Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408327/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja pomieszczeń Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim dla poprawy bezpieczeństwa"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja pomieszczeń Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim dla poprawy bezpieczeństwa"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72399d27-8077-4450-a329-276902369eb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026283/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja pomieszczeń Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim dla poprawy bezpieczeństwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408327
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5609450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim dla poprawy bezpieczeństwa.
Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych – zgodnie z promesą wstępną nr Edycja8/2023/4855/PolskiLad
2. Kod CPV:
Usługi projektowe:
Kod: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
Kod: 71220000-6 – Usługi projektowania architektonicznego
Kod: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
Roboty Budowlane:
Kod: 45000000-7 - Roboty budowlane
Kod: 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
Kod: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Kod: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Kod: 45410000-4 - Tynki i oblicowania wewnętrzne
Kod: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
Kod: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowanie
Kod: 45442100-8 - Roboty malarskie
Kod: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe – pozostałe
Kod: 45262600-7 - Specjalistyczne roboty budowlane
Kod: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
Kod: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
Kod: 45313100-5 Instalowanie wind
Instalacyjne:
Kod: 45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach
Kod: 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne
Kod: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
Kod: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
Kod: 24111500-0 - Gazy medyczne
Kod: 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
Kod: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
Kod: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
4. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności:
W przypadku, gdy Zamawiający w dokumentacji opisując przedmiot zamówienia posłużył się wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, marka, producent, patent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych (wraz z dokumentem potwierdzającym ich równoważność), innych aniżeli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od założonych oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego.
5. Dopuszczenie rozwiązań równoważnych:
W przedmiotowym przypadku, Zamawiający opisując przedmiot zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, w związku z powyższym zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym przedmiocie zamówienia, w odniesieniu do takich towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że obowiązuje wykonanie przedmiotowych robót budowlanych ich atestacji oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi normami polskimi i UE, o ile dokumentacja projektowa nie formułuje kryteriów jakościowych ostrzejszych niż te Normy.
Zakres dopuszczalnych zmian w przedmiocie umowy obejmuje:
- zastosowanie innych rodzajów materiałów lub urządzeń niż wymienione w dokumentacji PFU LUB projektowej, jednak pod warunkiem, iż ich parametry techniczne i technologiczne oraz standardy wykonania i funkcjonowania będą nie gorsze niż te które określa i opisuje dokumentacja projektowa.
- jeżeli konieczność taka będzie wynikała ze zmiany przepisów lub norm budowlanych zaistniałych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy.
Każda zmiana musi uzyskać akceptację Inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego
6. Powody niedokonania podziału zamówienia na części.
Stosownie do treści art. 91 ust. 2 Pzp wskazuję, że Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ zamówienie, udzielane w całości, jest dostosowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w rozumieniu załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r.
Ponadto zamówienie dotyczy zakresu o zasięgu, który sprawia, iż wykonanie go w ramach jednej części i przez jednego wykonawcę będzie stanowić najbardziej efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45313100-5 - Instalowanie wind
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
24111500-0 - Gazy medyczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7150000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7150000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7150000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASGARD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522205935
7.3.3) Ulica: ZASADOWA 59 C
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 04-875
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne; TELDATA SP.J. ul.Górczewska 155 01-459 Warszawa NIP: 5272601696; JARBUD Sylwia Sulejczak ul.Postępu 65, 05-462 Izabela
NIP: 8231600336
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASGARD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ASGARD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7150000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Grodzisk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
- "Dostawa paliwa gazowego do budynków będących własnością Powiatu Grodziskiego przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim i przy ulicy Piasta 30 w Milanówku, w okresie 01.01.2025 do 31.12.2025"
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim, zlokalizowanego na bazie materiałowo-sprzętowej w Kozerkach w 2025 roku.
- Dostawa paliwa - benzyny bezołowiowej i oleju napędowego
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.