eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorkowiceZakup wyposa¿enia dla Szko³y Muzycznej w Ruszkowicach - zakup i dostawa mebli



Og³oszenie z dnia 2024-10-04

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposa¿enia dla Szko³y Muzycznej w Ruszkowicach – zakup i dostawa mebli

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Borkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223540

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ks.Jana Wi¶niewskiego 42

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Borkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-422

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: +486757910

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaborkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: borkowice.bip.gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposa¿enia dla Szko³y Muzycznej w Ruszkowicach – zakup i dostawa mebli

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d10cfc24-a4e3-4fc6-80c5-4678f69d1275

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00532068

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039813/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Zakup wyposa¿enia dla Szko³y Muzycznej w Ruszkowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d10cfc24-a4e3-4fc6-80c5-4678f69d1275

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e Zamówienia, która jest
dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e Zamówienia jest bezp³atne.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami mo¿liwa jest tak¿e poprzez
email: inwestycje@gminaborkowice.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-
Zamówienia): ezamowienia.gov.pl
5. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj
postêpowania/konkursy”) z wykorzystaniem dostêpnych filtrów.
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
7. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia
okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje
zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
8. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.
U. z 2020 poz.2415).
10. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, ww. regulacje nie bêd± mia³y
bezpo¶redniego zastosowania.
11. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH /RODO/
W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pañstwu prawach z tym zwi±zanych:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy Borkowice jest: Wójt Gminy Borkowice, siedziba
Administratora: Borkowice, ul. ks. Jana Wi¶niewskiego 42, 26 – 422 Borkowice; tel. (48) 675-79-10.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych – Pani± Agnieszkê Radtke, z któr± mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich
sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych poprzez przes³anie wiadomo¶ci e-mail: iod@gminaborkowice.pllub
tradycyjn± poczt± na wy¿ej podany adres urzêdu.
3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja obowi±zków Wójta Gminy Borkowice na³o¿onych przez
przepisy prawa, w tym w szczególno¶ci: ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorz±dzie gminnym oraz innych przepisów prawa, w
tym tak¿e prawa miejscowego, nak³adaj±ce na Wójta realizacjê zadañ publicznych. Podanie danych wynikaj±cych z przepisów
prawa jest obowi±zkowe.
4. Podstaw± przetwarzania danych osobowych w zwi±zku z wykonywaniem zadañ realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania w³adzy publicznej jest art. 6 ust. 1 lit. e RODO oraz w przypadku danych osobowych szczególnie chronionych – art. 9
ust. 2 lit. g, gdy przetwarzanie jest niezbêdne ze wzglêdów zwi±zanych z wa¿nym interesem publicznym.
5. Administrator przetwarza Pañstwa dane osobowe w ¶ci¶le okre¶lonym, minimalnym zakresie niezbêdnym do osi±gniêcia celów, o
których mowa powy¿ej.
6. Administrator na mocy przepisów prawa uprawniony jest do pozyskiwania i przetwarzania danych osobowych z zasobów
(rejestrów) administracji publicznej.
7. W szczególnych sytuacjach Administrator mo¿e przekazaæ/powierzyæ Pañstwa dane innym podmiotom. Podstaw±
przekazania/powierzenia danych s± przepisy prawa (np. inne jednostki gminne, wymiar sprawiedliwo¶ci, administracja skarbowa,
instytucje zwi±zane z obs³ug± szeroko pojêtych funduszy unijnych, podmioty zwi±zane z obs³ug± sfery socjalnej – m.in. ZUS,
PFRON, GOPS/MOPS) lub umowy powierzenia danych do przetwarzania z podmiotami ¶wiadcz±cymi us³ugi na rzecz
Administratora. Odbiorc± danych osobowych bêd± uprawnione podmioty na podstawie przepisów prawa lub podmioty ¶wiadcz±ce
us³ugi Administratorowi na podstawie odrêbnych umów.
8. Dane osobowe przetwarzane przez Gminê Borkowice przechowywane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji celu dla jakiego
zosta³y zebrane, zgodnie z terminami archiwizacji okre¶lonymi przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w tym
Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Ka¿da osoba, z wyj±tkami zastrze¿onymi przepisami prawa, ma mo¿liwo¶æ:
• dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych oraz otrzymania ich kopii,
• ¿±dania ich sprostowania,
• usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania,
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
10. Przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pañstwa danych
osobowych przez Gminê Borkowice. Organem w³a¶ciwym dla ww. skargi jest: Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11. Przetwarzanie danych osobowych nie podlega zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
12. Dane nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich ani organizacji miêdzynarodowych z wyj±tkiem przypadków przekazywania
danych na podstawie umów miêdzynarodowych, których stron± jest Rzeczpospolita Polska.
13. O szczegó³ach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowi±zku lub dobrowolno¶ci ich podania oraz
potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, informowani Pañstwo bêdziecie przez merytoryczn± komórkê Administratora
Danych prowadz±c± przetwarzanie oraz przez inspektora ochrony danych.
14.Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. "Zakup wyposa¿enia dla Szko³y Muzycznej w
Ruszkowicach – zakup i dostawa mebli”
prowadzonym w trybie podstawowym;
15. W sprawach nieuregulowanych niniejszym paragrafem, zastosowanie bêd± mia³y przepisy Kodeksu cywilnego, rozporz±dzenia
RODO, Ustawy o ochronie danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.14/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wyposa¿enia dla Szko³y Muzycznej w Ruszkowicach – zakup i dostawa mebli”.
Biurko z szufladami – 11 sztuk
Fotel biurowy obrotowy – 13 sztuk
Szafa do sal lekcyjnych- 11 sztuk
£awka szkolna pojedyncza regulowana – 16 sztuk
£awka szkolna podwójna regulowana – 8 sztuk
Krzes³o szkolne regulowane w zakresie 2-4 –16 sztuk
Krzes³o szkolne regulowane w zakresie 4-6 – 16 sztuk
Obrotowy wieszak do szatni – 15 sztuk
Szafa biurowa - 3 sztuki
Biurko - 1 sztuka
Szafka na drukarkê i niszczarkê – 1 sztuka
Szafa - 4 sztuki
Stó³ - 1 sztuka
Krzes³o konferencyjne – 8 sztuk
Wyk³adzina dywanowa – 4 sztuki
Tablica sucho¶cieralna w piêcioliniê- 2 sztuki
Lustro – 1 sztuka
Komoda – 1 sztuka
Rega³ magazynowy – 10 sztuk

2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±czniku nr 10 do niniejszej SWZ – Specyfikacja Techniczna.

3. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia by³ fabrycznie nowy, wolny
od wszelkich wad i uszkodzeñ, nie posiada³ ¿adnych ¶ladów u¿ytkowania i nie by³ przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczane wyposa¿enie musi byæ kompletne i gotowe do u¿ytkowania oraz musi posiadaæ wszelkie wymagane przepisami prawa polskiego certyfikaty i/lub ¶wiadectwa i/lub atesty i/lub inne dokumenty po¶wiadczaj±ce dopuszczenie do obrotu na rynku polskim. Powy¿sze dokumenty wykonawca z³o¿y Zamawiaj±cemu na etapie dostawy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39113000-7 - Ró¿ne siedziska i krzes³a

44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe

38622000-1 - Lustra

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie opisuje warunku udzia³u.
2) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
a) Wiedza i do¶wiadczenie.
Jako spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu zostan± ocenieni wykonawcy, którzy wyka¿±:
wykona³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedn± dostawê w ramach jednej umowy (jednego zadania) polegaj±c± na dostawie
co najmniej jednego zamówienia mebli biurowych lub szkolnych o warto¶ci minimum 30 000,00 z³ brutto
Przez dostawy Zamawiaj±cy rozumie dostawy zrealizowane jednorazowo w ramach umowy/umów z jednym Zamawiaj±cym
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane,
oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, s±
referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku
¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie dokonuje okre¶lenia sposobu spe³niania warunku.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych
przez wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA.
4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej
i finansowej w zakresie ubezpieczenia wykonawcy od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia bêdzie spe³niony, je¿eli jeden z tych wykonawców wyka¿e posiadanie ubezpieczenia
od odpowiedzialno¶ci cywilnej na wymagan± przez zamawiaj±cego sumê gwarancyjn± ubezpieczenia.
5) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (Za³±cznik nr 5 do SWZ).
3. W terminie sk³adania ofert wykonawca ma obowi±zek z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w
postêpowaniu wg Za³±cznika nr 4 do SWZ.
4. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych
¶rodków dowodowych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Aktualizuj±cego
o¶wiadczenia o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp – wg Za³±cznika nr 8
SWZ.
W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej aktualizuj±ce o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, którzy z³o¿yli ofertê wspóln±.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y
wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone
przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s±
wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów -
o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne
dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 7 do SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykaz o¶wiadczeñ w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (rozdzia³ V ust. 1 niniejszej SWZ)– SK£ADANE DO OFERTY:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu zgodne z za³±czonymi wzorami. Za³±cznik nr 3 SWZ
Za³±cznik nr 4 SWZ
2) zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w art. 118 ust 3 i ust. 4 ustawy PZP oraz o¶wiadczenie o braku
podstaw wykluczenia z postêpowania – je¿eli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego Za³±cznik nr
5 SWZ
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw
wykluczenia (Za³±cznik nr 3) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W zakresie spe³nienia
warunków udzia³u w postêpowaniu o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców oferty wspólnej, z tym, ¿e w tre¶ci
o¶wiadczenia nale¿y wskazaæ, który z wykonawców oferty wspólnej spe³nia dany warunek udzia³u w postêpowaniu i wykona
robotê budowlan± – art. 117 ust 4 ustawy pzp (Za³±cznik nr 4).
4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w ofercie (pkt 5).
5) Pe³nomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do sk³adania o¶wiadczeñ w imieniu wykonawcy,
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby czy z³o¿eniu oferty wspólnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy wniesienia wadium.
1.1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 1000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych)
1.2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299)
1.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ wy³±cznie przelewem na Rachunek Bankowy: BS. Przysucha . Filia
Borkowice nr-26914510793100037420000011. z adnotacj±: „wadium przetargowe ZP.14/2024“ , w takim terminie, aby
najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert – okre¶lonym w punkcie XII ust.1 SWZ – ¶rodki finansowe z tytu³u wadium
znajdowa³y siê na wskazanym wy¿ej rachunku Zamawiaj±cego.
1.4. Pozosta³e, niepieniê¿ne formy wadium wymienione powy¿ej nale¿y przekazaæ zamawiaj±cemu orygina³ w postaci
elektronicznej z ofert±.
1.5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowi±ca formê wniesienia wadium, winna spe³niaæ co najmniej
nastêpuj±ce wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy)
1.5.1. ustalaæ beneficjenta gwarancji, tj. Gminê Borkowice,
1.5.2. okre¶laæ kwotê gwarantowan± w wysoko¶ci: 1000 z³
1.5.3. okre¶laæ przedmiot gwarancji (wynikaj±cy z SWZ),
1.5.4. byæ gwarancj± nie odwo³ywaln±, bezwarunkow±, p³atn± na ka¿de ¿±danie.
1.5.5. 1.Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7dni od dnia wyst±pienia jednej z
okoliczno¶ci:
1)up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3)uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na
czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
2. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1)który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2)którego oferta zosta³a odrzucona;
3)po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego o oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4)po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo
nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
3.Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust.2, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz
z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX. PZP.
4.Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na
którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
5.Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi
o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) Zmiana umowy mo¿e byæ dokonana w przypadkach ustawowo dopuszczalnych przepisem art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w okoliczno¶ciach przewidzianych w niniejszej umowie.
2) Zmiany, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego, tj.:
a) Zmiana terminów przewidzianych w umowie, wywo³ana wyst±pieniem si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ dostawy. Si³a wy¿sza, o której mowa to zdarzenie niezale¿ne od Wykonawcy, niestanowi±ce jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec, ani któremu nie mog³y przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwiaj± Wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zania wynikaj±cego z niniejszej umowy albo maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ realizacji us³ugi. Strony za okoliczno¶ci si³y wy¿szej uznaj±: og³oszone stany klêski ¿ywio³owej, w tym powód¼ i trzêsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, dzia³ania wojenne lub og³oszenie stanu wojennego lub wyj±tkowego, atak/zagro¿enie terrorystyczne, epidemie, gwa³towne zjawiska atmosferyczne. Je¿eli wskutek si³y wy¿szej Wykonawca nie bêdzie móg³ wykonywaæ swoich obowi±zków umownych w ca³o¶ci lub czê¶ci, niezw³ocznie powiadomi o tym Zamawiaj±cego. W takim przypadku Strony uzgadniaj± sposób i zasady dalszego wykonywania umowy lub umowa zostaje rozwi±zana.
3) Zmiany danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) Stron i osób reprezentuj±cych Strony (w szczególno¶ci z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych),
4) Zmiany wpisów w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotycz±ce Wykonawcy,
2. Zmiany Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Zmiana Umowy nie powoduje konieczno¶ci zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-16 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

cd. IX. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z
Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania
korespondencji elektronicznej
12. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, (nie dotyczy sk³adania ofert i wniosków),pomiêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów, o których
mowa w ust. 10, oraz przekazywanie informacji odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do
komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj
za³±cznik”).W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± PZP lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w
sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub
wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
13. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy
do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w
podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
15. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi150 MB (wielko¶æ ta
dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia
oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy
mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn±
poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
18. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na
adres e-mail: inwestycje@gminaborkowice.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w
postêpowaniu).
19. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim.
20. Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest:
Pan Zdzis³aw ¦wierczyñski - Kierownik Referatu Zamówieñ Publicznych i Inwestycji , tel. (48) 675-7960 w 106
w terminach: poniedzia³ek – pi±tek w godzinach od 7.30 do 15.30
21. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego
postêpowania ZP.14/2024
22. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
23. Zamawiaj±cy jest obowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu
sk³adania odpowiednio ofert, pod warunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej
ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania odpowiednio ofert.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.