eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup zestawu sztankietów na estradę Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup zestawu sztankietów na estradę Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokolska 2

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-084

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323511719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia-slaska.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia-slaska.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup zestawu sztankietów na estradę Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb1448a9-93ae-4f11-aaa5-94257ed1e51b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206914/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup elementów techniki scenicznej na estradę Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - zestaw sztankietów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_slaska

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/pn/filharmonia_slaska.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest posiadać konto na
Platformie zakupowej. Rejestracja i utrzymanie konta oraz korzystanie z Platformy zakupowej są bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie na www.platformazakupowa.pl. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty wynosi 150 MB. Do złożenia oferty, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 uPzp oraz innych oświadczeń i dokumentów obowiązkowa jest forma elektroniczna lub postać elektroniczna, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w Rozdziale 9 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest Zamawiający.
2. Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: iod@filharmonia-slaska.eu.
3. Dane osobowe Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 RODO
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 uPzp.
5. Dane osobowe osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania.
6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z upup.
7. W odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Osoby uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu posiadają:
a) prawo dostępu do danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących na podstawie art. 15 RODO.
b) W przypadku zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, gdy wykonanie przez Zamawiającego obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać dodatkowych informacji, np. nazwy lub daty zakończonego
postępowania.
c) prawo do sprostowania przez Wykonawcę uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu danych osobowych na podstawie art. 16 RODO ;
d) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy i osobom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sprawie naruszenia przepisów RODO dotyczących:
a) prawa do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż pod-stawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców i osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/ZP/AT/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu 2 sztankietów na estradę Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego . Przedmiot zamówienia obejmuje prace projektowe, dostawę, instalację i uruchomienie urządzeń, a także niezbędne roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne, elektryczne i
teletechniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga minimum 2-letniego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną w obiekcie. Wizja lokalna może odbyć się w terminie od 07 do 11 października 2024 roku w godzinach 9:00 – 14:00. Dokładną godzinę odbycia wizji lokalnej Wykonawca ustali z Zamawiającym za pośrednictwem korespondencji na Platformie zakupowej. Przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest obowiązkowe pod rygorem odrzucenia oferty, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Lista Wykonawców, którzy odbyli wizję lokalną zostanie upubliczniona na stronie prowadzonego postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenia Komisja na podstawie przyjętych następujących kryteriów:
a) Cena (C) - 60 pkt
b) Okres gwarancji (G) - 20 pkt
c) Czas usunięcia awarii (S) - 20 pkt

Zasady przyznawania punktów:
a) Punktacja za oferowaną cenę (C):
C= (min. wartość ceny w ofertach (zł) / wartość ceny z badanej oferty (zł)) x 60 pkt

b) Punktacja za oferowany okres gwarancji (G) w miesiącach:
G = (okres gwarancji w badanej ofercie (m-ce) / maks. okres gwarancji (m-ce)) x 20 pkt
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.

c) Punktacja za oferowany czas usunięcia awarii (S) w godzinach:
S = (min. czas usunięcia awarii (godz.) / czas usunięcia awarii w badanej ofercie (godz.)) x 20 pkt
Maksymalny czas usunięcia awarii wynosi 36 godzin.

Ocena końcowa oferty W zostanie wyliczona ze wzoru: W= C + G + S
gdzie:
C - punkty za kryterium cena wyliczone zgodnie ze wzorem podanym w pkt a)
G - punkty za kryterium okres gwarancji wyliczone zgodnie ze wzorem podanym w pkt b)
S - punkty za kryterium serwis wyliczone zgodnie ze wzorem podanym w pkt c).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 112 ust. 2 uPzp dotyczących:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający stawia następujące warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, o których mowa określone w art. 112 ust. 2 uPzp:
a) Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę o wartości minimum 200 000,00 zł brutto wraz z instalacją oraz uruchomieniem systemu sztankietów podlegającego dozorowi UDT składającego się minimum z dwóch wciągarek oraz sterownika w obiektach widowiskowych, sportowych, edukacyjnych.
b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która w okresie ostatnich trzech lat pełniła funkcję kierownika budowy w obiekcie kultury (kategoria IX obiektu budowlanego), w którym zamontowano co najmniej dwa urządzenia górnej mechaniki sceny i które to urządzenia zostały dopuszczone do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego
c) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia konserwatora UDT w zakresie „suwnice, wciągniki i wciągarki specjalnego przeznaczenia”

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu (o ile nie zostały dołączone do oferty):
a) wykazu dostaw wg wzoru zawartego w załączniku nr 5 do SWZ wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wg wzoru zawartego w załączniku nr 5 do SWZ, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych - kart katalogowych oferowanych urządzeń wydanych przez producenta lub pochodzących z oficjalnej strony internetowej producenta:
• Karty katalogowej mostów oświetleniowych
• Karty katalogowej wciągarki łańcuchowej
• Karty katalogowej zwijacza kablowego
• Karty katalogowej panelu sterowniczego i systemu sterowania
Wykonawca składa wyżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą (zgodnie z art. 107 uPzp).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 uPzp, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oryginału lub uwierzytelnionej kopii pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy pod warunkiem, że ich wprowadzenie nie spowoduje konieczności zmiany treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz jest zgodne z art. 455 uPzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/filharmonia-slaska

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-14 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.