Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488463/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 8178 565
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8178 191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-518d178a-7fc5-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-518d178a-7fc5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018595/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.23.2023.IN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn.
2. Gmina Kostrzyn to gmina wiejsko- miejska położona w województwie wielkopolskim, w powiecie poznańskim. Powierzchnia Gminy Kostrzyn wynosi 155 km2, w tym powierzchnia Miasta Kostrzyna - 8 km2. Liczba miejscowości znajdujących się łącznie na terenie Gminy Kostrzyn wynosi 33. Przez obszar Gminy prowadzi droga krajowa o znaczeniu międzynarodowym nr 92 Berlin – Warszawa - Moskwa oraz droga wojewódzka nr 434. Kilka kilometrów od południowej granicy Gminy przebiega autostrada A2, z którą Gmina ma zapewnioną bardzo dobrą dostępność komunikacyjną poprzez drogę ekspresową S-5. Ponadto przez środek Gminy przebiega linia kolejowa E-20 Berlin- Warszawa.
3. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje:
1) odbiór odpadów wystawkowych tzn. odpadów komunalnych, które ze względu na swój rozmiar, wagę, bądź rodzaj nie mogę być umieszczone w pojemnikach lub workach przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i mieszanych w części zamieszkałej położonych na terenie Gminy Kostrzyn (województwo wielkopolskie, powiat poznański), którzy pozostają w gminnych systemie odbioru odpadów komunalnych, u źródła ( z miejsca gromadzenia odpadów) z podziałem na:
a) meble i inne odpady wielkogabarytowe- odpady komunalne, które ze względu na swój rozmiar bądź wagę nie mogą być umieszczane w pojemnikach przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych, w szczególności meble, wózki dziecięce i inwalidzkie, dywany, wykładziny, materace, rowery, zabawki, deski do prasowania, skrzydła drzwiowe;
b) zużyte opony z pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton- zużyte opony pojazdów jednośladowych i samochodowych (z pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t);
c) zużyty sprzęt pochodzących z gospodarstw domowych- odpady w rozumieniu art. 4 pkt 25) ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym ( t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1622);
Z zastrzeżeniem, iż do odpadów wystawkowych nie zaliczamy części samochodowych oraz odpadów budowalnych i rozbiórkowych o charakterze komunalnym, w szczególności stolarki okiennej, ościeżnic drzwiowych, części instalacji w postaci np. rur, paneli podłogowych i ściennych, papy;
2) transport odebranych odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 1 do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, w którym zgodnie z przepisami prawa dozwolone jest zbieranie odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
3) przekazanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 1 do instalacji do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postepowania
z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2021 r. o odpadach (t.j. Dz. U.
z 2023 r., poz. 1387), zapewnionej/ zapewnionych przez Wykonawcę i wskazanej/wskazanych
w ofercie.
4. Realizacja zmówienia odbywa się zgodnie z przepisami prawa i postanowieniami Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby realizacja usługi odbywała się zgodnie z wymaganiami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, w tym w sposób uwzględniających właściwości chemiczne i fizyczne odpadów oraz zagrożenia, które mogą one powodować. W szczególności Wykonawca zabezpiecza przewożone odpady przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem. W przypadku wystąpienia jednego z ww. zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego uprzątnięcia jego skutków.
5. Szczegółowy harmonogram i termin realizacji usługi zostanie uzgodniony w momencie podpisywania umowy.
6. Szacunkowa masa odpadów wystawkowych to: 170 Mg.
7. Szacowana liczba nieruchomości, z których nastąpi odbiór odpadów wystawkowych wynosi:
a) dla nieruchomości zamieszkałych:
- jednorodzinnych do 4 lokali mieszkalnych 4572 szt.
- wielorodzinnych powyżej 4 lokali mieszkalnych 160 szt.
b) dla nieruchomości mieszanych:
- jednorodzinnych do 4 lokali mieszkalnych 85 szt.
- wielorodzinnych powyżej 4 lokali mieszkalnych 15 szt.
8. Planowana ilość odpadów ma charakter szacunkowy i rzeczywista ilość odpadów, które Wykonawca odbierze od Zamawiającego i zagospodaruje może odbiegać od ilości podanej powyższej. Zamawiający będzie realizował zamówienie według rzeczywistych potrzeb, do wysokości kwoty jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a do rozliczenia posłużą ceny jednostkowe, podane w ofercie. (Uwaga. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia zostanie podana przed otwarciem ofert).
9. Odbiór odpadów wystawkowych odbywa się z danej nieruchomości w ustalonym terminie zgodnie z wykazem adresów, który zostanie przekazany po podpisaniu umowy.
10. W przypadku pozostawienia przez właściciela nieruchomości odpadów innych niż wystawkowe, Wykonawca nie odbiera tych odpadów i zobligowany jest do przekazania takiej informacji w formie e-maila Zamawiającemu ze wskazaniem adresu nieruchomości.
11. Wykonawca po dokonanym odbiorze, zobowiązuje się pozostawić teren nieruchomości w należytym porządku.
12. Wykonawca jest obowiązany naprawić i zapewnić na swój koszt naprawę szkód wyrządzonych w majątku osób trzecich podczas wykonywania usługi (uszkodzenia chodników, ogrodzeń, wjazdów, itp.).
13. Wykonawca odpowiada za zapewnienie wymaganej prawem jakości świadczenia usługi transportu odpadów, w tym poprzez zapewnienie odpowiedniej ilości pojazdów, spełniających wymogi zarówno w zakresie dopuszczenia do ruchu drogowego, jak i w zakresie transportu odpadów.
14. Wykonawca zapewni, aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym.
15. Pojazdy wykorzystane do realizacji zamówienia muszą być oznaczone, co najmniej danymi identyfikującymi Wykonawcę, tj. firma oraz dane kontaktowe (dane adresowe i nr telefonu).
16. Wykonawca zapewni, aby pojazdy, o których mowa spełniały co najmniej normę EURO 5.
17. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji zamówienia w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów miejscach postoju.
18. W razie awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdu zastępczego o takich samych, bądź zbliżonych parametrach, w celu niedopuszczenia do opóźnień w odbiorze. Każdorazowa informacja o takim zdarzeniu jest niezwłocznie przekazywana Zamawiającemu na adres e-mail: gok@kostrzyn.wlkp.pl.
19. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu nie później niż w terminie 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi wykaz pojazdów spełniających wskazane wymagania.
20. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ustalana jest jako iloczyn rzeczywiście odebranych, przetransportowanych i przekazanych do zagospodarowania odpadów z terenu Gminy Kostrzyn, ilości odpadów oraz cen jednostkowych za odbiór, transport i zagospodarowanie 1 Mg odpadów wskazanej w ofercie Wykonawcy.
21. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną usługę, na podstawie przedstawionej faktury, do której należy dołączyć karty przekazania odpadów.
22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli odbioru odpadów wystawkowych. Kontrola może odbywać się bezpośrednio w terenie w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów, jak również na podstawie zapisów GPS z pojazdu, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na każde żądanie Zamawiającego.
23. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w zakresie realizacji zamówienia, np. braku odbioru, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać odbioru ze wskazanej lokalizacji w ciągu 48 godzin od momentu mailowego lub telefonicznego zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181764 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181764 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181764 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Dolny Śląsk Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 390766270
7.3.3) Ulica: Jerzmanowska 13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-530
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO DOLNY ŚLĄSK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO DOLNY ŚLĄSK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181764 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
- Budowa ulic Konwaliowej, Bławatkowej, Andrzejewo, Jana Pawła II, Daliowej i Storczykowej(ostatni etap) oraz remont nawierzchni ulicy Fiołkowej w Kostrzynie
- Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gminy Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych w Gwiazdowie, Siekierkach Wielkich, Tarnowie i Kostrzynie
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niemedycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie lub odzysk odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w rejonie działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12"
- Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
- Świadczenie usług usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
więcej: Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.