Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00465307/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
- 2024/BZP 00005034/01 - Wynik z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
357.2023 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby jednostek UJ w podziale na cztery części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 663 39 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.zyrkowska@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
357.2023 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby jednostek UJ w podziale na cztery części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d03007c-749a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465307
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.357.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16504,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – dostawa jednej sztuki (1) projektora przenośnego na potrzeby Katedry Prawa Rzymskiego UJ4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 3390,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – dostawa dwóch (2) sztuk skanerów na potrzeby Instytutu Historii Sztuki UJ4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – dostawa jednej (1) sztuki skanera do książek na potrzeby Instytut Muzykologii UJ4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 3500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – dostawa jednej (1) sztuki komputera przenośnego na potrzeby Instytut Fizyki UJ4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 6414,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tej części na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy PZP, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP odrzuca ofertę nr 3 AV Multimedia Małysz i Spółka Sp. J., ul. Głowackiego 7/7, 25-368 Kielce, NIP: 657-250-68-21, ponieważ treść oferty Wykonawcy jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zgodnie z zapisami SWZ, Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci: opisu/ów technicznego/ych sporządzonych przez producenta i/lub wydruk/i ze stron internetowych producenta, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ (Załącznik nr A do SWZ). Wykonawca nie załączył do oferty wyżej wskazanych dokumentów, a załączył jedynie opis sporządzony przez siebie. W dniu 17 listopada 2023 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia powyższych przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w Rozdziale IV SWZ. W wyznaczonym na uzupełnienie terminie Wykonawca nie przesłał Zamawiającemu wymaganych przedmiotowych środków dowodowych. W związku z powyższym treść złożonej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3896,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3896,95
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tej części na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy PZP, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zamawiający odrzuca ofertę nr 1 Wykonawcy Syriana Joanna Fischer, ul. Porębskiego 28/17, 80-180 Gdańsk, NIP: 585-108-88-42, ponieważ treść oferty Wykonawcy jest niezgodna z warunkami zamówienia. Z godnie z zapisami SWZ, Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci: opisu/ów technicznego/ych sporządzonych przez producenta i/lub wydruk/i ze stron internetowych producenta, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ (Załącznik nr A do SWZ). Wykonawca nie załączył do oferty wyżej wskazanych dokumentów, a załączył jedynie opis sporządzony przez siebie. W dniu 17 listopada 2023 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia powyższych przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w Rozdziale IV SWZ. W wyznaczonym na uzupełnienie terminie Wykonawca nie przesłał Zamawiającemu wymaganych przedmiotowych środków dowodowych. W związku z powyższym treść złożonej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP. Zamawiający odrzuca ofertę nr 2 Wykonawcy Aerios Rafał Komarnicki, ul. Planetowa 50, 04-830 Warszawa, NIP: 526-109-31-09 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy PZP, bowiem jest niezgodna z warunkami zamówienia- skaner zaoferowany przez Wykonawcę jest niezgodny z opisanymi przez Zamawiającego wymaganiami w punkcie 19 Załącznika nr A do SWZ, w którym wymagane jest zasilanie przez USB, podczas gdy oferowany sprzęt w specyfikacji ma wyszczególniony adapter DC-IN, co oznacza, że jest zasilany z sieci elektrycznej. Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP ofertę nr 3 AV Multimedia Małysz i Spółka Sp. J., ul. Głowackiego 7/7, 25-368 Kielce, NIP: 657-250-68-21, ponieważ treść oferty Wykonawcy jest niezgodna z warunkami zamówienia. Z godnie z zapisami SWZ, Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci: opisu/ów technicznego/ych sporządzonych przez producenta i/lub wydruk/i ze stron internetowych producenta, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ (Załącznik nr A do SWZ). Wykonawca nie załączył do oferty wyżej wskazanych dokumentów, a załączył jedynie opis sporządzony przez siebie. W dniu 17 listopada 2023 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia powyższych przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w Rozdziale IV SWZ. W wyznaczonym na uzupełnienie terminie Wykonawca nie przesłał Zamawiającemu wymaganych przedmiotowych środków dowodowych. W związku z powyższym treść złożonej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3813,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w tej części na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy PZP, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zamawiający odrzuca ofertę nr 1 Syriana Joanna Fischer, ul. Porębskiego 28/17, 80-180 Gdańsk, NIP 585-108-88-42, ponieważ treść oferty Wykonawcy jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zgodnie z zapisami SWZ, Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci: opisu/ów technicznego/ych sporządzonych przez producenta i/lub wydruk/i ze stron internetowych producenta, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ (Załącznik nr A do SWZ). Wykonawca nie załączył do oferty wyżej wskazanych dokumentów, a załączył jedynie opis sporządzony przez siebie. W dniu 17 listopada 2023 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia powyższych przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w Rozdziale IV SWZ. W wyznaczonym na uzupełnienie terminie Wykonawca nie przesłał Zamawiającemu wymaganych przedmiotowych środków dowodowych. W związku z powyższym treść złożonej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP. Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP ofertę nr 3 Wykonawcy AV Multimedia Małysz i Spółka Sp. J., ul. Głowackiego 7/7, 25-368 Kielce, NIP: 657-250-68-21, ponieważ treść oferty Wykonawcy jest niezgodna z warunkami zamówienia. Z godnie z zapisami SWZ, Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci: opisu/ów technicznego/ych sporządzonych przez producenta i/lub wydruk/i ze stron internetowych producenta, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ (Załącznik nr A do SWZ). Wykonawca nie załączył do oferty wyżej wskazanych dokumentów, a załączył jedynie opis sporządzony przez siebie. W dniu 17 listopada 2023 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia powyższych przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w Rozdziale IV SWZ. W wyznaczonym na uzupełnienie terminie Wykonawca nie przesłał Zamawiającemu wymaganych przedmiotowych środków dowodowych. W związku z powyższym treść złożonej oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) oraz art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9495,60 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia 3 przejść dla pieszych przy ul. Bochenka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa chodnika przy ul. Olszanickiej po stronie północnej na odc. od ul. Insurekcji Kościuszkowskiej do posesji nr 34.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Budowa oświetlenia przy ul. Nad Drwiną" w trybie zaprojektuj i zbuduj.
- Obsługa XV Międzynarodowej Konferencji ŚRODKI SMAROWE 2025 organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 20-22 października 2025 r.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65
- REMONT DACHU NAD BUDYNKIEM JADALNI I AULI W CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GOŁKOWICACH GÓRNYCH
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- Zakup komputerów dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.