Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00482879/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa opału na potrzeby Gminy Ślesin i Jednostek Organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kleczewska, 15
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slesin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9757511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Janiny Porazińskiej w Piotrkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001195000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowice 27
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@sppiotrkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sppiotrkowice.szkolnastrona.pl/index.php
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Wąsoszach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001196695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wąsosze 73
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spwasosze2@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spwasosze.szkolna.net/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa opału na potrzeby Gminy Ślesin i Jednostek Organizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4585545-91a1-4b01-b931-ae9c5fea0aa0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084122/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa opału na potrzeby Gminy Ślesin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.4.TP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi:
Zakup i dostawa opału na potrzeby Gminy Ślesin i Jednostek Organizacyjnych
1.1. Wspólny Słownik Zamówień: 09111210-5 węgiel kamienny
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy opału ekogroszku na potrzeby ogrzewania budynków gminnych wg. potrzeb Zamawiającego.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekogorszku w ilości 158,5 ton, w tym 143,5 ton oryginalnie pakowanego w worki po 25 kg i 15 ton przewożonego luzem. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dostawach sukcesywnych, przy czym w okresie trwania umowy dostarczonych zostanie 158,5 ton. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
- zmniejszenia dostaw ekogroszku określonego powyżej. Zakres zamówienia może zostać pomniejszony maksymalnie o 20% ogólnej wartości zamówienia, tzn. musi zostać zrealizowany w co najmniej 80%,
- zwiększenia dostaw ekogroszku określonego powyżej. Zakres zamówienia może zostać zwiększony maksymalnie o 20% ogólnej wartości zamówienia.
W wyniku zmniejszenia lub zwiększenia dostaw wynagrodzenie wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonywanych sukcesywnych dostaw, uzależnionych od warunków atmosferycznych panujących w trakcie okresu grzewczego. Jednorazowa dostawa opału może być realizowana w ilości max 5 ton pojazdami lekkimi, ze względu na brak przystosowanego dojazdu do obiektów (np. przejazd po chodniku).
Zamawiający dopuszcza łączenie jednorazowych dostaw do wszystkich obiektów przy zachowaniu określonego powyżej warunku.
2) Dostawa ekogroszku
- Ekogroszek w workach oryginalnie pakowanych po 25 kg dostarczany będzie
do następujących budynków mieszczących się pod adresami:
a) Przychodnia lekarska – ul. Konińska 56, 62-563 Licheń Stary
b) Przychodnia lekarska – ul. Targowa 23, 62-561 Ślesin
c) Blok mieszkalno-komunalny – ul. 20 Stycznia, 62-561 Ślesin
d) Budynek OSP – ul. Powstańców Wielkopolskich 34,62-561 Ślesin
e) Świetlica wiejska – Szyszyńskie Holendry 112, 62-561 Ślesin
f) Stadion miejski – ul. Napoleona 15D, 62-561 Ślesin
g) Świetlica Wiejska w Piotrkowicach, Piotrkowice 29, 62-561 Ślesin
h) Świetlica Wiejska w Honoratce, Honoratka 43a, 62-561 Ślesin
i) Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza, Wąsosze 73, 62-561 Ślesin – 24 tony
- Ekogroszek przewożony luzem dostarczany będzie do Szkoły Podstawowej im. Janiny Porazińskiej, Piotrkowice 27, 62-561 Ślesin – 15 ton
3) Parametry ekogroszku: muszą spełniać parametry uchwały nr XXXIX/941/17 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia,
na obszarze województwa wielkopolskiego, ograniczeń lub zakazów w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw.
4) Ekogroszek musi spełniać następujące normy jakościowe:
- granulacja (uziarnienie) - od 5 do 25 mm
- węgiel kamienny energetyczny typ. 31,2
- wartość opałowa (kaloryczność) - min. 24 MJ/KG
- zawartość siarki - do 0,8 %
- zawartość popiołu - do 10%
- wilgotność - do 10%
Uwaga!
Wartość opałowa (kaloryczność) oferowanego ekogroszku będzie punktowana w ramach kryterium oceny ofert. Powyższe normy jakościowe wskazane i wymagane przez Zamawiającego są minimalne.
5) Wykonawca zobowiązany będzie:
a) zrealizować umowę z najwyższą starannością i obowiązującymi przepisami gwarantując, że dostarczony opał odpowiadać będzie Polskim Normom oraz parametrom określonym w złożonej ofercie;
b) dostarczać opał jednorodny, nie może być on mieszaniną różnych typów i sortymentów oraz nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci kamienia, złomu lub innych domieszek;
c) dostarczyć Zamawiającemu certyfikat/świadectwo jakości wystawione przez producenta i potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj dostarczanego węgla (zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry);
d) zrealizować sukcesywne dostawy w zależności od potrzeb Zamawiającego, własnymi środkami transportowymi, wraz z załadunkiem, rozładunkiem opału w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, o którym mowa w Rozdziale II Podrozdziale 1.2 SWZ;
e) bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w SWZ;
f) dysponować odpowiednią ilością węgla, jednostkami sprzętu i środkami transportu, zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SWZ.
6) Dodatkowe postanowienia:
a) W razie stwierdzenia wad dotyczących ilości lub jakości dostarczonego opału Zamawiający niezwłocznie zgłosi Wykonawcy pisemną reklamację. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki i zawiadomić pisemnie Zamawiającego o jej rozstrzygnięciu. Brak nadania na poczcie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację lub złożenia bezpośrednio u Zamawiającego w ciągu 2 dni licząc od daty jej otrzymania przez Wykonawcę, uważane będzie przez Zamawiającego za uznanie reklamacji.
b) Uznanie reklamacji dotyczących jakości, o której mowa powyżej, następować będzie na koszt własny Wykonawcy poprzez usunięcie wadliwej dostawy i wymianę opału na wolny od wad w terminie do 2 dni od daty uznania reklamacji.
c) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ
7) Warunki płatności:
Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym dokonywane będą w sposób i na zasadach przewidzianych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ. Zakup opału podlega zwolnieniu z podatku akcyzowego.
8) Termin wykonania zmówienia:
Zamówienie będzie realizowane w okresie 110 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 31.12.2024 r. lub do czasu wyczerpania maksymalnej ilości dostaw stanowiących przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" w Ślesinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000374611
7.3.3) Ulica: Nowomiejska 1
7.3.4) Miejscowość: Ślesin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-561
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W ŚLESINIE
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W ŚLESINIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa miału kamiennego do Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem cz.1"
- Dostawa węgla kamiennego do Domu Pomocy Społecznej w Jędrzejowie
- "Dostawa węgla kamiennego do Domu Pomocy Społecznej w Jędrzejowie"
- Dostawa opału
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.