Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451461/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00454465/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej w Budziskach na Środowiskowy Dom Samopomocy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubnice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Łubnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łubnice 66A
1.5.2.) Miejscowość: Łubnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-232
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158659236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubnice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubnice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a23fddd-4a57-419c-a4ef-7aaa35565e7c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej w Budziskach na Środowiskowy Dom Samopomocy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a23fddd-4a57-419c-a4ef-7aaa35565e7c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012484/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej w Budziskach na Środowiskowy Dom Samopomocy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451461
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1195302,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej w Budziskach na Środowiskowy Dom Samopomocy zlokalizowanego na działce ew. nr 889.
2. Prace obejmują:
1) wykonanie platformy schodowej na schodach bocznych wraz z przebudową (poszerzeniem) schodów – dostosowanie do platformy
2) wymiana wszystkich okien w budynku
3) zabudowanie otworów nad drzwiami w ścianach istniejących ściankami gk w toaletach z przedsionkami
4) wykonanie nowych schodów żelbetowych zewnętrznych
5) przeniesienie hydrantu wewnętrznego z toalety z przedsionkiem na ścianę w holu
6) wykonanie hydrantu wewnętrznego w pom. nr przedsionek
7) wymiana pieca olejowego na nowy
8) wymiana instalacji c.o. oraz wykonanie instalacji c.w.u. z bojlerem i piecykiem elektrycznym (instalacja c.w.u. zasilana z
pieca olejowego oraz okresowo wspomagana energią elektryczną z solarów)
9) wykonanie instalacji solarnej do podgrzewania wody
10) wykonanie instalacji wod-kan i co. w pom. toaletach z przedsionkami, łazience dla osób niepełnosprawnych, zapleczu socjalnym, pralni, pracowni kulinarnej
11) wymiana grzejników
12) wymiana wszystkich drzwi, dostosowanie do aktualnych przepisów (demontaż starych, montaż nowych)
13) demontaż istniejących urządzeń sanitarnych
14) montaż nowych urządzeń sanitarnych (umywalek, ustępów i pisuarów) oraz kabin ustępowych w toaletach z przedsionkami
15) montaż nowych urządzeń sanitarnych oraz doprowadzenie instalacji wod-kan do pom. zaplecze socjalne oraz łazienka dla osób niepełnosprawnych.
16) instalacje ppoż (oświetlenie ewakuacyjne)
17) odnowienie posadzek – cyklinowanie parkietu w pom. nr hol/sala ogólna, pracownia rehabilitacyjna, pracownia aktywizacji ruchowej, pokój poradnictwa oraz pracownia plastyczno-ceramiczna
18) demontaż, montaż i cyklinowanie parkietu w pom. nr jadalnia, pracownia muzyczna i komputerowa, biuro
19) demontaż parkietu w pom nr. łazienka dla osób niepełnosprawnych, zaplecze socjalne, pralnia oraz korytarz – wymiana posadzek na płytki
20) skucie i ułożenie nowych płytek w pom. szatnia, pracownia kulinarna, korytarz, archiwum, przedsionek, toalety z przedsionkiem
21) malowanie wszystkich pomieszczeń
22) pomieszczenia mokre – toalety/łazienka/pralnia/pracownia kulinarna/pomieszczenie socjalne malować farbami odpornymi na wilgoć i zabrudzenia
23) wymurowanie ścian
24) wyburzenie ścian istniejących lub fragmentów ścian
25) montaż drzwi z pom. hol/sala ogólna do pom. klatka schodowa o szerokości 120 (jedno skrzydło min. 90 cm) jako przeciwpożarowe dymoszczelne eis60
26) montaż drzwi z pom. nr klatka schodowa do pom. przedsionek jako przeciwpożarowe ei60
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają:
a) projekt budowlany,
b) przedmiar robót
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki nr 7 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262520-2 - Roboty murowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1465015,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1869600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1465015,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6550000244
7.3.3) Ulica: Partyzantów 22
7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA W BUSKU-ZDROJU
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA W BUSKU-ZDROJU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1465015,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI ŁUBNICE
- "Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Łubnice na lata 2025-2035 oraz planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Łubnice"
- Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Łubnice na lata 2025-2035 oraz planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Łubnice
więcej: przetargi ŁUBNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.