eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi M³odzieszynRewitalizacja terenu zabytkowego cmentarza w m. Juliopol gmina M³odzieszyn



Og³oszenie z dnia 2024-10-04

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenu zabytkowego cmentarza w m. Juliopol gmina M³odzieszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA M£ODZIESZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148354

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyszogrodzka 25

1.5.2.) Miejscowo¶æ: M³odzieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-512

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - ¯yrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbednarek@mlodzieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://mlodzieszyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja terenu zabytkowego cmentarza w m. Juliopol gmina M³odzieszyn

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-55c8ce04-f829-45a9-a8ab-8dae3d9efe89

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00532232

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://mlodzieszyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mlodzieszyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://mlodzieszyn.ezamawiajacy.pl. zwanej dalej Platform± lub Systemem.
2) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania na Platformie, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±.
3) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie nastêpuje automatycznie poprzez weryfikacjê adresu e-mail podanego przez Wykonawcê w formularzu rejestracyjnym. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy mo¿e trwaæ maksymalnie do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
4) Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne, które musi spe³niaæ komputer Wykonawcy:
• Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
Szczegó³owe informacje zawarte w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy M³odzieszyn, 96-512 M³odzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, Tel. 46 864 17 50, sekretariat@mlodzieszyn.pl
 z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy M³odzieszyn mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem email iodo@spotcase.pl lub nr tel 46 864 17 50
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych - Prawo zamówieñ, dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.16.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rewitalizacja terenu zabytkowego cmentarza w m. Juliopol gmina M³odzieszyn
W ramach realizacji zadania zostan± wykonane prace konserwatorskie/restauratorskie/roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków pod nr 849 zgodnie z decyzj± Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawie wpisania dobra kultury do rejestru zabytków z dnia 30 grudnia 1991 r. Pracami zostanie objêty teren cmentarza grzebalnego rzymsko-katolickiego w miejscowo¶ci Juliopol tj. zlokalizowane w granicach dzia³ki ogrodzenie cmentarza w tym pól grobowych kwater ¯o³nierzy Wojska Polskiego poleg³ych w walce o wolno¶æ i niepodleg³o¶æ Ojczyzny w 1939 r. W ramach realizacji prac za³o¿ono do wykonania prace konserwatorskie/restauratorskie/roboty budowlane ogrodzenia zabytku – cmentarza w tym kwater ¯o³nierzy Wojska Polskiego w tym m.in.: wykonanie fundamentów ogrodzenia, podmurówki, przêse³ ogrodzeniowych posadowionych w s³upach ogrodzeniowych z zastosowaniem dedykowanego systemu mocowañ, wykonanie i monta¿ bram oraz furt. Dodatkowo zostanie zakupione i zamontowane o¶wietlenie w postaci energooszczêdnych lamp typu LED.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45454100-5 - Odnawianie

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegaj±cych na powtórzeniu robót budowlanych takich jak w zamówieniu podstawowym (zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia), wykonanych w tej samej technologii i w tych samych standardach.
2) Warto¶æ zamówieñ, o których mowa w punkcie 1) nie przekroczy 100 000,00 z³ netto.
3) Udzielenie zamówienia w zakresie, o którym mowa w punkcie 1) bêdzie mo¿liwe po uzyskaniu dodatkowych ¶rodków finansowych na ten cel i przeprowadzeniu procedury w³a¶ciwej dla zamówienia z wolnej rêki w zgodzie z przes³ank± zawart± w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy.
4) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia na warunkach analogicznych do opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, w tym:
a) Dysponuj± co najmniej jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± wykszta³cenie techniczne i uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ, bêd±cej cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz spe³niaj±c± wymagania, o których mowa w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
b) wykonali w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 robotê budowlan± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³ brutto w zakresie prac restauratorskich.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Aktualny na dzieñ z³o¿enia wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt 14 lit. B wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których powy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. Wzór stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ;
2. Aktualny na dzieñ z³o¿enia wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – sporz±dzony na podstawie Za³±cznika Nr 3 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c 00/100 z³)
2) Wadium mo¿e byæ wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych tj. w:
a) Pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego – 23 9283 0006 0028 0783 2000 0060
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3) Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4) Uwaga! W przypadku wnoszenia wadium w formie pieni±dza, Zamawiaj±cy uzna, i¿ wadium zosta³o wniesione w terminie, je¿eli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiaj±cego najpó¼niej do ostatecznego terminu sk³adania ofert.
5) Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±.
6) Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert spowoduje, ¿e wszelkie prawa i zobowi±zania Zamawiaj±cego i Wykonawcy odno¶nie ww. ustalenia bêd± podlega³y - odpowiednio - nowym terminom.
7) Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w 2 b-d, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej
8) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysoko¶ci i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w zakresie:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
2) zmiany zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
3) sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
4) wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
2. Warunkiem dokonania zmiany okre¶lonej w ust. 1 pkt 1 - 4 powy¿ej s± nastêpuj±ce sytuacje:
1) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego;
2) zmiany w sposobie wykonywania umowy spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi, itp. o których nie by³o wiadomo przy zawieraniu umowy, w szczególno¶ci odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
3) zmiany z powodu istotnych b³êdów lub braków w dokumentacji projektowej, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa;
4) uzasadnione zmiany z powodu wyst±pienia dodatkowych, a niemo¿liwych do przewidzenia przez zawarciem umowy przez do¶wiadczonego Wykonawcê robót;
5) zmiana umowy dokonana na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 oraz ust. 2 ustawy pzp;
6) w przypadku udzielenia przed terminem zakoñczenia przedmiotu niniejszej umowy, zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp;
7) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji i innych instytucji, w szczególno¶ci: przekroczenie okre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., odmowa wydania przez organy administracji i inne instytucje wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej, konieczno¶æ uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du lub organu czy instytucji, którego konieczno¶ci nie przewidziano przy zawieraniu umowy, konieczno¶æ zaspokojenia roszczeñ lub oczekiwañ osób trzecich nie artyku³owanych lub niemo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania umowy;
8) zaistnienie okoliczno¶ci si³y wy¿szej, niezale¿nej od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, a której nie mo¿na by³o przewidzieæ i która nie pozwala na kontynuacjê robót bêd±cych przedmiotem umowy, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ;
9) dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron;
10) stan epidemii lub inne zdarzenia zwi±zane z rozprzestrzenianiem siê chorób zaka¼nych np. wirusa SARS-Co V-2 wywo³uj±cego chorobê COVID-19 (koronawirus);
11) z powodu konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub innych robót, niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy;
12) z powodu wycofania z produkcji zatwierdzonych w dokumentacji projektowej materia³ów/urz±dzeñ itp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-08 15:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mlodzieszyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 15:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.