Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00423759/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
- 2023/BZP 00549481/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont korytarzy i pomieszczeń administracyjnych
w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://otwock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont korytarzy i pomieszczeń administracyjnychw budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8101ef69-5b9b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423759
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.61.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 462304,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Opis przedmiotu zamówienia określają Dokumentacja projektowa wraz z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
3.2. Prace w ramach przedmiotowego zamówienia polegają na wymianie stolarki drzwiowej, wymianie posadzek oraz malowaniu ścian i sufitów.
3.3. W zakres modernizacji wchodzą roboty budowlane oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania. Przyjęto, że istniejące drzwi wewnętrzne o szerokości 80 cm zostaną wymienione na drzwi dźwiękoszczelne (min. 35 dB) o szerokości 90 cm w świetle ościeżnicy. Szerokość pojedynczego skrzydła w drzwiach aluminiowych wejściowych i drzwiach aluminiowych na stołówkę nie może być mniejsza niż 90 cm w najwęższym miejscu po otwarciu drzwi.
Kolorystyka elementów wykończeniowych, posadzek i powłok malarskich musi być uzgodniona z Zamawiającym.
Przyjęto, że poziome przewody instalacji centralnego ogrzewania poprowadzone po posadzce na korytarzu piętra i pomieszczeniach administracyjnych (po obu stronach lewego skrzydła) i zabezpieczone blaszanymi osłonami zostaną zlikwidowane. Nowe przewody wykonane zostaną pod sufitem.
Przyjęto, że wszystkie grzejniki w obrębie modernizowanych pomieszczeń oraz grzejniki w pomieszczeniach gdzie zostanie zmieniony przebieg poziomów c.o. zostaną wymienione.
3.4. Zakres robót obejmuje:
- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
- ułożenie posadzki z wykładzin z tworzyw z wywinięciem na ściany,
- przygotowanie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby i
zaprawieniem ubytków,
- zmycie i gruntowanie powierzchni ścian i sufitów,
- dwukrotne malowanie farbami lateksowymi powierzchni wewnętrznych,
- wymiana drzwi i okien,
- wywiezienie odpadów pochodzących z prac remontowych.
3.4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających prowadzenie robót oraz przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji,
2) wykonania wszystkich innych prac nie ujętych w umowie oraz towarzyszących
i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
3) ubezpieczenia budowy,
4) prowadzenia robót pod nadzorem uprawnionych osób,
5) zgłoszenia do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu.
3.5 Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych
z Wykonawcą na podstawie umowy.
3.6 W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500959,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 716469,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500959,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instel s. c. w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5222485124
7.3.3) Ulica: Suchy Las 17A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500959,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Miasto Otwock, które reprezentuje:
Prezydent Miasta Otwock
ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock
tel.: 22 779 20 01
www.otwock.pl
www.bip.otwock.pl
Adres e-mail: zamowienia@otwock.pl
W imieniu i na rzecz Zamawiającego:
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Tomasza Morusa
05-400 Otwock ul. Tadeusza Kościuszki 28
tel. 22 788-64-61
e-mail: sp3@oswiata-otwock.pl
strona internetowa: www.sp3otwock.pl
BIP SP1: bip.sp3.oswiata-otwock.pl
Dyrektor Agnieszka Deresińska-Oleszczuk
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Wykonywanie na terenie miasta Otwocka prac w zakresie pielęgnacji i wycinki drzew oraz wycinki krzewów w 2025 r. (...)na terenie miasta położonym na południowy zachód od linii kolejowej.
- Dostawa ditlenku telluru (TeO2) do Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM"
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Zakup i dostawa aparatury do mierzenia promieniowania do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwock-Świerk
- Dostawa, instalacja i uruchomienie wielkopowierzchniowego gazowego licznika proporcjonalnego do pomiarów globalnego stężenia izotopów alfa i betapromieniotwórczych
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
- Wykonanie rozbudowy, przebudowy i modernizacji istniejącego Przedszkola w Wędrzynie
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą w zasobach gminnych administrowanych w rejonie ADM-1
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.