Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490843/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy wyrobów włókienniczych do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy wyrobów włókienniczych do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ae4fcda-5f5f-4b64-9e23-2f8df67672e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/188/055/D/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 323714,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów włókienniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
2. Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia określają formularze rzeczowo-cenowe stanowiące załączniki nr 3.1. do SWZ.
3. Zamówienie zostało podzielone na dwie części.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone wyroby na okres, co najmniej 24 miesięcy, licząc od dnia dostawy. Gwarancja Wykonawcy nie może ograniczać gwarancji producenta.
5. Słownik zamówień CPV:
39.51.20.00-4 bielizna pościelowa
6. Wymagania Zamawiającego wobec oferowanych artykułów włókienniczych
Oferowane wyroby muszą być:
a) Zgodne z warunkami określonymi w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym część składową oferty.
b) Uszyte z tkanin spełniających parametry techniczne wskazane przez Zamawiającego
c) w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym część składową oferty.
d) Ilości podane w formularzach rzeczowo-cenowych mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w całości, tj. w ilościach wykazanych w formularzu rzeczowo-cenowym. Wykonawca nie będzie wysuwał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu.
e) Zamawiający, składając Zamówienia dot. części I poz. 1, 2 , zastrzega sobie prawo wyboru jednego wzoru z trzech przedłożonych przez Wykonawcę.
f) Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane wyroby włókiennicze objęte przedmiotem zamówienia, posiadały co najmniej 24 miesięczny termin gwarancji liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
8. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
10. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację umowy o wartości nie mniejszej niż 70% wartości zamówienia podstawowego. Ilości poszczególnych artykułów są wartościami szacunkowymi i Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania ich w całości, a Wykonawcy nie będzie wówczas przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu.
11. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonych i odebranych w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę.
12. W granicach ceny brutto, o określonej w umowie Zamawiający będzie uprawniony do dokonywania zakupu poszczególnego asortymentu artykułów włókienniczych w zależności od własnych potrzeb, w tym w większych lub mniejszych ilościach określonych w formularzu rzeczowo-cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.5.) Wartość części: 215358,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów włókienniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.2. Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia określają formularze rzeczowo-cenowe stanowiące załączniki nr 3.2. do SWZ.
3. Zamówienie zostało podzielone na dwie części.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone wyroby na okres, co najmniej 24 miesięcy, licząc od dnia dostawy. Gwarancja Wykonawcy nie może ograniczać gwarancji producenta.
5. Słownik zamówień CPV:
39.51.24.00-8 kołdry, narzuty
39.51.11.00-8 koce
39.51.61.20-9 poduszki
39.51.31.00-2 obrusy
39.51.41.00-9 ręczniki
6. Wymagania Zamawiającego wobec oferowanych artykułów włókienniczych
Oferowane wyroby muszą być:
a) Zgodne z warunkami określonymi w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym część składową oferty.
b) Uszyte z tkanin spełniających parametry techniczne wskazane przez Zamawiającego
c) w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym część składową oferty.
d) Ilości podane w formularzach rzeczowo-cenowych mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w całości, tj. w ilościach wykazanych w formularzu rzeczowo-cenowym. Wykonawca nie będzie wysuwał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu.
e) Zamawiający, składając Zamówienia dot. w części II w poz. 2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 14 zastrzega sobie prawo wyboru jednego wzoru z trzech przedłożonych przez Wykonawcę.
f) Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane wyroby włókiennicze objęte przedmiotem zamówienia, posiadały co najmniej 24 miesięczny termin gwarancji liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
8. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
10. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację umowy o wartości nie mniejszej niż 70% wartości zamówienia podstawowego. Ilości poszczególnych artykułów są wartościami szacunkowymi i Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania ich w całości, a Wykonawcy nie będzie wówczas przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu.
11. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonych i odebranych w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę.
12. W granicach ceny brutto, o określonej w umowie Zamawiający będzie uprawniony do dokonywania zakupu poszczególnego asortymentu artykułów włókienniczych w zależności od własnych potrzeb, w tym w większych lub mniejszych ilościach określonych w formularzu rzeczowo-cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39512400-8 - Pierzyny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39511100-8 - Koce
39516120-9 - Poduszki
39513100-2 - Obrusy
39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 108355,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102193,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120370,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102193,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Bajtek Beata Rusak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130351380
7.3.3) Ulica: Stefczyka 4
7.3.4) Miejscowość: Iłowo
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102193,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104982,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116167,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104982,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaklad Produkcji Pośleli "Śwot" Izabela Wntoniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970354735
7.3.3) Ulica: Błotna
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI "ŚWIT" IZABELA WINTONIAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI "ŚWIT" IZABELA WINTONIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104982,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W ROKU 2025 NA POTRZEBY WYŻYWIENIA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 48 W GDAŃSKU
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- Świadczenie usług medycyny pracy i dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa asortymentu hotelowego: pościel, ręczniki, narzuty i koce
- Zakup środków czystości na 2025 rok
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. "
więcej: Koce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.