) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym szczegółowy opis zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, warunki gwarancji, miejsce dostawy, opis kryteriów oceny równoważności określony został w OPZ oraz w Projekcie umowy. Narzędzia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry i funkcjonalności wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124000-5 - Urządzenia i wyroby diagnostyczne i radiodiagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 21800 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część IV - Dostawa pomocy dydaktycznych.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, w tym:
a) Klocki matematyczne typ 1 – 3 zestawy
b) Klocki matematyczne typ 2 – 3 zestawy
c) Tablice Ishihary – 1 kpl.
2) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym szczegółowy opis zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, warunki gwarancji, miejsce dostawy, opis kryteriów oceny równoważności określony został w OPZ oraz w Projekcie umowy. Narzędzia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry i funkcjonalności wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 2500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257730,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257730,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257730,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Testów Psychologicznych PTP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140607222

7.3.3) Ulica: Belwederska 6a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-762

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257730,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53930 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53930 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53930 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biomed Neurotechnologie Sp. z o.o Sp. J

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021685326

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 2/7

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-541

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53930 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie Części III w przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę przez Wykonawcę GPE PSYCHOTRONICS MIECZYSŁAW WOJCIECH KORCHUT ul. Przemysłowa 55 43-100 Tychy za cenę 9 940,00 zł. Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie:
a) art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) ustawy PZP: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń,
b) art. 226 ust. 1 pkt. 8) w związku z art. 224 ust. 6 ustawy PZP: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2194,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2194,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2194,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100283710

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2194,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.