eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojniczWykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gm. na terenie Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024 w Rejonie nr 6 - Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania i posypywania na terenie s. Olszyny



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gm. na terenie Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024 w Rejonie nr 6 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania i posypywania na terenie s. Olszyny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gm. na terenie Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024 w Rejonie nr 6 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania i posypywania na terenie s. Olszyny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bef42d8e-8ea7-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048810/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wojnicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522729

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W zakresie odśnieżania i posypywania w Rejonie 6 przeprowadzono 4 postępowania tj.:
1. Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 8 części, cz. VI dotyczyła Rejonu 6;
2. Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gm. (...), w podziale na 8 części – powt., cz. VI;
3. Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gm. (...), w podziale na 7 części, cz. V;
4. Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gm. (...), w podziale na 4 części, cz. III.
W każdym z wyżej wymienionych postępowań na Rejon 6 nie złożono żadnej oferty, w związku z czym Zamawiający unieważnił ww. postępowania w zakresie Rejonu 6 na podstawie art. 255 pkt 1 PZP.
Przeprowadzenie przedmiotowego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 PZP znajduje uzasadnienie również, iż pierwotne warunki zamówienia przewidziane w uprzednio prowadzonych postępowaniach nie zostały zmienione w istotny sposób.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.2.32.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.1.
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024 w Rejonie nr 6 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) i posypywania (usuwanie śliskości) na terenie sołectwa Olszyny.
6.2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Warunków Zamówienia (WZ) i załączniku nr 1.1 do WZ (mapa) oraz w projektowanych postanowieniach umownych tj. w załączniku nr 3 do WZ.
6.3.
Przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia ilości kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy dla danego rejonu są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem kwoty wynikającej z formularza oferty. Rzeczywiste ilości zamówienia (ilość kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy) mogą różnić się od podanych i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego związanego z aktualnymi warunkami atmosferycznymi. Zakres zamówienia minimalny (gwarantowany) stanową ilości kilometrów do utrzymania tj. odśnieżania oraz posypywania (jeśli dotyczy) w okresie realizacji umowy w wielkości 10% wartości oferty dla danego rejonu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma "Dorota Sikorska"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691152129

7.3.4) Miejscowość: Wesołów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie jest częścią innego zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.