eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninKONIN- kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej (Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koninie)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
KONIN- kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej (Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koninie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003730762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przyjaźni 5

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2426232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moprkonin.lm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moprkonin.lm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://konin.logintrade.net/zapytania_email,173372,9cde57a1a533d1b174f73f7543955c16.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KONIN- kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej (Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koninie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d57edee-3482-4c44-b4fd-b8ce0e8ee008

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045087/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 KONIN-kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej (Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koninie)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest z dofinansowaniem w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027. Priorytet 10: Sprawiedliwa transformacja Wielkopolski Wschodniej. Działanie 10.6 Przybliżenie Wielkopolski Wschodniej do osiągniecia neutralności klimatycznej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPR-VI.322.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1229205,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie, na jej podstawie, robót budowlanych (w formule „zaprojektuj i wybuduj”) polegających na termomodernizacji budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie przy ul. Przyjaźni 5.
2. Dokumentację projektową oraz roboty budowlane i instalacyjne należy wykonać na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego oraz załączonych audytów energetycznych: budynku, oświetlenia i instalacji fotowoltaicznej, świadectwa energetycznego, rzutów budynków z określeniem zakresu prac termomodernizacyjnych oraz ekspertyzy przyrodniczej.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
3.1. Etap projektowania
3.1.1. opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne/wykonawcze w podziale na branże wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień,
3.1.2. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
3.1.3. opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych,
3.1.4. wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej obliczenia przedstawiające osiągnięcie zakładanych efektów energetycznych i ekologicznych, w tym świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, uzyskanie wszelkich wymaganych prawem badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót (łącznie z zatwierdzeniem projektu i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę),
3.1.5. przeniesie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do dokumentacji technicznej powstałej w ramach zamówienia.
3.2. Etap wykonawczy - wykonanie termomodernizacji budynku na podstawie sporządzonej dokumentacji, obejmującą swoim zakresem:
3.2.1. wymianę okien zewnętrznych,
3.2.2. modernizację instalacji centralnego ogrzewania,
3.2.3. modernizację instalacji oświetlenia wewnętrznego,
3.2.4. montaż instalacji fotowoltaicznej,
3.2.5. wykonanie Systemu Zarządzania Energią,
3.2.6. pozostałe roboty związane z naprawą tynków, elewacji, posadzek, malowaniem ścian i sufitów, likwidacją bruzd i przekuć powstałych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac.
4. Prace budowlano-montażowe będą prowadzone w czynnym obiekcie, który funkcjonuje w pełnym wymiarze, w godzinach od 7.30 do 15.30 oraz prowadzi ciągłą obsługę mieszkańców. Szczegółowe uwarunkowania związane z funkcjonowaniem obiektu w czasie prowadzenia robót zostały określone w PFU. Wykonawca zobowiązany będzie dostosować organizację swojej pracy do potrzeb i wymagań użytkowników obiektu oraz zapewnić prowadzenie prac w taki sposób, aby nie kolidowały z bieżącą działalnością Zamawiającego, pozwoliły na korzystanie z obiektu oraz zapewniały bezpieczeństwo wszystkich użytkowników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1581288,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2410800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1581288,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAM-BUD Rafał Oliwecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380647603

7.3.3) Ulica: Nowy Krzymów 33

7.3.4) Miejscowość: Krzymów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-513

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Biuro Obsługi Budownictwa Przemysław Przybysławski - wykonanie projektu dokumentacji zadania


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1581288,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.