eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki"Modernizacja pomieszczeń Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim dla poprawy bezpieczeństwa"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja pomieszczeń Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim dla poprawy bezpieczeństwa"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja pomieszczeń Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim dla poprawy bezpieczeństwa"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72399d27-8077-4450-a329-276902369eb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026283/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja pomieszczeń Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim dla poprawy bezpieczeństwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408327

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5609450,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim dla poprawy bezpieczeństwa.
Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych – zgodnie z promesą wstępną nr Edycja8/2023/4855/PolskiLad


2. Kod CPV:
Usługi projektowe:
Kod: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
Kod: 71220000-6 – Usługi projektowania architektonicznego
Kod: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

Roboty Budowlane:

Kod: 45000000-7 - Roboty budowlane
Kod: 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
Kod: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Kod: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Kod: 45410000-4 - Tynki i oblicowania wewnętrzne
Kod: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
Kod: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowanie
Kod: 45442100-8 - Roboty malarskie
Kod: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe – pozostałe
Kod: 45262600-7 - Specjalistyczne roboty budowlane
Kod: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
Kod: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
Kod: 45313100-5 Instalowanie wind

Instalacyjne:
Kod: 45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach
Kod: 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne
Kod: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
Kod: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
Kod: 24111500-0 - Gazy medyczne
Kod: 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
Kod: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
Kod: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
4. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności:
W przypadku, gdy Zamawiający w dokumentacji opisując przedmiot zamówienia posłużył się wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, marka, producent, patent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych (wraz z dokumentem potwierdzającym ich równoważność), innych aniżeli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od założonych oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego.
5. Dopuszczenie rozwiązań równoważnych:
W przedmiotowym przypadku, Zamawiający opisując przedmiot zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, w związku z powyższym zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym przedmiocie zamówienia, w odniesieniu do takich towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że obowiązuje wykonanie przedmiotowych robót budowlanych ich atestacji oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi normami polskimi i UE, o ile dokumentacja projektowa nie formułuje kryteriów jakościowych ostrzejszych niż te Normy.
Zakres dopuszczalnych zmian w przedmiocie umowy obejmuje:
- zastosowanie innych rodzajów materiałów lub urządzeń niż wymienione w dokumentacji PFU LUB projektowej, jednak pod warunkiem, iż ich parametry techniczne i technologiczne oraz standardy wykonania i funkcjonowania będą nie gorsze niż te które określa i opisuje dokumentacja projektowa.
- jeżeli konieczność taka będzie wynikała ze zmiany przepisów lub norm budowlanych zaistniałych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy.
Każda zmiana musi uzyskać akceptację Inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego

6. Powody niedokonania podziału zamówienia na części.
Stosownie do treści art. 91 ust. 2 Pzp wskazuję, że Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ zamówienie, udzielane w całości, jest dostosowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w rozumieniu załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r.
Ponadto zamówienie dotyczy zakresu o zasięgu, który sprawia, iż wykonanie go w ramach jednej części i przez jednego wykonawcę będzie stanowić najbardziej efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45313100-5 - Instalowanie wind

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

24111500-0 - Gazy medyczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7150000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7150000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7150000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASGARD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522205935

7.3.3) Ulica: ZASADOWA 59 C

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 04-875

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne; TELDATA SP.J. ul.Górczewska 155 01-459 Warszawa NIP: 5272601696; JARBUD Sylwia Sulejczak ul.Postępu 65, 05-462 Izabela
NIP: 8231600336


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.