Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zimowe oczyszczenie ulic i chodników w pasach drogowych ulic gminnych na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD PRASKICH TERENÓW PUBLICZNYCH W DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011312165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wenantego Burdzińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48222774600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zptp@um.warszwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zptp.ezamawiajacy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe oczyszczenie ulic i chodników w pasach drogowych ulic gminnych na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-235d7c18-f517-43ae-9ab7-1f877ca432d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023915/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Zimowe oczyszczanie ulic i chodników w pasach ulic gminnych na terenie Dzielnicy Praga - Północ m.st. Warszawy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zptp.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.zptp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące klauzuli (RODO) znajdują się w rozdziale
I pkt 8 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące klauzuli (RODO) znajdują się w rozdziale
I pkt 8 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPTP-ZP.271.TP.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Zimowe oczyszczanie ulic i chodników w pasach drogowych ulic gminnych na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy”.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Mechaniczne odśnieżanie,
2) Ręczne odśnieżanie chodników i przejść dla pieszych,
3) Ręczne odśnieżanie jezdni,
4) Ręczne odśnieżanie miejsc parkingowych i zatok,
5) Ręczne odśnieżanie miejsc parkingowych SPPN,
6) Usunięcie śniegu wraz z wywozem i kosztami zwałki,
7) Oczyszczanie wpustów deszczowych ze śniegu/lodu,
8) Ręcznie oczyszczenie terenów z pozostałości po zimowych akcjach odśnieżania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust.1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość skorzystania z dodatkowych usług w ramach „prawa opcji”.W wariancie opcjonalnym przewiduje się, w okresie obowiązywania umowy, wykonywanie tożsamych usług co w zamówieniu podstawowym w dodatkowych terminach uzależnionych od występujących sytuacji zleconych przez Zamawiającego.
Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji do końca okresu realizacji Umowy, o ile Wykonawca otrzyma zawiadomienie od Zamawiającego, że zamierza korzystać z prawa opcji, nie później niż do dnia 01.03.2025r.
Szczegółowy zakres opcji, rodzaj, wartość oraz okoliczności skorzystania
z prawa opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100 punktowej przez komisję przetargową. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zlecenie w godzinach dziennych
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zlecenie w godzinach nocnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:1) Doświadczenia wykonawcy,
2) Potencjału technicznego wykonawcy,
Ad. 1 Minimalne wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na zimowym utrzymaniu ulic i chodników w pasach drogowych o wartości nie mniejszej 100 000,00 zł brutto.
Ad. 2 Minimalne wymagania dotyczące potencjału technicznego Wykonawcy:
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, gwarantującym realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje/będzie dysponował:
a) dwoma (2 szt.) samochodami ciężarowymi spełniającymi standardy emisji spalin na poziomie normy EURO6 wraz z osprzętem do odśnieżania i posypywania - pług w systemie roboczym o szerokości od 2,4m do 2,5m.
b) dwoma (2 szt.) samochodami ciężarowymi spełniającymi standardy emisji spalin na poziomie normy co najmniej EURO5 wraz z osprzętem do odśnieżania i posypywania – pług w systemie roboczym o szerokości od 1,8m do 2,0m.
c) jedną (1szt.) ładowarką o masie do 3,5 t.
d) jednym (1szt.) samochodem ciężarowym do wywozu śniegu/lodu spełniającym standardy emisji spalin na poziomie normy co najmniej EURO5 o dopuszczalnej masie całkowitej do 8 t.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego ( Załącznik nr 9 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wykaz usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ,
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami. – wykaz narzędzi stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Kosztorys ofertowy – Załącznik nr 1a do SWZ.2) Potwierdzenie wniesienia wadium/wadium.
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego o treści zgodnej z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł.2) Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w rozdziale II pkt 13 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-15 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego dostępna pod adresem: www.zptp.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa dwóch pojazdów z nadwoziem typu pickup i z napędem 4 x 4 dla Centrum do Spraw Zdarzeń Radiacyjnych, Państwowej Agencji Atomistyki w podziale na części
- Zakup usługi transmisji danych za pośrednictwem dedykowanego punktu dostępowego tzw. prywatnego APN, nr postępowania 193/BŁiI/24/MR
- świadczenie usługi opieki serwisowej nad systemami AMMS i InfoMedica firmy Asseco
- Zakup mebli biurowych do Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 49/ZP/24.
- 734/2024 Świadczenie usług w zakresie koszenia, sprzątania liści z pasów drogowych i odsłonięcia skrajni z wycięciem odrostów ze 150 drzew na terenie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostawa 960 m2 fabrycznie nowej wykładziny dywanowej, obiektowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna - Rejon III
- Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2024/2025 z podziałem na części
- ,,Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszo-rowerowych przy drogach gminnych oraz parkingów na terenie Gminy Bobrowniki"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Brzesko w sezonie 2024-2025.
- Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, przystanków, przejść i placów na terenie miasta Jasła w sezonie zimowym 2024/2025.
- Zimowe utrzymanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła w sezonie zimowym 2024/2025 - cz.2
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.